@Angela_84 wrote:
hey mirag,
was jij het op mijn hyves 8)
Yep :mrgreen:
Patripiex, Angela en ik zijn gewoon hardstikke zwanger !!! Wie doet er nog mee??
Hoop ik!!
@Mirag wrote:
Patripiex, Angela en ik zijn gewoon hardstikke zwanger !!! Wie doet er nog mee??
Hoop ik!!
Zou graag meedoen, maar heb er een heel hard hoofd in jammer genoeg!
wanneer ga je testen Mirag??
ook woensdag??
net efkes snel gemaakt :mrgreen:
@Angela_84 wrote:
@Cin. wrote:Zou graag meedoen, maar heb er een heel hard hoofd in jammer genoeg!:hug: :hug:
Ik ben niet zo van het vroege testen; veel te bang voor teleurstelling… Maar heb twee testen in huis en het wordt steeds moeilijker om er niet eentje tegenaan te gooien… dus misschien…
@ Cin. Zoals wij belgen zeggen: AMAI wat ne chique bak
@Mirag wrote:
Ik ben niet zo van het vroege testen; veel te bang voor teleurstelling… Maar heb twee testen in huis en het wordt steeds moeilijker om er niet eentje tegenaan te gooien… dus misschien…
gave auto cin.
lekker ruim ook denk ik.
als ik zwanger ben moeten wij ook aan een andere auto geloven.
wij hebben nu een vw lupo nou das echt een ieniemienie autootje.
@Mirag wrote:
@Angela_84 wrote:
gave auto cin.
lekker ruim ook denk ik.
als ik zwanger ben moeten wij ook aan een andere auto geloven.
wij hebben nu een vw lupo nou das echt een ieniemienie autootje.
Mooie auto!!
Vroeg testen is idd niet altijd even verstandig. Ik had liever ook gewacht maar ik ben gewoon echt te nieuwsgierig :oops:
Ik duim voor jullie hoor!
Het is weer tijd voor nieuwe zwangeren!
@Matsjo wrote:
Mooie auto!!
Vroeg testen is idd niet altijd even verstandig. Ik had liever ook gewacht maar ik ben gewoon echt te nieuwsgierig :oops:
Ik duim voor jullie hoor!
Het is weer tijd voor nieuwe zwangeren!
Jammer cin. :hug: Maar wie weet!
cin mooie auto! heb je m al bij je voor de deur staan…dat is snel!
matsjo en hoe voel je je
angela en patripiex: hoop en duim voor jullie!!!
deze maand kan je mij in ieder geval afschrijven ik hou komende dagen een stopweekje… zodat ik zeker weet dat we niet zwanger raken deze maand… even rust en in ieder geval niet net zwanger en misselijk op vakantie want dat zal je altijd zien…
de periode erna gaan we er helemaal voor…zou dan wel heel grappig zijn als het lukt…dan zou ik uitgerekend zijn tussen mijn en mijn mans verjaardag hahaha…
ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
eerst nog even de hond uitlaten.
tot morgenavond dames.
weltrusten