Maart/aprilstoppers '09 deel 10! ** 9 kindjes op komst! **

Oeh Matsjo, die is best gaaf! :mrgreen: Het is dat die van ons net een jaar oud is… :wink:

@Matsjo wrote:

:lol: met glijbaan! :lol:

Hij is tof! Dat is ook wel iets voor ons, maar hij is vast heel prijzig?

@Matsjo wrote:

:lol: met glijbaan! :lol:

Die is gaaf Matsjo!

Waar heb je die gevonden?

@Tweet wrote:

@MinnieMin wrote:
Hebben jullie poezebeesten het ook zo zwaar met dit weer?

De mijn ligt alleen maar uitgeteld te liggen. Normaal is hij heel actief, met zijn 8 jaartjes. En ook nog heel speels. En een echte kroelerd.

Ik ben verliefd op mijn poezebeest. Valt het op? :smiley: :inlove:

Onze oudsten zijn nu zeven, en de jongste, die je net op foto zag, is vier, en ja, ook zij liggen compleet voor pampus… Zette net de ventilator aan, en eerst was dat heeeeeeeel eng, tot er eentje uitvond dat die wind toch eigenlijk best fijn is, dus toen gingen ze er gedriekes voor liggen! :wink:
Hahaha, nou de mijne is van alles bang dat blaast of zuigt :stuck_out_tongue:

Hij zoekt gewoon maar een beetje de tocht op.

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
Zeg flupkes…

Gaan wij, meiden van de Maart/April 2009 Stopsters, ook nog eens meeten?

Idee om daar een apart topic voor aan te maken? :think:

Count me in!

Zal ik een topic aanmaken, of doe jij dat, als trouw Maart/April 2009 stopsters topicstartster? :wink: :lol: :inlove:

@Onze poes heeft niet veel last van de warmte.

Zij heeft afgelopen erg veel last gehad van het klussen, ze was zo angstig dat ze zelfs onze hond in elkaar ramde en die mocht niet in haar buurt komen, terwijl ze normaal beste vriendjes zijn. Gelukkig is dat nu weer over!

@MinnieMin wrote:

Hahaha, nou de mijne is van alles bang dat blaast of zuigt :stuck_out_tongue:

Hij zoekt gewoon maar een beetje de tocht op.

Ja hier ook van die helden op sokken, maar als het zo warm is, durven ze soms best veel voor wat verkoeling, blijkbaar. :wink: :inlove:

@Eros wrote:

Zij heeft afgelopen erg veel last gehad van het klussen, ze was zo angstig dat ze zelfs onze hond in elkaar ramde en die mocht niet in haar buurt komen, terwijl ze normaal beste vriendjes zijn. Gelukkig is dat nu weer over!

Zo dan!!! :shock: Arm poezebeest… Gelukkig is het nu achter de rug! :hug:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:
Zeg flupkes…

Count me in!

Zal ik een topic aanmaken, of doe jij dat, als trouw Maart/April 2009 stopsters topicstartster? :wink: :lol: :inlove:

Jij mag het doen hoor! Ik zorg wel dat ie vol komt! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:
Zeg flupkes…

Count me in!

Jij mag het doen hoor! Ik zorg wel dat ie vol komt! :mrgreen:

Ik voel een mooi fotosoepske aankomen…

:lol:

De bijbehorende site werkt niet (van die krabpaal) :wall:

Sgoe, ik zal een meetingtopic starten! Zo terug! :wink:

@Tweet wrote:

@Eros wrote:

Je moet je kat ook van het bed afsturen tijdens het klussen! :naughty: Natuurlijk schrikt dat beest!

Nee sorry, heel flauw :silenced:

Sneu zeg, arm beestje! :hug:

@Matsjo wrote:

hmmm, jammer. Ik vind hem echt wel heel leuk… Dit weekend gaan we ook voor een nieuwe kattebak, moet er een met dubbele bodemworden. Meneer is volgens mij van Duitse bloed. (Een echte kuilengraver dus :stuck_out_tongue: )

Ik ga van de week maar eens een paar dierenwinkels en tuincentrums afstruinen voor een krabpaal! Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook gebeuren!

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
@Eros wrote:

Je moet je kat ook van het bed afsturen tijdens het klussen! :naughty: Natuurlijk schrikt dat beest!

Het was inderdaad zielig voor de kat, maar voor de hond ook de gaten zaten in haar kop van het slaan van de kat!

@Eros wrote:

Ik ga van de week maar eens een paar dierenwinkels en tuincentrums afstruinen voor een krabpaal! Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb, dan moet het ook gebeuren!

Komt vast goed, we zien de foto’s wel tegemoet :wink:

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
@Eros wrote:

Matsjo!!! :hand: :lol: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3801044#3801044

Komt u maarrrrrrrrrrrrr!!! :inlove:

@MinnieMin wrote:

@Matsjo wrote:

hmmm, jammer. Ik vind hem echt wel heel leuk… Dit weekend gaan we ook voor een nieuwe kattebak, moet er een met dubbele bodemworden. Meneer is volgens mij van Duitse bloed. (Een echte kuilengraver dus :stuck_out_tongue: )

:lol: :lol: :lol:

Je moet even bij google afbeeldingen “zwarte krabpaal” intypen. Dan kom je 'm tegen! Misschien vind jij er nog een site bij die het wel doet!