maart-april stoppers 2009! Al 5 baby's geboren.

Hmm ik mag meteen weer naar huis toe als beebje er uit is (en alles goed is).

Me GYN zei gewoon een simpele dagopname :wink:

Bij Levi was ik ook weer zo weg daar, ondanks me te lage HB en het feit dat hij in het vruchtwater gepoept had…

Je moet gewoon vragen voor de 29e joh, is gezellie :lol:

Maar ik hoop dat je van te voren gewoon spontaan bevalt meid!

:pray:

Tulpjes. Hier mag dat wel, nageltjes vijlen alleen niet knippen.

Wat raar zeg haha.

BIB…

pfff het wordt nu wel zwaar…mijn buik lijkt nog steeds te groeien, heb het idee dat ie steeds meer in de weg gaat zitten…vandaag een dagje alleen met zoontje. We zijn net pas een half uurtje beneden, hij wilde lekker in bed liggen, vond ik niet zo erg.

Vanavond slaapt hij bij mijn so, omdat we morgen naar het zkh moeten voor de echo en ctg. Stiekum hoop ik dat dat op de een of andere manier onbewust rust geeft vanavond dat het vanzelf gaat beginnen.

O heel irritant, mijn rechteroor zit bijna de hele dag “dicht” en als ik buk ofzo is het net of er water in zit…

@bieslookje… :hug: :hug: jonge jonge…jullie kleintje houdt het lekker vol daarbinnen!!! Ben zooo nieuwsgierig naar jouw kindje!

@cin: geen last meer van voorweeen? En hoe is het met Levi??

Hier een wat onrustigere nacht…Mirthe kwam om 20.30 voor voeding…en dus vervolgens om 1.30 en 6.00 uur. Daarna was ze klaarwakker en wilde ze niet meer slapen…dus mama is een beetje brak! :wink: Mijn man heb ik om 6.30 maar naar de logeerkamer gestuurd…kon hij nog beetje bijtanken! En nu slaapt madame natuurlijk als een roos! 8)

wat een mooi meisje tulpje, ben der verliefd op.

knufff voor bieslookje, hoop dat het toch langzaamaan gaat komen meis… ik duim voor je en denk aanje.

uhm ff kijken.

het gaat wel ietsjes beter met mij… ben nog wel heel erg moe… maar wel rustiger. gister hebben we de tuin ff opgeruimd… en ik hoop dat de buren nu geen peuken en andere troep en heet water naar beneden keilen…

verder ga ikgewoon lekker mijn gang…

knuffffies

Hallo dames,

Aaaaaawwww Tulpjes wat een schatje!!! :inlove: :inlove:

Bieslookje; :hug:

Cin, wat goed dat het wat beter gaat met Levi. Hopelijk kan jij dan straks ook nog een beetje bijtanken voor ‘the big day’ :slight_smile:

Sem ging toch een weekendje weg dacht ik? Dus denk dat ze daarom zo stil is :slight_smile:

Hier rustig weekend gehad. Lekker uitgeslapen vanmorgen. Was aan het dromen dat beebje dr was en dat ik borstvoeding aan het geven was. Werd helemaal happy wakker… wel beetje jammer dat beeb nog in de buik zit haha.

Moguh!!

@Cin. wrote:

Sem is wel erg stilletjes de laatste tijd he :think:

Alles goed meissie? :pray:

Excuuuuuuuuse me… Had vrijdag hier ook even moeten melden dat we het weekend weggingen… :roll:

Wist het zelf ook pas s’avonds :lol:

Vriendlief kwam in de middag met het geweldige spontane id om nog even een weekendje weg te gaan hahaha!!

D8 naja dat word toch niks, maar toen thuis aangekomen toch maar even op internet rondgesnuffelt…

Had Li nog gesmst toen we in de auto zaten 's avonds, maar ze heeft me sms-ie niet ontvangen… Ken beuren :smiley:

We zijn in een hotelletje geweest in Ijmuiden…

Hebben heerlijk genoten… Hebben lekker uitgewaaid in de duinen en op het strand…

Dus we zijn weer helemaal relaxt!! Alleen nu helaas weer aan het werk!! :doh:

Verder alles goed met mij en de beeb!!

Beeb beweegt veel… Heb er wel slapeloze nachten van, maar ach… Begin d’r nou wel aan te wennen hahaha!!

Angela, nog lekker genoten van je weekie vakantie??

Hoe vond je mamsie de echo foto’s?? :mrgreen:

Lekker geshopt zie ik!! En niks voor de beeb gekocht!! :shock: Hahaha!!

Moet mezelf ook altijd inhouden hoor… Van het weekend toch weer 2 uber schattige polo-tjes gekocht :inlove:

Bianca, dikke knuf nog voor je baaldag van vrijdag!! :hug:

Hoe is het nu?

Ylerion, hoe is het met je misselijkheid?? :hug:

Cin, BIB-er!! :inlove:

Spannend hoor, nog 7 dagen!!

Wat fijn dat het alweer wat beter gaat met Levi!! :thumbup:

patricia26, geeft niet hoor!!

Je heb het al druk genoeg met je 2 prinsessen!! :inlove:

Mirag, hier nog 1 die het buikslapen ZO ONTZETTEND ERG mist!! :roll:

Top dat je lekker heb geslapen vannacht!! Prachtige droom!!

Donderdag hebben we trouwens op de cursus de borst-voedings avond gehad. Men men men, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken haha!!

Wat fijn dat alles goed gaat Tulpjes :inlove:

Wat een plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje!! :inlove:

bieslookje, hoop dat je snel mag bevallen meid en dat je het niet uit hoeft te zingen tot de 30e!! :pray:

En wie weet geeft het vanaaf idd rust als zoonlief er even niet is :pray:

Pearlie, fijn dat het weer wat beter met je gaat!! :thumbup:

Zo, ik ben weer bij geloof ik… :-*

BIB :mrgreen:

Wel een late bib maar oke.

Bieslookje. Hoe is het nu meid?

Tulpjes. Beetje bij kunnen komen vandaag? Had ze een beetje een regeldagje?

Pearlie. Meissie, ola! Doe je wel een beetje rustig aan?

Mirag. Nou beebje mag nog wel efkes blijven zitten bij je denk ik :wink: :lol:

Maar wel een mooie droom hoor :inlove:

Ik heb een afteltopic :inlove: wat een lieverds!

So nu ga ik naar het gemeentehuis, rijbewijs verlengen. Moet eigenlijk de volgende week pas, maar ja :roll: :mrgreen:

zo ben ik ook weer even…

nog steeds erg moe hier…

af en toe wat "korrels"uit tepel.

verders buikpijn en een inhaalrace volgens mij qua groei…

last van mijn slokdarm

pfff ben het nu al zat. gelukkig nog maar 3,5 dag werken…

sem leuk! weekendje weg samen!!!

cin komt nu wel dichterbij…spannend

bieslookje en al iets in beweging??

Oh lekker Lins nog 3.5 dag werken!! :dance:

Dikke knuf voor je buikie :hug:

LEUK een aftel topic Cin!! :inlove:

link link link

EDIT: Gevonden!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=87266

Bieslookje, lekker aan het relaxen?? :-*

Pfff net een wasje erin gedaan, maar moest nog het één en ander uitzoeken… Moest dus veel bukken en doen, ben kapot :? hahaha!!

haha ja is topsport soms de was doen :lol:

Hoe is het verder meid? Helemaal uitgerust? :-*

Hahaha ja ik ben gewoon een muts… Vriendlief wou helpen, maar niet METEEN dus d8 bekijk het maar :roll: :lol:

Jaaaa dat weekendje heeft me goed gedaan… Wat knapt een mens daar van op zeg!!

Alleen was ik vanmiddag weer giga aan het inkakken op me werk :?

Hoest met jou?? Nog geen gerommel?? :-*

haha niet al te eigenwijs doen he vrouwke :lol:

Kun je dadelijk ook niet meer hihi…,

Lekker zeg dat je zo opgeknapt bent! Heerlijk gewoon.

Hier alles uhm onrustig. Vanmorgen sliep ik pas om 5 uur dus vanmiddag nog 2 uurtjes geslapen.

Gerommel genoeg, zet alleen allemaal niet door en dat is een beetje jammer :wink:

Hoop dat ik aankomende nacht goed slaap, heb het wel exgtreem hard nodig :oops:

Ja dat lijkt me ook dat je dat even goed nodig heb!! :hug:

Levi al weer helemaal de oude??

Idd jammer dat het gerommel niet doorzet!! Wat denk je zelf? Dat je de inleiding nog red of dat het al eerder BIA word??

levi is bijna d oude, nog beetje diarree. Nee denk dat het gewoon inleiden wordt, ma hoop nog spontaan haha :mrgreen:

Ha ladies,

Ik heb ff geen tijd om op iedereen te reageren.

Maar ik wil wel even melden dat ik gisteren weer in het zkh ben geweest, en van het weekend heb ik toch echt mijn eisprong gehad. Waarschijnlijk op dag 12 of 13 van mijn cyclus. Dus het zou zowaar kunnen dat ik deze keer een cyclus van 27 dagen heb. Dag 27 is niet nu zaterdag maar de zaterdag erop. Hopelijk wordt ik helemaal niet ongi natuurlijk, maar dit is toch ook al iets. :slight_smile:

Idd Bianca, dit is tenminste iets :smiley:

Ik duim voor je!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Fijn dat Levi weer bijna de oude is Cin :smiley:

Hoop ook dat het spontaan begint :pray:

Is toch wat fijner dan ingeleid worden denk ik?? :-*

BIA voor Bieslookje!!

Ooooooooooooooooh spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!! :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Suc6 Bieslookje!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

oh spannend:D

spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: