Maart/April stoppers 09 *17*14 kindjes op komst

Ben ik heeeeeel erg als ik zeg:

dat Hupsakee, Sneeuw en Niek op zich wel van mij van de lijst af mogen :oops: :oops: :oops:

aangezien ik ze echt nog nooit heb gezien hier, en van Niek bijvoorbeeld wel zie dat ze ergens anders mee schrijft.

Erg ben ik he :angel: :oops:

@Cin. wrote:

Heerlijk weer een echo!

Doen jullie ook nekplooimeting en zo?

Nee dat niet…

Hebben sowieso al weing kans op een kindje met down.

Tuurlijk, het kan altijd, maar dat zien we dan wel als het kindje er is.

En net als iedereen hopen we natuurlijk op een gezond kindje, maar we blijven reeel.

En voor dat geld doen we liever een pretecho!! :inlove:

@Cin. wrote:

Ben ik heeeeeel erg als ik zeg:

dat Hupsakee, Sneeuw en Niek op zich wel van mij van de lijst af mogen :oops: :oops: :oops:

aangezien ik ze echt nog nooit heb gezien hier, en van Niek bijvoorbeeld wel zie dat ze ergens anders mee schrijft.

Erg ben ik he :angel: :oops:

Nee hoor :mrgreen:

Das wel jammer eigenlijk dat we zo weinig van ze zien hier.

Majaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… :mrgreen:

Hallo allemaal!

Daar was ik weer. Druk weekend achter de rug, dus vanmorgen even lekker uitgeslapen.

Cin wat leuk die uilen in die boom! Echt cute!

Is Levi alweer een beetje rustiger, of in dromenland?

Bianca; leuk is dat he zo’n vrij weekend :slight_smile:

Angela; als je dit nog leest: fijne vakantie meid!!! Geniet ervan!

Sem; oeh spannend, vanmiddag echo! Ik mag woensdag ook weer; kan niet wachten :slight_smile:

En met die angelsound ben ik ook nog geen dikke vriendjes hoor; ik moet ook erg lang zoeken voor ik dat galopperende paardje hoor :slight_smile: Vanmorgen lukte het wel weer even :inlove:

Verder gaat alles hier wel goed; heb alleen sinds gisteravond een raar gevoel in mijn linker bovenbeen; net of een klein stukje verdoofd is :S Misschien heeft het gewoon te maken met het drukke weekend?? We kijken het maar even aan…

En oh ja Cin…stiekem had ik dat ook al eens gedacht hoor over die niet meeschrijvende dames

dus je bent niet erger dan mij :stuck_out_tongue:

Ooooh lekker uitslapen!! :zzz:

Hahahaa ok dan ben ik gelukkig niet de enige die nog geen dikke maatjes is met dat ding!! :lol:

Jaaa zeker spannend! Oooh en jij woensdag weer!! :inlove:

Zal het idd maar ff aankijken!! Je moet ook rustig aan doen he!! :mrgreen:

@Mirag wrote:

En oh ja Cin…stiekem had ik dat ook al eens gedacht hoor over die niet meeschrijvende dames

dus je bent niet erger dan mij :stuck_out_tongue:

:lol: :lol: :lol:

Levi is de kamer aan het afbreken nu. De commode moet echt weg daar, maar kan pas als de babykamer klaar is (anders blijven we bezig).

Hij klimt er voortaan tegenop namelijk :?

Oh echt, heerlijk jongens hahaha.

Komt Rob net naar beneden (was Levi ff toespreken), hoor ik door de babyfoon Levi zeggen: haha Papa weg! :roll:

Mirag. Zit er niks klem qua spier/zenuw? Kan ook vaak voorkomen bij een zwangerschap namelijk!

Sem. Daar hoef je toch niet voor te betalen voor de nekplooimeting?

Maar snap je keuze, wij hebben dat ook niet gedaan.

Is ook zo vaak niet realistisch die meting!

Ownee! Je heb gelijk Cin :doh:

Je betaald dacht ik wel voor die testen die daarop volgen mocht je die willen doen…

:o Evil Levi!! :twisted:

Oh jee Levi terroriseert de boel haha; ja Cin en dan is er NOG een jongen op komst :slight_smile: Maak je borsten maar nat :wink:

Geen idee of het een spier /zenuw is; het doet verder geen pijn of zo. Even afwachten en als het niet overgaat dan maar even naar de ha.

Wij hebben ook geen nekplooimeting gedaan trouwens.

ik ga zo ff lijstjes bijwerken…

dus roept u maar of de dames die hier nooit meer komen der af moeten…

komt gauw spieken

Hupsakee schrijft ook elders…

gaat weer verder hier met veel te druk zijn

He dames,

Snel even een berichtje, anders moet ik ook van het lijstje :oops: :wink:

Hier alles “oke”. We hebben gisteren Mats’ nieuwe kamer geverfd en ben nu helemaal gesloopt. Mijn lijf laat het vandaag even afweten :thumbdown:

Verder alles goed. Ik kom vanavond nog wel ff langs!

:-*

@Matsjo wrote:

He dames,

Snel even een berichtje, anders moet ik ook van het lijstje :oops: :wink:

Hier alles “oke”. We hebben gisteren Mats’ nieuwe kamer geverfd en ben nu helemaal gesloopt. Mijn lijf laat het vandaag even afweten :thumbdown:

Verder alles goed. Ik kom vanavond nog wel ff langs!

:-*

:lol: :lol: :lol: Jij hoeft niet van het lijstje, alleen die eerste 3 lijkt mij!

Die schrijven nooit mee, heb ze nog nooit gezien hier namelijk…,

Wel rustig aan doen hoor! Goed naar je lijf luisteren!

Mirag. Oh ja haha dan moet ik zeker me borsten nat maken haha.

Zie het al helemaal voor me :roll:

@pearlie wrote:

Ja van mij mag het! :angel:

@Cin. wrote:

@pearlie wrote:

Ja van mij mag het! :angel:

Van mij ook :angel:

Aangezien ze hier nooit zijn geweest…

Inderdaad Matsjo, wel rustig aan doen he!! :-*

ok dames tis weer maandag lijstjes dag…

op maandag pas ik standaard de lijstjes aan… check altijd even of het niet klopt of er is iets gewijzegd… you know where you can find me!! just hit the pb button :lol:

alvast bedankt

vandaag bij de oogdokter geweest… geen rare dingen gelukkig… alleen met lezen bril af en met mooi weer een zonnebril en volgend jaar als ik nieuwe glazen krijg mogen ze niet te sterk want ik blijk dus al 3 jaar met te sterke glaze te lopen…

dan de fertiliteit poli. een echo gehad weer. bloed was goed… baarmoeder goed… eitje hangt en dinsdag avond feestje vieren en dan woensdag weer echo om te kijken of de zwemmers de weg vinden tijdens hun feestje (wat klinkt dat gezellig hahaha)

en uhm ja wat nog meer…

de rest ik denk aan jullie… duim voor jullie en uhm dikke knuffel (ben zo slecht in reageren op anderen maar denk altijd wel hoor :wink:

Hihi klinkt inderdaad gezellig!! :mrgreen:

TOP dat alles goed is en inderdaad hopen dat de zwemmers goed hun best doen! :pray:

Wat stom dat je al 3 jaar met te sterke glazen loopt :wall:

Hadden ze daar niet ff eerder achter kunnen komen??

Haha we zullen de zwemmers aanmoedigen :clap: :clap: :clap:

Hmm kreeg je daar geen koppijn van, van te sterke glazen?

:hug:

ja knallende koppijn en het ging echt heel langzaam met slecht zien… eerst gewoon wat friemeltjes… maar dat werd steeds meer. dus naar pearle geweest die zegt cilinder mist in de glazen… brilletje op gehad van hem toen was het goed…

maar het werd steeds gekker met mijn oog en toen begon rechts ook mee te doen… dus dan maar ff checken… ze dachten eerst migraine… maar gelukkig niet…

wel moet ik aan de bel trekken als ik meer geflikker zie en witte vlekken want dan laat mijn netvlies los… en das niet goed…

@pearlie wrote:

ja knallende koppijn en het ging echt heel langzaam met slecht zien… eerst gewoon wat friemeltjes… maar dat werd steeds meer. dus naar pearle geweest die zegt cilinder mist in de glazen… brilletje op gehad van hem toen was het goed…

maar het werd steeds gekker met mijn oog en toen begon rechts ook mee te doen… dus dan maar ff checken… ze dachten eerst migraine… maar gelukkig niet…

wel moet ik aan de bel trekken als ik meer geflikker zie en witte vlekken want dan laat mijn netvlies los… en das niet goed…

jeetje zeg :shock: :hug: :hug: :-*