cin. hoe is het eigenlijk met jou en je rug? En op je werk?
Morgen even fysio bellen ivm me bekken.
En tja het werk, daar doe ik rustig aan nu. Geen extra diensten enne als de fysio zegd dat ik minder moet gaan werken een keertje of zo dan doe ik dat met alle plezier onderhand nu hoor!
Vind het eventjes allemaal niet meer zo prettig, maar ja even fysio afwachten misschien dat het helpt!
Ja Cin,ik geef je groot gelijk.
gewoon lekker aan jezelf en je kindje denken hoor.das het aller belangrijkste.
Wij gaan helemaal voor de 12 weken. Dat gaat wel lastig worden
Misschien dat we met Sinterklaar toch wel iets gaan doen… Dat vieren we echt in besloten kring. En er valt best een aardig gedicht over te schrijven, lijkt me zo…
Misschien dat we met Sinterklaar toch wel iets gaan doen… Dat vieren we echt in besloten kring. En er valt best een aardig gedicht over te schrijven, lijkt me zo…
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
de opa’s en oma’s de chocolade letters O te geven.
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
de opa’s en oma’s de chocolade letters O te geven.
eens kijken wie de link snapt :lol: :lol:
Wat een briljant idee.
Mijn ouders zijn alleen al O&O… dus ik ga even iets dergelijks verzinnen
Familie met de 5 weken verteld en de rest met de 9 weken toen ik een echo had gehad en alles gewoon goed was.
En me buik was al zichtbaar he, dus tja.
Mocht het nog misgaan dacht ik toen al, dan weten mensen het tenminste ook!
Het is maar net wat je zelf wilt hoor. Ik persoonlijk vind die 12 weken een beetje onzin. Als je bekijkt dat het dan het meeste fout gaat he, want het meeste gaat fout voor de 8 weken of tussen de 8-10 weken.
Gewoon positief denken, enne als je er zelf een goed gevoel bij hebt:
Hey, sorry ben hier een tijd niet echt actief geweest. Heb wel af en toe nog wat meegelzen hoor, maar had niet echt zin om te reageren…
Maar eerst:
Sase gefeliciteerd!! Wat een prachtige namen, ik hoop dat alles goed mag gaan met ze!!! :inlove:
Angela en MinnieMin jullie natuurlijk ook gefelicteerd!!! Wat een geweldig nieuws zeg!!! :dance: :dance:
Het gaat hier inmiddels wel weer redelijk. Ik heb met heel veel mensen over mijn mk kunnen praten, iets wat ik normaal eigenlijk totaal niet doe maar ik merk dat dat me wel ect goed gedaan heeft. Het is af en toe wel extra confronterend om met iemand te praten die zelf ook een mk heeft gehad en die je dan ook precies kan vertellen hoe je je voelt, aan de andere kant ook wel weer prettig omdat dat dan wel iemand is die je begrijpt. Nou ja, veel gemengde gevoelens hier dus. Vanavond nog 1 avondje door een berg gemengde gevoelens heen :? Heb vanavond weer de 1e dansles van het seizoen en ik had al voorgenomen er mee te stoppen omdat ik zwanger was, maar ik heb er ook wel weer heel veel zin in, nou ja we zien wel hoe het gaat
Maar ik heb 2 dagen geleden mn eisprong gehad :dance: dus mn lichaam pakt het gelukkig allemaal weer snel op. We gaan dr weer helemaal voor nu!
(sorry volgens mij is het een totaal onsamenhangend verhaal geworden :oops: )
Hey, sorry ben hier een tijd niet echt actief geweest. Heb wel af en toe nog wat meegelzen hoor, maar had niet echt zin om te reageren…
Maar eerst:
Sase gefeliciteerd!! Wat een prachtige namen, ik hoop dat alles goed mag gaan met ze!!! :inlove:
Angela en MinnieMin jullie natuurlijk ook gefelicteerd!!! Wat een geweldig nieuws zeg!!! :dance: :dance:
Het gaat hier inmiddels wel weer redelijk. Ik heb met heel veel mensen over mijn mk kunnen praten, iets wat ik normaal eigenlijk totaal niet doe maar ik merk dat dat me wel ect goed gedaan heeft. Het is af en toe wel extra confronterend om met iemand te praten die zelf ook een mk heeft gehad en die je dan ook precies kan vertellen hoe je je voelt, aan de andere kant ook wel weer prettig omdat dat dan wel iemand is die je begrijpt. Nou ja, veel gemengde gevoelens hier dus. Vanavond nog 1 avondje door een berg gemengde gevoelens heen :? Heb vanavond weer de 1e dansles van het seizoen en ik had al voorgenomen er mee te stoppen omdat ik zwanger was, maar ik heb er ook wel weer heel veel zin in, nou ja we zien wel hoe het gaat
Maar ik heb 2 dagen geleden mn eisprong gehad :dance: dus mn lichaam pakt het gelukkig allemaal weer snel op. We gaan dr weer helemaal voor nu!
(sorry volgens mij is het een totaal onsamenhangend verhaal geworden :oops: )
Snap het wel meid!
Natuurlijk is het soms “makkelijker” om met iemand te praten die er geen “verstand” van heeft en die dan niet weet hoe jij je voeld. Hoef jij je er ook niet zo over na te denken eigenlijk, minder confronterend.
Maar indd als je praat met iemand die het wel heeft meegemaakt worden je gevoelens bevestigt en praat je er echt over. :hug: :hug: :hug:
Fijn dat je je eisprong weer hebt gehad, en je lijf weer herstelt is eigenlijk mbt je cyclus.
Oh ja je hoeft trouwens geen sorry te zeggen hoor, snap je.
sanne je hoeft geen sorry te zeggen…het is goed dat je erover gepraat hebt! hopelijk kun je het daardoor sneller een plek geven zodat je helemaal klaar bent voor de volgende keer!
Sanne wat fijn weer even wat van je te horen. Viel de dansles beetje mee gisteren?
Matsjo heb jij vandaag niet je 20 w echo? Ik ga duimen dat alles goed is!
Wij zijn afgelopen zaterdag bij twee grote babyzaken ideeen gaan opdoen. Leuk werk We weten al goed wat we willen! Gisteren was het hier in de buurt koopzondag en hebben we een paar kleertjes voor de beeb geshopt :). Vriendlief is druk de zolder aan het opruimen, zodat we de babykamer kunnen leegmaken. Ik vraag al ruim een jaar of ie dat eens wil doen en nu begon hij dus gewoon uit zichzelf!!! En nog fanatiek ook haha; hij is nogal een verzamelaar, maar nu gaat hij echt heel veel wegdoen. :mrgreen:
Wij zijn afgelopen zaterdag bij twee grote babyzaken ideeen gaan opdoen. Leuk werk We weten al goed wat we willen! Gisteren was het hier in de buurt koopzondag en hebben we een paar kleertjes voor de beeb geshopt :). Vriendlief is druk de zolder aan het opruimen, zodat we de babykamer kunnen leegmaken. Ik vraag al ruim een jaar of ie dat eens wil doen en nu begon hij dus gewoon uit zichzelf!!! En nog fanatiek ook haha; hij is nogal een verzamelaar, maar nu gaat hij echt heel veel wegdoen. :mrgreen:
Leuk is dat allemaal he?!
Manlief hier heeft in november een week vrij om dit soort dingen allemaal te doen, ook vanuit zichzelf.
Jaha het wordt nog weleens wat met die mannen van ons :lol: