dus 6 of 7 dagen in totaal?
dan zou ik denk ik de 1e dag bruinig wel al tellen.
Dank je wel Bieslookje!
@ Bieslookje super dat je een goede ego had!!!
@ Bianc shit man, had goede hoop.
Ja Bianc, ik had ook goede hoop, maar misschien moet ik er toch iets minder mee bezig zijn.
Baal nu ontzettend en heb weer zo’n jankdag.
Mis nu Dodi heel erg, dan kon mij altijd zo lekker troosten op zo’n moment!
Ik ga nu Elbaatje uitlaten en maar eens lekker in de zon liggen, lekker uitrusten!
eros :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Bianc, ik ken het, je mist hem sowieso, maar dan nog ff een graad erger. Dat heb ik met Simba ook altijd.
Geniet lekker zo in de zon.
Ik blijf vandaag ff uit de zon, ik ben gister op de verjaardag van mijn nichtje weer gruwelijk verbrand. De 3de keer dit jaar al, je zou toch zeggen dat mijn huid nu redelijk gewend zou moeten zijn.
Ik heb zin in morgen. Mijn schoonzusje gaat een weave, in mijn haar zetten. Dat zijn eigenlijk vlechtjes in je haar waar ze lang haar aan naaien. Eindelijk lang haar.
Bianca, dat is toch hetzelfde als extensions? Of niet? :think: Leuk iig!
Zon bij jullie? Hier is het grijs hoor…
Het zijn inderdaad extensions. Alleen werken ze bij extensions met waxjes die met warmte om je haar worden gesmolten. En omdat ik kort haar heb blijf je die stukjes dan zijn. Dat nu maken ze vlechtjes in mijn eigen haar vast op mijn hoofd zeg maar en dan naaien ze er letterlijk haar aan. Ik ben benieuwd. Ik zal mijn schhonzusje voor en na foto’s laten maken.
Ja ben benieuwd!
Hallo allemaal,
Eindelijk weer eens tijd om hier een degelijk berichtje te plaatsen.
Hier nog steeds geen ongi; al heb ik wel de indruk dat ie eraan zit te komen
Toen ik gisteren nog niet ongi was begon vriendlief ook hardop te fantaseren over wanneer het dan geboren zou worden enz enz… Ik begon er haast in te geloven dat het echt zo was; tot die negatieve test weer. Bah echt balen!!!
Cin ben jij al terug???
Eros; balen meid dat je ongi wordt!! BAH!
Angela; jij ook :hug:
Ik heb tweet al zolang niet meer gezien hier…
Bieslookje wat goed van die echo!!! Geniet van je roze wolk!!! Heb je geen foto??? (beetje nieuwsgierig)
Sem; leuk dat je er weer bent!!
Bianca-k jij houdt het nog even spannend?
Ik dacht vanmiddag ben ik vrij, dan ga ik even lekker in de zon zitten met een boek en nu wordt het helemaal grijs buiten. Lekker dan!
mirag :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ik snap dat je heel erg van baalt, vooral als je vriend heeft mee-gefantaseerd…
Bieslookje wat goed van die echo!!!! Geniet van je roze wolk!!! Heb je geen foto??? (beetje nieuwsgierig)dan moet ik even een foto van een foto maken, doe ik vanavond even, ok?
is prima!!
Mirag :hug: Balen van je test.
Ik hou het hier ook nog ff spannend. maar ik heb het vanmiddag heel koud en da’s meestal een teken dat mijn ongi er aan zit te komen. Maar we zullen het wel zien, ik hoop natuurlijk dat het raak is. En ik meen van alles te voelen. :? Maar als ik ongi word, dan ben ik in ieder geval blij dat mijn cyclus weer wat normaler is.
Nou we zijn weer terug van het vissen…
Het weer sloeg in 1x om!! Begon hard te waaien en volgens de buienradar gaat het zo/straks ook flink regenen hier in Hengelo…
De mannen hebben geen karper gevangen helaas…
Ik wel wat vorentjes hihi… :lol:
@ Bianca-k: Wel goed dat je even wacht met testen…
Hoop dat er wat anders aan het handje is en dat je :evil: niet door komt!!
Leuk zo een weave in je haar!!
@ bieslookje: Wat fijn dat het een goeie echo is!!! :mrgreen:
En nu lekker genieten van je zwangerschap he! :inlove:
Ben benieuwd naar de foto van je echo :mrgreen::thumbup:
@ Eros: Dikke :hug:
Voor me cyclus tel ik ook vanaf de 1e dag dat ik “echt” bloed zie!
@ Mirag: Thnx
:hug: Echt balen van die nega test!!
Hopen dat het niet doorzet!!
Schattig is dat he als die mannen zo gaan fanatseren…
Hier naast me zit er nog zo 1… :lol:
Helaas niet in de zon kunnen zitten, want na het uitlaten van de hond, werd het hier ook grijs!
Toen maar achter de wii gezeten.
Net lekker een stuk gelopen met hub en de hond, heerlijk in de wind lekker uitwaaien! Ik hoef niet te koken, want hub wil koken.
Wil dolgraag op vakantie, dus ik ga zo eens kijken of er nog wat te vinden is voor oktober.
D’r zal vast wel wat leuks te vinden zijn voor in oktober…
Even lekker wezen uitwaaien?? Lekker hoor!!
Ja hier (Hengelo) regent het al…
Vriendlief kwam rond half vijf terug van werk; was weer een lange dag; hij vertrok vanmorgen al om half vijf. :sick:
En hij is nu zo beroerd als wat; lijkt wel een griepje ofzo. Hij is gelijk in bed gekropen. Nu kunnen mannetjes altijd wel beetje overdrijven als ze iets hebben, maar hij heeft echt iets te pakken; sneu dus.
Sem; ja ik vind het heel leuk als hij zich zo laat meeslepen ivm kids en zwangerschap. Echt cute!
Dag dames!
Ben weer terug, hebben jullie me gemist :mrgreen: haha
Het waren 2 ontzettende leuke dagen, maar zooooo vermoeiend!
Veels te veel gelopen, en omdat me enkel nog erg zwak was nogmaals er doorheen gegaan dus weer pijnlijk!
En vanmorgen werd ik wakker na een slapeloze nacht met een dichte enus en dikke doppen. Oorzaak? Stof stof stof op de kamer, gatverdamme!
Dus naar dat hotel ga ik niet meer
Maar het was wel lekker hoor, maar miste me man en zoon. Vooral gisteren in Wassenaar aan Zee toen ik allemaal die pappa’s met hun kleintjes bij zee zag
Net op de terug weg efkes langs de Plus gereden om een test te halen. Eigenlijk onzin want had veels te veel gedronken en heb er bijna niet op geplast haha. Maar…
er kwam toch een heel licht dun streepje te staan, en een controlestreep dus is wel goed gegaan neem ik aan!!!
Duurde alleen wat langer dan normaal ivm te weinig urine.
Is hij dan wel geldig???
Maar hij was dus positief!!!
Dadelijk efkes een test bestellen via internet om die in de ochtend een keer te doen, en op de correcte manier met genoeg urine.
Dadelijk efkes bijlezen, nu eerst bijna 100 mailtjes weg werken :shock: :oops:
:-* :-* :-*
Volgens mij ben je gewoon zwanger Cin. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Alleen balen van je enkel.
@Bianca-k wrote:
Volgens mij ben je gewoon zwanger Cin. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Alleen balen van je enkel.
Ja en we wilden morgen naar de dierentuin met me neefje en nichtjes (die komen morgen slapen), maar helaas pindakaas!
Ik denk dat ik ook gewoon zwanger ben hihi, hoop het zooooooo :shifty: