Hallo allemaal,
Daar was ik weer even.
Spannend tweet, 2 huisjes op het oog. Ziet er leuk uit!
Bianca wij gaan hier gewoon allemaal voor je duimen, dan komt dat helemaal goed
Pearlie lekker aan de klus haha.
Wij zijn vanmorgen voor t eerst bij de gyn geweest. Het was niet mijn type dokter, beetje sociaal gehandicapt. Maar het belangrijkste is dat we ukkie nog eens gezien hebben en het hartje gehoord. Ukkie was druk aan het zwemmen, dus we vermoeden dat het goed was. Dat heeft de dokter niet zelf gezegd, maar wij zijn het ook vergeten vragen omdat het allemaal zo snel ging. Volgende keer doe ik dat wel hoor!
Sase is bevallen!!!
zie haar topic
Ik zag het!
Sase, gefeliciteerd met de geboorte van je meisjes! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Toch nog een paar weken bij je weten te houden. Knap hoor!
sorry dames even heel ego
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
yaaaaay angelaaaaa gefeliiiiiii
en sase ooook
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
WAT EEN MOOIE TEST!!!
Gefeliciteerd!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zie je nou wel!!!
wauw angela heel erg gefeliciteerd!!!
ikke happy!!!
@Angela_84 wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Helemaal super, geweldig!!!
WOW meid, gefeliciteerd!!! :inlove:
WAAAAUUUW, ik ben er even niet, en dan zoveel geweldig nieuws!!!
SASE Gefeliciteerd!!!
ANGELA, veel duidelijker krijg je ze niet! Gefeliciteerd meid!
:dance: :dance: :dance:
Yeah Angela!!! Gefeliciteerd!!!
En Sase ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes!!!
ANGELA, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En SASE, GEFELICITEERD met je 2 kleine mooie wondertjes! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nou ja zeg!! Wat lees ik nu weer allemaal?? :inlove:
Angela mooie test!! gefeliciteerd!! het gaat weer goed hier!! :thumbup:
En de eerste van ons topic bevallen!! te vroeg uiteraard, maar toch, wat gaat de tijd snel! Sanne gefeliciteerd!! Ga snel in je topic kijken.
:-*
@patricia26 wrote:
Nou ja zeg!! Wat lees ik nu weer allemaal?? :inlove:
Angela mooie test!! gefeliciteerd!! het gaat weer goed hier!! :thumbup:
En de eerste van ons topic bevallen!! te vroeg uiteraard, maar toch, wat gaat de tijd snel! Sanne gefeliciteerd!! Ga snel in je topic kijken.
:-*
Je bedoeld Sase meid
@Angela_84 wrote:
YEAH ANGELAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :dance: GEFELICITEEEEEEEEERD :inlove: :-*
WOEHOEOEEOOEOEOEOE!!! :mrgreen:
SASSE GEFELICITEERD MET JE MEIDEN!! :inlove:
Hoop ook dat alles goed blijft gaan!!
Wat een goed nieuws allemaal :inlove: :inlove: :inlove:
Mirag, wat fijn dat jullie de beeb weer hebben gezien en hebben gehoord!!
Alleen jammer van de gyn! :doh:
pearlie, stoer kapsel…
mirag, bijzonder he om je ukkie zo te zien zwemmen. Je kan er wel van uit gaan dat het goed is neem ik aan. Anders hadden ze wel iets gezegd.
Angela…jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd!!!
Sase, gefeliciteerd met je dochters!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie.
hier vanmorgen verf gehaald voor nieuwe kamertje van zoontje, kunnen we straks gelijk aan de slag.
Met de hond gaat het redelijk, kunt wel merken dat ie niet helemaal fit is.
Angela en Sase, gefeliciteerd meiden!
:silenced:
Ja minniemin…ik zie een streepje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd
is wel een positief deeltje dit :dance: :dance:
minie ik zie echt een streepje hoor