@Mirag wrote:
Hallo allemaal;
Ja Cin THAT’s THE SPIRIT!!! :hug:
Wat een prachtvloer Eros!!! Echt supermooi!!! Ik wist dat je een hond had, maar wat zit er in die hokjes op de kast?? (beetje nieuwsgierig maar :))
Lins hopelijk ben je nu een beetje gerustgesteld; hopelijk ben je snel van de klachten af.
Tulpjes; heel veel succes nog morgen!!!
@Mirag, dat zijn twee terrariums met in allebei een russische dwerghamster!
@Sorry dames, maar hier nog geen positieve test, nog even wachten tot mijn nod! Ik hoop het, maar denk het niet hoor!
Dan krijg ik nu vast mijn zin, en zit er weer een meisje in, want ook nu hier geen puntbuik te bekennen! :inlove:
Denk dat mijn vent van zijn stoel valt als blijkt dat het echt een meisje is, want met drie broers en van die vier jongens in totaal nu al twee zoons, hij eentje en zijn oudste broer eentje, verwacht hij dat wij ook een zoon krijgen! 8)
Ons poeske heet Gizmi, hoe heet die van jullie?
@Matsjo, mooie buik zeg en wat een mooie kat!
@Tweet, jij begint ook al een mooi buikje te krijgen en jij hebt ook al zo’n mooie kat!
@Oh ja, wij hebben ook nog een kat!
@Eros wrote:
@Mirag, dat zijn twee terrariums met in allebei een russische dwerghamster!
@Sorry dames, maar hier nog geen positieve test, nog even wachten tot mijn nod! Ik hoop het, maar denk het niet hoor!
Ik heb ook ooit russische dwergscheetjes gehad! :inlove: Al wel al ruim tien jaar geleden inmiddels… :shock:
Ik word oud!!!
Ik duim voor een positieve test voor jou!!!
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:Dan krijg ik nu vast mijn zin, en zit er weer een meisje in, want ook nu hier geen puntbuik te bekennen! :inlove:
Denk dat mijn vent van zijn stoel valt als blijkt dat het echt een meisje is, want met drie broers en van die vier jongens in totaal nu al twee zoons, hij eentje en zijn oudste broer eentje, verwacht hij dat wij ook een zoon krijgen! 8)
Balthazar!
Grijns, lijkt niet eens een beetje op elkaar! :mrgreen: :inlove:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Tweet wrote:Dan krijg ik nu vast mijn zin, en zit er weer een meisje in, want ook nu hier geen puntbuik te bekennen! :inlove:
Balthazar!
Grijns, lijkt niet eens een beetje op elkaar! :mrgreen: :inlove:
Nee, dan was ik van mijn stoel gevallen! :lol:
Eros, hoe heet die van jullie?
Eros: fotoooooooooooo :inlove:
zucht waarom duurt het nou toch weer zo lang tot die dagen voorbij zijn? :roll: Of zal ik morgen eens veel te vroeg gaan testen?
@Tweet, leuk zijn ze hé dwerghamsters! Ik heb nu een pitbull hamster, hij wil maar niet tam worden, zodra ik mijn vinger in het hok doe, hangt hij of zijn er al in!
@Dit is onze poes Binkie!
Ahhh, ook al zo’n mooie! :inlove: Die ogen, komen die door de flits of zijn die zo groen?
Ik heb ook een heel lief kattebeest
Ohhhhhhhhh die is ook al zo mooi!!! :inlove: Wat een schitterende poezebeestjes hebben wij he meiden? :inlove:
Matsjo: Ik zal je niet tegenhouden hoor! :inlove:
@MinnieMin wrote:
Ik heb ook een heel lief kattebeest
Ziennnnnnnnnnnnn :inlove:
@Tweet wrote:
Ohhhhhhhhh die is ook al zo mooi!!! :inlove: Wat een schitterende poezebeestjes hebben wij he meiden? :inlove:
Matsjo: Ik zal je niet tegenhouden hoor! :inlove:
Alsof dat nu al wat gaat zeggen dan!
Showen Minniemin!