Maart/aprilstoppers '09 deel 11! ** 10 kindjes op komst! **

@Tweet wrote:

Cin: Als je nu weer een afspraak hebt, ga je gewoon, je werk komt de volgende werkdag wel weer!!!

We hadden een teamvergadering, maar beviel me allemaal niet wat ik hoorde. heb net toch nog even me clustermanager een mail gestuurd. Ook naar een andere collega, dat als het allemaal niet veranderd, en ik geen duidelijkheid krijg ik op zoek ga naar een andere baan. Dan ben ik weg!

Beloven me nu al vanaf april een vastcontract, zie nog steeds niks. En ik werk me uit de naad samen met mijn collega’s in ons kleine clubje van 6 man begeleiding om de jeugd op het rechte pad te houden of terug te krijgen.

Dus ben het zat! Koppie zit vol. :wall: :wall: :wall:

Jeetje dat is zeker niet eerlijk Cin!! :snooty:

Goed dat je ze gemaild heb, je heb recht op duidelijkheid!!

Beloftes moeten ze wel nakomen!

Gelijk heb je meid!! Rustig aan he!! :hug:

Tweet?? Typ je dit heeeeeeeeeeeeeele deel vol ofzo?? :lol: :inlove:

@Tweet wrote:

Is er nog behoefte aan wat HCGstrooiseltjes dan? :angel:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA

@Sem wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

BRING IT ON!! :mrgreen:

Sorry ben iets te enthousiast :lol:

U wordt op uw wenken bediend, mevrouw!!! 8)

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

@Sem wrote:

Ja!!! Gauw van die negativiteit af die ik net hier plempte, en terug naar de positiviteit!!! :inlove:

Jumpt!! En grijpt een heeeeeleboel HCG Strooisels

YEAH!! Thnx Tweet :inlove:

@Cin. wrote:

@Tweet wrote:
Cin: Als je nu weer een afspraak hebt, ga je gewoon, je werk komt de volgende werkdag wel weer!!!

We hadden een teamvergadering, maar beviel me allemaal niet wat ik hoorde. heb net toch nog even me clustermanager een mail gestuurd. Ook naar een andere collega, dat als het allemaal niet veranderd, en ik geen duidelijkheid krijg ik op zoek ga naar een andere baan. Dan ben ik weg!

Beloven me nu al vanaf april een vastcontract, zie nog steeds niks. En ik werk me uit de naad samen met mijn collega’s in ons kleine clubje van 6 man begeleiding om de jeugd op het rechte pad te houden of terug te krijgen.

Dus ben het zat! Koppie zit vol. :wall: :wall: :wall:

Oef, dat is best heftig ja! :hug:

thx tweet :inlove:

@Sem wrote:

You’re VERY welcome!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik wil er natuuuuuuuuuurlijk wel superveel positieve testen voor terug zien he? :wink:

@Tweet wrote:

@Sem wrote:

Ja!!! Gauw van die negativiteit af die ik net hier plempte, en terug naar de positiviteit!!! :inlove:

A joh… :hug:

We zijn er toch ook voor het “negatieve”, als je iets kwijt wil “plemp” je het maar neer!! No problemo!!

Maaaaaaaaaaaaaaaar positief nieuws is uiteraard beter :mrgreen:

@Angela_84 wrote:

thx tweet :inlove:

:-* :inlove:

@Tweet wrote:

@Sem wrote:

You’re VERY welcome!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik wil er natuuuuuuuuuurlijk wel superveel positieve testen voor terug zien he? :wink:

I’m doing my very very best!! :mrgreen:

:pray: :pray: :pray:

@Sem wrote:

A joh… :hug:

We zijn er toch ook voor het “negatieve”, als je iets kwijt wil kwak je het maar neer!! No problemo!!

Maaaaaaaaaaaaaaaar positief nieuws is uiteraard beter :mrgreen:

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter! :wink:

Ik heb besloten: ik ga gewoon gauw weer terug op mijn roze wolkje zitten! :inlove:

@Sem wrote:

En je vent ook, mag ik hopen! 8)

Doe dat Tweet :inlove: Ik hoop dat ik je daar over een tijdje tegen mag komen, op die roze wolk :wink: :pray:

Samen met nog meer dames uiteraard!! :pray:

Cin, goed dat je dat gedaan hebt! Dit is niet eerlijk zo!

He Tweet, weer aan de strooi? :mrgreen:

@Tweet wrote:

@Sem wrote:

En je vent ook, mag ik hopen! 8)

Wuhahuahuahaua :lol:

Uiteraard, hij moet het “goeie spul” leveren he :roll:

@Matsjo wrote:

He Tweet, weer aan de strooi? :mrgreen:

Tuurlijk!!! :inlove: