Eros. Ik tel wel altijd het bruine mee. Puur omdat ik anders zo’n korte ongesteldheid periode zou hebben
Mirag. Hoe is het met jou?
Bianca. En met jou?
Angela. En met jou? een negatieve test had ik gelezen? Echt naar joh! :hug: :hug: :hug:
Bieslookje. Super super super joh!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Tweet, Matsjo, Ylerion, Lisette, Lins hoe is het met jullie?
Sem. Jaha stoer he?! Hebben we een rustpauze en dan wordt ik zwanger?!?!?!?!
Maar niettemin, je weet dat ik het ook wel een beetje vervelend vond voor jullie hier allemaal die er ook mee bezig zijn. :hug: :hug: :hug:
als ik iemand vergeten ben, sorry! Heb gewoon efkes vluchtig bijgelezen en blijft niet allemaal hangen in me koppie :mrgreen: :oops:
He dames!
Cin. hoeveel bevestiging heb je nodig?? Jij bent ZO zwanger!!! :dance: :inlove: Ik feliciteer je gewoon vast hoor! :-
Angela, hoe is het bij jou?? Balen van je test :hug:
He Minniemin, leuk je weer te zien!
Patripiex, leuk geworden je cadeau? :inlove:
Mirag, wat balen van je negatieve testen :hug: Ik blijf
Tweet en Ylerion, hoe is het meiden?? Bijna jullie dag! :inlove:
Sem, fijn dat je het leuk hebt gehad! Balen van je :evil: :evil: Hopelijk deze ronde meer geluk! :-
Patricia, weet je al wat je meisje gaat trakteren?? Jeetje, bijna 2 alweer!
Sanne, ik heb nog nooit van NFP gehoord :think:
Bieslookje, hier nogmaals gefeliciteerd met je mooie echo! :dance: Showen die foto’s! :inlove:
Eros, jammer van deze ronde meid :hug:
Bianca, succes morgen! Hoe lang moet je daarvoor zitten?
Sase, had jij geen echo vandaag? :think: Hoe was het?? :inlove:
Lins, hoe is het met jou?
Hier gaat het goed. Ben weer behoorlijk :sick: en moe Vandaag is Bianca (ook van kok) met haar dochtertje hier geweest. Het waren net twee tortelduifjes :inlove:
Oh wat een schattige foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja heb net nog op de test gekeken: er staat echt een licht paarse-roze streep die je best goed kunt zien. Wel licht, maar hij staat er echt!!!
Pff moet efkes echt bezinken hoor :roll:
maar ik ben zooooo blij. Nog niks tegen manlief gezegd
Heb me banner maar gewijzigt :inlove: :inlove: :inlove:
@ Matsjo die foto’s zijn cute!!!
De tijd die ik voor mijn haar moet zitten geen idee. Mijn schoonzusje gaat het voor het eerst doen bij haar op de kappersschool, met de hulp van 1 van haar leraressen, dus ik heb geen idee hoe lang het gaat duren.
Hier nog steeds niks roods. En ik voel me echt raar, met hoofdpijn en een raar gevoel in mijn maag en steken in mijn onderbuik. Ik mag van mezelf pas testen de morgen nadat ik mijn bestelde testen met de post heb binnen gekregen. Maar ik moet morgen in maastricht zijn in de buurt van de etos. Dus of ik me dan nog in kan houden. :?
@Cin. wrote:
Oh wat een schattige foto’s!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja heb net nog op de test gekeken: er staat echt een licht paarse-roze streep die je best goed kunt zien. Wel licht, maar hij staat er echt!!!
Pff moet efkes echt bezinken hoor :roll:
maar ik ben zooooo blij. Nog niks tegen manlief gezegd
Heb me banner maar gewijzigt :inlove: :inlove: :inlove:
Moooooooooooooie banner Cin :inlove:
Hoop echt dat het zo is
En geeft toch niet, onze tijd komt ook nog wel
@ Matsjo: Aaaww How Cute die foto’s!! :inlove:
@ Bianca-k: Vinden wij niet erg hoor als je je niet in kan houden :roll:
Hoop echt dat je :evil: niet doorzet!!
:dance: :dance: Cin nice banner!!!
Ja leuk he :inlove:
Vrijdag vertel ik het manlief, dan gaan we 5 jaar met elkaar :inlove:
Dat is een TOP timing!! :inlove:
Ik ga bankhangen dames!! Fijne avond nog! :-*
@Sem wrote:
Dat is een TOP timing!! :inlove:
Ik ga bankhangen dames!! Fijne avond nog! :-
Ik ga naar bed, lekker slapen!
Fijne avond nog meis :- :-* :-*
Dames, mag ik de nieuwe nods en uitgerekende data :inlove: via pb? Dan ga ik het lijstje weer even aanpassen. Van Patripiex heb ik het al gehad!
Bedankt!
O enne cin…
JE BANNER!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
cin…ja hoor toch zwanger, gefeliciteerd hoor!!!
matsjo…aah schattig, dat verliefde stelletje haha
sem, wel leuk dat jij wel iets hebt gevangen en de mannen niet :mrgreen:
bianca-k, hoe is het nu?
ik heb gister tabletjes gekregen tegen de misselijkheid. heb heerlijk geslapen en was niet misselijk, alleen ben ik nu zo duffig…kan van die tabletjes komen :? dat is dan weer wat minder fijn.
Even snel want eigenlijk geen kok tijd maarre…
CIN GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Goeiemorgen dames,
hoe is het vandaag met jullie??
Hier alles ok…
Werd vanmorgen alleen super misselijk wakker, maja goed dat gaat ook wel weer over… :lol:
Ja geinig he Bieslookje, de mannen die al die moeite doen met speciale hengels en voer om karpers te vangen die vangen niks en ik kom met me vaste hengel en een stukkie brood en ik vang wel wat vissies…
Wel kleine vorentjes, maar goed, IK heb wat gevangen hahaha!!
Fijn dat je minder misselijk bent en dat je lekker heb geslapen vannacht!!
Alleen jammer dat je nu duffies bent, maar iig beter dan misselijk zijn toch…
Matsjo :inlove: die foto’s!!
Cin gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Sanne, ik heb nog nooit van NFP gehoord :think:
NFP is een natuurlijke methode om je vruchtbaarheid en je cyclus te herkennen, maar het vergt wel wat oefening geloof ik en ikwas benieuwd of iemand daar ervaring mee had. Een vriendin wees me er op, omdat mijn cyclus zo verdraaid lang en onregelmatig is…
cin…heb ik jou vanmorgen gezien?
Op de kinderboerderij? ik twijfelde of je het was en omdat er iemand bij was durfde ik je eigenlijk niet zo goed aan te spreken :oops:
sanne, ga je dat nfp doen? ik zal zo eens goglen wat het is.
sem :hug: voor je misselijkheid…
@bieslookje wrote:
cin…heb ik jou vanmorgen gezien?
Op de kinderboerderij? ik twijfelde of je het was en omdat er iemand bij was durfde ik je eigenlijk niet zo goed aan te spreken :oops:
sanne, ga je dat nfp doen? ik zal zo eens goglen wat het is.
sem :hug: voor je misselijkheid…
Haha ja wij waren der ook! Heb je helemaal niet gezien joh :oops:
Ik was er met mam, Levi en me neefje en nichtjes :mrgreen:
En in me enigste broek die nog past :lol: :lol: :lol: hahaha
Zag er charmant uit he, hahaha. Had nergens zin in vanmorgen, dus ook geen haren gedaan niks :oops: :oops: :oops:
Thanx dames :-*
cin. haha had ik dus goed gekeken.
Ik had een grijs jurkje aan, ook niks aan haren gedaan, nou ja elastiekeje erin. Wij zaten op een gegeven moment lekker lui in die houten stoelen, zo konden we zoontje overal bij het speelgoed goed zien. zoontje had een groen shirt op een spijkerbroek aan.
was wel mooi weer he!!!
enne maar goed dan dat ik je niet hebt aangesproken waar je moeder bij was…
Even snel tussendoor CIN GEFELICITEERD MEID!!! SUPER!!!
Wat een leuke foto´s Matsjo!!
Ik ben ongesteld inmiddels en het valt me behoorlijk zwaar deze keer. Maar ja op naar de volgende ronde!