Maart/aprilstoppers '09 deel 12! ** 11 kindjes op komst! **

Waaaaaah Angela; SPANNEND!

Hoe is het met de rest van de dames???

Ben erg benieuwd naar Sem!

@Cin. wrote:

Matsjo. Was dat echt al 5 dagen voor je NOD met die digitale? :shock:

Had ik niet verwacht, dat dat die niet zo gevoelig waren.

Duim nog voor jullie dames!

Ja dat staat ook niet op de verpakking maar bij mij dus wel! Of ik heb heel veel hcg aangemaakt, dat kan natuurlijk ook.

Woensdag weer een test… die van MvM :mrgreen:

Leuk leuk leuk :mrgreen: :inlove:

we hebben een auto gekocht. Een Renault Megane Scenic! Echt fantastisch!

Hey Cin.

super heb je een foto???

@Cin. wrote:

Leuk leuk leuk :mrgreen: :inlove:

we hebben een auto gekocht. Een Renault Megane Scenic! Echt fantastisch!

Leuk!

Die hebben wij ook. Maar dan de station. Superauto’s! :thumbup:

@Matsjo wrote:

@Cin. wrote:
Matsjo. Was dat echt al 5 dagen voor je NOD met die digitale? :shock:

Had ik niet verwacht, dat dat die niet zo gevoelig waren.

Duim nog voor jullie dames!

Ja dat staat ook niet op de verpakking maar bij mij dus wel! Of ik heb heel veel hcg aangemaakt, dat kan natuurlijk ook.

Woensdag weer een test… die van MvM :mrgreen:

Als ik echt zwanger ben,ga ik me ook aanmelden voor MVM :inlove:

@Angela_84 wrote:

Hey Cin.

super heb je een foto???

Uhm maak ik morgen wel efkes haha. Hebben hem net, wel wennen met rijden zeg! en een ruimte, heerlijk :mrgreen:

Cin: leuk dat je nu al geslaagd bent voor de auto, ben benieuwd naar de foto morgen.

Ga zo op bed liggen, want als ik niet zwanger ben dan wordt ik ziek want heb nog steeds die vervelende klachten en voel me echt niet zo lekker.

mijn test van vanmiddag was negatief, maar ik had al wel veel gedronken vandaag, zouden jullie morgenochtend of woensdagochtend testen??

En niet allemaal roepen morgen :stuck_out_tongue: , maar zeg wat je zelf zou doen.

Zit morgen op dag 26

Hey Cin. Leuk joh!!! Welke kleur?

@Patripiex wrote:

Cin: leuk dat je nu al geslaagd bent voor de auto, ben benieuwd naar de foto morgen.

Ga zo op bed liggen, want als ik niet zwanger ben dan wordt ik ziek want heb nog steeds die vervelende klachten en voel me echt niet zo lekker.

mijn test van vanmiddag was negatief, maar ik had al wel veel gedronken vandaag, zouden jullie morgenochtend of woensdagochtend testen??

En niet allemaal roepen morgen :stuck_out_tongue: , maar zeg wat je zelf zou doen.

Zit morgen op dag 26

Officieel is het beste om te wachten totdat je langste dag van je cyclus is geweest (dus wat je ooit hebt gehad). In jou zaak dus tot de 31 dagen?

Maar ik zou over 2-3 dagen met ochtendurine nog efkes testen :mrgreen:

@Mirag wrote:

Blauw, daar was ik minder blij mee (wilde liever grijs). Maar hij ziet er nog super goed uit, rijdt goed, perfecte ruimte enz.

Dus geen geklaag over de kleur dan! En iedereen vind het juist een mooie kleur hahaha.

@Patripiex wrote:

Zit morgen op dag 26

Ik zou woensdag op zn vroegst weer testen.

@Patripiex wrote:

Zit morgen op dag 26

:hug:

Ik hoop dat je zwanger bent. :pray:

dan doen we allebei woensdag nog een test.

@Cin. wrote:

@Mirag wrote:

Blauw, daar was ik minder blij mee (wilde liever grijs). Maar hij ziet er nog super goed uit, rijdt goed, perfecte ruimte enz.

Dus geen geklaag over de kleur dan! En iedereen vind het juist een mooie kleur hahaha.

Super joh! Morgen de hele dag toeren?? haha

@Cin. wrote:

@Mirag wrote:

zie je niks van als je binnen in zit :lol:

hey mirag,

was jij het op mijn hyves 8)

@Angela_84 wrote:

@Patripiex wrote:

Zit morgen op dag 26

:hug:

Ik hoop dat je zwanger bent. :pray:

dan doen we allebei woensdag nog een tes.

Vind het zooo spannend voor jullie :roll:

Dames, bedankt voor de eerlijke antwoorden, ik doe woensdagochtend weer een test.

Angela, we gaan samen testen woensdag hopelijk is die van jou dan een stuk duidelijker en heeft die van mij ook 2 streepjes :mrgreen:

Ga nu lekker op mijn bed liggen en een beetje tv kijken, tot morgenavond.

@Patripiex wrote:

Dames, bedankt voor de eerlijke antwoorden, ik doe woensdagochtend weer een test.

Angela, we gaan samen testen woensdag hopelijk is die van jou dan een stuk duidelijker en heeft die van mij ook 2 streepjes :mrgreen:

Ga nu lekker op mijn bed liggen en een beetje tv kijken, tot morgenavond.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: