Maart/aprilstoppers '09 deel 14! ** 14 kindjes op komst! **

@Tweet wrote:

Man wel, vk nog niet, komt het nog wel te weten…

Maar mijn man eist mijn aandacht op! :inlove:

Tot morgen!!!

:-* :-* :-* :-* :-

Tot morgen, geniet nog van jullie avondje

Kus kus :-

tweet wauw wat gaat dat snel zeg!!!

ff op showforum kijken…

hoe ging dat ook al weer fotos daar op zetten??

voel me nu iets beter…net voetenbad genomen heerlijk!

Goeiemorgen allemaal,

Matsjo, nee, ik heb gelukkig geen bloed meer verloren. En dat ga ik zo houden ook haha!

Cin. die vooroordelen van vk’en naar zwangeren met overgewicht daar ben ik wel een beetje huiverig voor. In normale toestand zou ik mij daar niet veel van aantrekken, maar nu met die gierende hormonen… brrr. Ik hoop dat het meevalt!

Sanne??? En en en en ???

Patripiex!! Jelichaam kan je voor de gek houden, maar dit klinkt toch wel veel belovend!

Wij hadden afgelopen weekend mijn broertje te logeren. Zijn zaterdag naar Oberhausen geweest en gisteren naar Apenheul. Was een leuk weekend, maar ben nu wel bekaf :slight_smile:

Goedmeorgen meiden!!

Tweet gefeliciteerd met je 20 weken!! Wat gaat het hard he?

Sanne…???

Lins: Je kunt een plaatjes locatie van internet plaatsen, of je kunt iets uppen vanaf je pc, welke van de twee wil je weten?

Mirag: Druk weekend voor je dus! :wink: Super dat je geen bloed meer gehad hebt meis! :thumbup: Houden zo! :inlove:

Patricia: Goedemorgen!!! Wanneer krijgen we van jou eindelijk weer een foto te zien? :inlove:

Tweet vanaf internet…

sanne!!! waar blijft test!!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

mirag: leuk maar idd wel druk weekend hihi…je zal wel blij zijn dat deze nu voorbij is ondanks het super was…

hele nacht opgeblazen buik gehad…mijn darmen zijn bezig :cry:

Lins: Dan kopieer en plak je de link naar het plaatje, en daar zet je aan de voorkant voor:

Dan zou het moeten lukken, als het goed is!

Enne… Darmen zijn vervelende dingen he? :wink: :hug:

ja idd… had gehoopt dat het nu wel lekker zou gaan hihi…maar ach…

eet nu elke dag brinta dus vezels zou je zeggen dat er wel verbetering moet komen…

en als ik een foto van mijn computer hier op wil zetten? werkt dat het zelfd eigenlijk?

Als je een foto van je pc er op wilt zetten, moet je allereerst op het formaat letten. Hij mag maar 125 kB groot zijn, en dat is echt niet heel groot! :wink:

Voor het uppen van een foto direct van je pc zit er een extensie aan het invulvakje vast geplakt, dat je krijgt als je klikt op “nieuw antwoord”.

“Voeg een foto toe”, staat er boven. Ik weet even niet meer hoe ik een screenshot moet maken, dus kan je even geen fotootje daarvan laten zien ter verduidelijking… Daar doe je eerst bladeren, en zoek je de foto die je wilt plaatsen.

Als het nou niet lukt, mail mij dan je foto maar, dan zet ik hem er wel voor je op!

het is gelukt hoor!!was ff …

maar 2 fotos in showforum!

Ik ga meteen kijken!!! :thumbup:

ik ga er weer vandoor! moet straks werken…

eerst ff bakkie doen bij mijn mams.

tot vanavond met hopelijk 2 positieve testen van angela en sanne!

Werkze Lins!!!

@ Angela: Fijn dat de pilletjes helpen tegen de pijn!!

En dat je nog wat langer thuis mocht blijven van je baas…

Doe mij er ook zo 1 hihi

@ Cin: Wat een schattig filmpje van Elmo :inlove:

@ Patripiex: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@ Tweet: “Ik heb een olifantenhuid, en ben oostindisch stokdoof, dus veel gaat het ene oor in, en het andere net zo hard weer uit!”

Hahahahaa!!! Mooi gezegd Tweet!! :mrgreen:

Je heb gelijk hoor over die ontbijt-test :wink:

Zolang er niks aan het handje is lekker weigeren!!

Ik had het weekend heeeeeel veeeeel last van KOK-afkickverschijnselen!! :shifty:

Gelukkig kan ik weer lekker mee babbelen…

Hoe was het bij de Beekse Bergen???

Jeetje, wat heftig zeg van dat ongeluk!!

Maar goed dat alles goed was met de beeb en met jou naderhand!!!

Oja, feli nog met je 20 weken!! :-*

Zenuwachtig voor morgen?? :hug:

@ Lins: Lekker gehangen het weekend?? :mrgreen:

Dat je je zo onzeker voelt is toch helemaal nergens voor nodig meid!!

Je bent hartstikke zwanger, geniet er nou maar van :inlove:

Wel vervelend van die dromen :hug:

Hoop dat ze snel over gaan!!

Oja, leuke foto in SF!!

En cool behangetje!! :smiley:

Werkse!!

@ Matsjo: :hug: voor je moeheid!!

Mooi buikie in SF hoor!! :inlove:

@ Cin: Och emo worden van animal planet is niks mis mee hoor!! :roll:

Heb ik nu soms al en dan ben ik niet eens zwanger :lol:

Kan heftig zijn soms he…

Fijn dat je misselijkheid al minder is, houden zo!!

@ Mirag: Fijn dat je niks meer verloren bent :smiley:

Houden zo!! :pray: :thumbup:

ANGELA & SANNE ???

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zo, volgens mij heb ik alles en iedereen gehad… :roll:

Zo niet… Excuuuuuuuuuuuuuuuse me :lol:

Verder weinig nieuws hiero!!!

Hebben een leuk weekend gehad :mrgreen:

Nu weer aan de bak :wall:

Nog 2 dagennnnnnnnnnnn :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

De Beekse Bergen was erg leuk en gezellig, de aanloop er naartoe niet!

Heb gister een gigantische ruzie tussen werkelijk IEDEREEN hier in huis moeten sussen, en dat heeft ruim twee uur in beslag genomen… :shock: :?

En ja, ook ikzelf was over de flos! :wink:

Dus pas twee uur nadat we al weg zouden gaan, zijn we uiteindelijk vertrokken, maar wel een leuke middag gehad, alsnog, gelukkig!

Helaas vanochtend waren de kids beiden hun afspraken/beloftes, die ze gister samen met ons op papier hadden gezet, blijkbaar alweer vergeten, want ik kreeg bericht van mijn man dat het alweer flink mis was gegaan, na opstaantijd! :frowning:

zucht Toch eens uitvogelen waar dat nu vandaan komt… Of dat nu komt doordat vorige week school weer begonnen is, en ze weer moeten wennen aan dat ritme, of dat het iets anders is. Is niet bijster gezellig in huis zo!

Ja, doodzenuwachtig… Slaap ZO slecht 's nachts… Gister nog lang gesprek over gehad met mijn man… Maar het blijft malen, en ik blijf me schuldig voelen dat ik me zo voel over mijn eigen vlees en bloed… :cry:

Angela???

Sanne???

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En ook voor jou Sem:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zal meteen ook nog even strooien…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dank Dank Dank Dank Dank Dank

Dank Je Tweet!! :mrgreen:

Hmmmm vervelend dat de kids dwars liggen :hug:

Misschien komt het inderdaad omdat ze weer moeten wennen aan het ritme…

Heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf voor jou voor morgen!! :hug:

Mocht het toch een ventje worden, hoop ik echt dat het ondanks je verleden allemaal goed komt!!

:hug: :-*

Jeetje, hoelang zjn ze van plan ons in spanning te houden? :naughty: Niet goed voor mijn hart! :wink:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

En Sem, jij ook bijna aan de test??? :pray: :pray: :pray:

Ik ben net weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk nog steeds erg laag (90/45) maar dat zijn wel wel gewend. De hoofdpijn die ik heb mag niet erger worden. Dan moet ik aan de bel trekken.

Hartje ook weer gehoord :inlove:

26 oktober de 20-weken echo.