Is zeker heftig… Dan komt het zo onwijs dichtbij ineens…
Even iets heel anders:
Salaris ozze royals gaat met 10.000 euro vooruit :shock:
Is toch niet normaal??!!
Waarom hoeven hun niet in te leveren, rest van Nederland op een stokkie bijten en hun "salaris"verhoging??? :shock: :shock: :shock:
Echt belachelijk!!!
Ze hebben al zoveel en al, en kunnen eigenlijk alles.
En wij maar werken werken werken :?
Meen je dat nou??? :shock:
@Tweet wrote:
Meen je dat nou??? :shock:
Ja zeiden ze net bij hart van nederland/shownieuws :o :shock:
intottaal hebik gehoord dus 38.000 pleuro
Bezopen… :wall: :evil:
@pearlie wrote:
intottaal hebik gehoord dus 38.000 pleuro
Ja klopt wel zoiets. Moeders, zoon en vrouwlief toch?!
Was indd ongeveer 10 duizend p.p
yup en mevr de koningin 30.000 dus
tis inderdaad bezopen… als ze nou gewoon de helft… naar de schatkist dumpen… banken blij… volk blij… iedereenblij…
maar wij betalen als “gewone burgers” wel voor dat geld wat zij krijgen he./.
Blijkbaar is die crisis niet zo groot als men ons wil laten denken… :roll:
ja echt belachelijk waarvoor wij allemaal moeten betalen!
wat ik ook hoorde is dat er 1 miljoen bezuinigd word op de derder wereld landen… dan denk ik…hoeveel gaat daar heen dan?ik snap dat we ze willen helpen en vind het geen enkel probleem maar…ik denk dat we dat geld ook zelf hard nodig hebben…dat te samen met het koningshuis scheelt dat ons weer de 20,- die we omhoog gaan voor de ziektekosten …
maar ja soms denk ik ook…word erger gemaakt dan dat het is hoor!de crisis dan…
He meiden,
Even een teken van leven. Ben erg moe de laatste dagen en word geplaagd door hoofdpijn. Heel vervelend maar we hebben het er voor over natuurlijk.
Ik zal zo het lijstje even aanpassen… eerst een nieuw deeltje aanmaken. Be right back!
Ja meen je dat??? Jezus zeg!
Heb net een nieuw echopraktijk gemaild hier in Venray, voor een afspraak voor 12 november voor een geslachtsbepaling (kost 25 euro).
Hoop dat ze die dag kan!!!
iedereen denkt dat ik een jongen krijg, terwijl ik nu juist een meisje denk. Maar beide zeer welkom :inlove:
Meld
Nog steeds geen rood :dance:
Zoeft weer weg