Maart/aprilstoppers '09 *16* 14 kindjes op komst, 2 geboren!

Dat zou ik je niet kunnen vertellen… Ben heeeeeeeel eerlijk gezegd al 8 jaar niet bij de tandarts geweest vanwege mn angst :oops:

Maar dat kan je vast wel vragen als je ze opbelt toch??

Balen van die kies meid! :hug:

ja indd dat zal ik even vragen dan…

klinkt wel een beetje raar dan… ga ik vragen of het wat uitmaakt…

vraagt de tandarts ben je zwanger dan zeg ik nou nee niet dat ik weet maar ja de mogelijkheid is er wel haha :lol:

ach heb ik ook scheit aan het gaat dan wel over de gezondheid van een eventueel kleintje…

ben je zo bang voor de tandarts dan :hug:

ik moet zeggen dat ik er ook geen voorstander van ben hoor…

heb nu dus kiespijn aan mijn verstandskies en die had er 2 jaar geleden al uit gemoeten :? krijg bij elk bezoek een verwijsbrief mee voor de kaakchirurg maar ik durf ook nie dus maak nooit een afspraak maar ja nu heb ik een dikke wang en redelijk veel pijn… zal nu toch iets moeten… :sick:

Is toch niet vreemd? Jullie zijn bezig zwanger te raken en dan is die vraag goed op zn plaats!

Ja ben als de dood! En het vreemde is, heb nooit een beugel, gaatje of whatever gehad, maar toch zo bang! :think:

Ja als je een flinke ontsteking heb zul je wel moeten… Balen meid!

Succes!!

@Cin. wrote:

@Riejantjuuh wrote:

maar waar hebben jullie het zoal over dan?? :smiley:

Liefs Riejantjuuh

Uhm tja waar wij het over hebben :think:

Waarover niet eigenlijk?! :mrgreen:

Hier kun je alles bespreken wat je wilt! Zolang jij je er prettig bij voeld, en dadelijk wat veiliger misschien.

We hebben het soms gehad over serieuze onderwerpen, dan over grappige, over echt zinloze dingen :lol: enz enz.

Maar alles kan!

Toch dames, please correct me if i’m wrong :angel:

Ik sluit me daar helemaal bij aan!! :mrgreen:

Rienantjuuh

Hier ook zwanger van ons 1e ukkie :inlove:

Wens jullie nogmaals heeeeeeeeel erg veel suc6 met zwanger worden!! :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug: voor je kiespijn…

Enne gewoon zeggen dat je misschien zwanger bent hoor!!

Deed ik ook toen ik naar de kaakchirurg moest voor me verstandskiezen… (en was toen helemaal niet zwanger hihi)

Houden ze er rekening mee, qua foto’s e.d.

Good luck!! :-

Aaah Loeili :hug: :-

Als je moet ga ik wel mee om je handje vast te houden :mrgreen:

Lins, spannend naar de vk vandaag!!

Hoe laat moet je?? Of ben je al geweest??

Suc6 :-*

@Sem wrote:

Aaah Loeili :hug: :-*

Als je moet ga ik wel mee om je handje vast te houden :mrgreen:

Is je geraden ook, ga vandaag bellen of ik terecht kan, want Djaidon moet ook… Dus dan zal ik wel op controle moeten komen.

Had het er met Pearlie over (is ook haar tandarts) en die zei dat ze al moeite had om W in die praktijk te krijgen omdat hij ook al jaren niet geweest was…

Dus wat :pray: kan ik wel gebruiken

:roll:

Goedemorgen meiden!

Lins, succes bij de vk vandaag!

Tandarts… ik ben geen fan maar ben ook niet echt bang. Al heb ik wel ook een verstandskies die er al jaren uitmoet… Een heb ik er al uit laten snijden en dat was zo’n drama dat ik voor de 2e niet meer durf.

Ik zou pas zeggen dat je misschien zwanger bent als hij van plan is een foto te maken. Verder maakt het toch niets uit.

Hoe is het verder met iedereen?

Heb net gebeld en toen ze me vroeg wanneer ik voor het laatst geweest ben, zei ze ineens momentje… nee we zitten helemaal vol… gaat u maar naar een ander…

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Wat een gel*l zeg, dat jullie niet daar niet gewoon terecht kunnen. :? :x

Vriendlief was ook al jaren niet geweest vanwege angst voor de tandarts, maar kon gelukkig wel terecht in Almere…

Heel veel suc6 met verder zoeken!! :pray: :pray: :pray:

MOET toch wel een tandarts zijn voor jullie.

mja ik zei het al he li…

tis gewoon moeilijk of gewoon niet zeggen dat je al zo lang niet meer bent geweest, of liechen of uhm…

tja

uhm…

verder bleggggggh moet zo vaak poepen

de halve nacht door en sochtends nog een keer.,. en heb geen buikgriep want voel mij niet ziek ofzo

:hug: Pearlie!!

YEAH!! Li heeft er 1 gevonden!! :dance:

Yessssssssssssssss heb dr 1! :dance:

Was geen probleem van die 8 jaar :smiley: Moet nu langs voor een formulier, id en verzekeringspapieren meenemen en dan gelijk afspraak maken voor de controle :dance:

TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOP TOPPIE!! :dance:

Tweeeeeeeeeeeeeet were you at!!!

Hoe is het met je?? :-*

super li :thumbup:

Jaaaaaaaaaaa toppie he!

Maaruh… ff wat anders… Ben hier weer ffies actief, maar komt omdat ik gister en eergister steekjes in mn buik had, vanaf je navel naar je doos :oops:

En vandaag zijn mn borsten iets gevoeliger, ben zo emo als de pest, krijg overal tranen van in mn ogen, voel me gelukkiger… :think:

Zal het dan misschien eindelijk toch zover zijn??? :think: :think: :think: :think:

Ik hoop het zo voor je lievie!! :pray: :pray: :pray:

Kunnen we lekker samen zwanger bankhangen :inlove:

TESTEN! TESTEN! TESTEN! TESTEN! :mrgreen:

Ik ben hierrrrrrrrrrrrrr :mrgreen:

Riejantjuh, welkom!!! :inlove:

Voor ons is dit het derde kindje voor ons gezin, maar we hebben nog geen kindjes van mijn man en mij samen! Hij heeft een zoon van zeven uit een eerdere relatie, en ik een dochter van zes, uit ook een eerdere relatie! We hopen eind januari te bevallen, en voor die tijd nog een huis te kopen en te verhuizen en alle romslomp die daar nog meer bij komt kijken! :wink:

Dames, de papieren zijn getekend!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haar drie dagen bedenktijd gaan nu in… Dat betekent dat als ze na dinsdag niet gezegd heeft er toch vanaf te zien, ze in ieder geval 10% van de koopsom aan ons zal moeten betalen… Vanmiddag kijken bij het huis dat wij willen kopen, en dan bieden maar!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: Hoop zo dat we er snel uit komen, en ook snel in het huis mogen… Hoe eerder we er in kunnen, hoe meer we kunnen doen voor we daadwerkelijk verhuizen!!!

Ooow, dat zal fijn zijn Tweet!! :mrgreen::thumbup:

Hopen dat het gewoon doorgaat allemaal!! :pray:

bla bla bla koeienvla

@pearlie wrote:

bla bla bla koeienvla

:eh: :lol: