Truste! :-*
zo vanavond weer crea bea geweest…weer druk zitten tekenen…
goedemorgen…
lins, wat heb je getekent?
Matsjo, is idd wel een leuke binnenkomer als je weer op het werk verschijnt met een “dikkere” buik haha
We gingen gisteravond film kijken…een uurtje heb ik gezien en toen vielen mijn ogen dicht, ben maar naar bed gegaan.
Goedemorgen allemaal!
hey cin, hoe is het met je voet?
hmm ik heb wat last van menstruatie-achtig gevoel, zullen dat nu alweer mijn banden zijn?
Goedemorgen hier vanaf werk!
cin. gelukkig maar, ga je nog naar de huisarts ervoor?
patricia, werk ze
Mogge!
Bieslookje: Ja, dat kunnen heel goed je banden weer zijn! Er moet daar nu natuurlijk heel wat werk verzet worden… :-*
Matsjo: Lekker bewaren tot na de vakantie!
Cin: Fijn dat je voet al wat opknapt!
Patricia: Werkze!
Nee ga der niet meer voor naar de doc denk ik haha.
Wat een snert weer is het vandaag zeg!
Hier plenst het al de gehele week…
Vind der niks aan. Dan weer 30 graden, dan weer onder de 20 en nat :?
heb last van me onderrug, volgens mij is dat een teken van de eisprong! Herken het namelijk iedere maand. Kan dit? :oops:
Goedemorgen dames! Even een paar daagjes niet geweest en jullie hebben het weer lekker volgekletst.
@Bieslookje, van harte gefeliciteerd meid! Het is je gegund!
@Lins, wij hebben die film gisteravond ook gekeken. Ik vond hem super!
Heb wel met een hoop nostalgie gekeken, want ik heb 6 jaar in Rome gewoond en zag al die mooie plekjes voorbij komen en nu zou ik willen dat ik daar weer was.
@Cin, fijn dat je voet weer opknapt.
@Matsjo, beterschap!
@Hier zijn we weer volop aan het klussen. :dance: Gisteren gewerkt en toen ik thuiskwam hub nog even geholpen met een paar klusjes in huis die nog afgemaakt moesten worden. Daarna saampjes lekker gekookt. Heerlijke mosselen en daarna een bordje pasta met zalm. Mmmmmmm!
Daarna heerlijk bankhangen en lekker film gekeken.
Vanmorgen even lekker uitgeslapen en straks moeten we nog naar een verjaardag toe. Vanavond weer lekker film kijken, hub heeft gisteren wat leuke films binnengehaald.
Morgen lekker vrij en dan vanaf dinsdag weer werken tot zaterdag.
eros, jullie klussen dubbel? haha
wij gingen ook film kijken, maar denk dat ik hem straks maar even afkijk (was wel een andere film)
cin. zou heel goed een teken van je ei kunnen zijn, misschien ff opschrijven in je agenda. Heb je meerder klachten? andere afscheiding?
hier is het ook ^$@#$%&%#!!$#(^^ weer
@bieslookje wrote:
wij gingen ook film kijken, maar denk dat ik hem straks maar even afkijk (was wel een andere film)
cin. zou heel goed een teken van je ei kunnen zijn, misschien ff opschrijven in je agenda. Heb je meerder klachten? andere afscheiding?
ja witte afscheiding indd, wat dikker en beetje buikpijn.
Dus denk indd wel dat het gewoon mijn eisprong is. Dan voel ik hem wel :dance: hahaha.
Wat voor film ga je kijken?
@bieslookje wrote:
Hahaha Bieslookje, ja wij klussen dubbel! Al vind ik klussen met hub wel veel leuker hoor, dat andere klussen in huis is gewoon noodzakelijk!
eros, haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik snap je helemaal.
cin. dan denk ik idd dat het je ei is
ik heb altijd eerst 1 of 2 dagen van die andere afscheiding en dan als ik buikpijn heb is het mijn ei. ik voel dan ook dat mijn baarmoeder lager hangt (de laatste keer na de mk, was het zelfs erg gevoelig tijdens t klussen, maar wel resultaat gehad )
oeps vergeten…
Wat voor film ga je kijken?
night at the museum