Maar weer es een haarverftopic ( met poll! )

Ja maar de manier waarop je jouw mening gaf ervaarde ik niet als prettig, eerder als belerend. Tja kan aan mijn gevoelige tenen liggen natuurlijk. :wink:

Over het algemeen vind ik ook dat er te spastisch omgegaan wordt met zwangerschap en gezondheid, maar omdat mijn VK onder andere zei dat het beter was om het NIET te doen, was ik benieuwd hoe de rest dan de negen maanden door komt. Ik vroeg dus niet om een mening over het doordraven van de maatschappij tijdens de zwangerschap.

Aangezien jij in DIT topic begint over dat men teveel doordraaft in wat wel en niet mag, is het toch vrij logisch in mijn ogen dat IK mij aangesproken voelde.

Wat mij betreft: By Gones

Pegje :-*

Wellicht had ik me wat anders uit moeten drukken, sorry dan. Wilde je niet aanvallen. By gones :).

Ik heb gewoon langere teentjes dan anders vrees ik.

Normaal kan ik iets beter relativeren :angel: :mrgreen:

Maakt niet uit, opgelost.

Maarre even nieuwsgierig hé, wat voor verf gebruiken de thuisververs dan :think: Geen natuurlijke zeker?

tijdens de hele zwangerschap heb ik mijn haar 1x geverfd bij de kapper…

nou moet ik 5 december weer naar de kapper maar sla het verven over… kan ik na de bevalling nog een bezoekje doen en mezelf nog ff verwennen…

:wink:

hoi,

ik heb gestemd niet verven, ik heb heel lang haar(tot op mijn billen) en had een uitgroei :oops:

mijn vk raade het af de kapster zei weer van wel,dat het wel kon ik had het idee dat niemand het zeker wist , dus koos ik ervoor om het niet te doen, zelfs niet toen ze er al was en ik borstvoeding gaf, volgens mijn h,a was dit niet goed.

ik gebruik altijd swarzkop* echt de verf met waterstof peroxide.

pegje; gebruik je dan geen handschoenen?

gr mel

ik heb het gewoon laten verven kan geen kwaad

Ik heb plukjes haar bij de kapper laten doen toen ik zwanger was en laatst nog eens toen ik nog net aan bv gaf. Is dat ook verf? :think: Het was geen spoeling in elk geval. Nu ik erover nadenk waren het 2 kleuren, 1x verf (denk ik dan dus) en die andere blondeer.

Dat het slecht zou kunnen zijn voor de baby had ik nog niet eerder gehoord. Wel had ik eens gehoord/gelezen wat Pegje ook zegt dat je haar er anders op kan reageren dan normaal en dat je het daarom beter niet kan doen.

Of gewoon omdat je als zwangere misschien opeens iets anders wilt :roll: :mrgreen: En dat het resultaat dan misschien wel tegenvalt.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik verf wel als ik BV geef hoor :shifty: , ik geef gemiddeld 2 jaar bv, je wilt niet weten hoe mijn haar er anders uitziet na 2 jaar

Ik gebruik dus ook altijd Schwarzkopf en ook nog 2 verpakkingen tegelijk omdat ik waanzinnig dik haar heb.

Ik weet het nog steeds niet hoor :think:

Ik wil graag naar Pegje luisteren :angel: :lol:

Zonneschijn, dat moet inderdaad wel verf geweest zijn dan.

:wink:

Ik verfde m’n haar ook gewoon als ik zwanger ben.

Deze keer niet maar dat komt omdat ik vorig jaar zo stom :wall: ben geweest om m’n haar zwart te verven en ik dat er nu uit wil hebben.Het schijnt dat ik het nu eerst moet ontkleuren voordat ik een lichtere kleur erin kan doen :frowning: .

(Heb je nog tips Pegje ik wil niet naar de kapper omdat dat zo veel geld kost ik ben een vrek als het om m’n zelf gaat :oops: .)

Zelf gebruik ik de goedkope verf van kruidvat eigen merk bevalt prima en is lekker goedkoop ik heb ook 2 verpakkingen nodig voor m’n lange haar.

Ik heb zelf vroeger een aantal jaar in een kapsalon gewerkt (stage)

En ik heb ook geleerd dat het niet schadelijk is voor zwangere vrouwen om te verven. Maar dat onder invloed van je hormonen het haar anders kan reageren.Wij moesten voor het permanenten altijd vragen of iemand zwanger was, want dan was de behandeling op eigen risico voor de zwangere vrouw mocht het niet helemaal goed uitpakken.

Maar als je je zo zorgen maakt Anita dan kan je er toch een kleurspoeling ingooien.Je hebt er miss iets minder lang plezier van maar je hoeft je dan niet bezorgd te maken of het wel of niet goed is voor je beebje :-*

Misschien heb je gelijk, misschien moet ik gewoon een kleurspoeling proberen, kijken hoe lang het blijft zitten :think:

Ik laat ook gewoon mijn haren verven, volgens mijn kapster kan het geen kwaad. :thumbup:

ik weet niet wie het vroeg maar jawel hoor ik gebruik altijd handschoenen maar je krijgt zooooo veel binnen kwa dampen en haar en je raakt echt wel eens spul aan wat niet de bedoeling is

wendy ik zou niet van kruidvat of zo iets gebruiken dan ben je eigelijk nog net zo duur uit hoor

je kan betere gewoon naar een kapperswinkel gaan

en hun eigenmerk verf kopen

meestal heb je dan nog genoeg voor een uitgroeibehandeling er na

(ligt ook aan hoe lang je haar is he , ik gebruik meestal 2 tubes voro mijn haar ik ben dus erg duur uit met dat lange haar maar ik ben kapster dus ik hoef het zelf niet te betalen hihi dat is wel weer fijn ) :mrgreen:

, maar een flesje verf is nattuurlijk wel makkelijker opzetten dan gewoon een kappersverf in een bakje

, maar ik zou me wel in een kapperswinkel laten adviseren ,bij de kruitvat sta je er maar alleen voor wat je nou het beste kan doen :think:

anita meid kleurspoelingen en verven zijn niet zo heel verschillend behalve dan dat een kleurspoeling meestal een mooiere glans heeft en die dekt meestal geen grijs haar en een kleurspoeling loopt terug kwa kleur die word vaaler

en een verf die dekt wel grijs haar , en die blijkft meestal wat beter zitten en krijg je uitgroei van deze word overrigens ook wle valer hoor zeker bij roodtinten

de kleurspoelingen bij een kruitvat of dergelijke zijn meestal gewoon verf wat in het flesje zit (het staat er wel op maar het is niet zo )behalve als je het bij een kapperswinkel nadrukkelijk vraagt dat je een kleurspoeling wilt hebben dan zull je er ook een krijgen ,alles waar je uitgroei van krijgt is verf een echte kleurspoeling krijg je na verloop van tijd je eigen haarkleur weer mee terug

succes hoor allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup: kleuren maar :inlove: :mrgreen:

:think: heb hier een kleurspoeling staan die 24 wasbeurten blijft zitten… Mijn haar is heel erg vaal op het moment en ik vind het toch wel leuk om er de feestdagen een beetje verzorgd uit te zien eigenlijk…

Ik verf, bij de kapper, OF ik koop hetzelfde middel als de kapper gebruikt bij de haarverfwinkel en laat een vriendin van me het erop zetten. Lekker een avondje buurten met een wijntje, een sigaretje en een stukje boerenbrie en een toastje filet American :drool: MAAR ja, dat mag ik nu allemaal niet dus ga ik deze keer maar "saai"naar de kapper :wink:

Nu ik het topic lees bedenk ik me dat ik zaterdag moet. Er komen alweer wat grijze haren omhoog piepen …

Ik vroeg mijn vk 4 dagen geleden of ik mijn haar kon verven, en zij zei dat het wel kon. Als ik echt zoveel chemie via mijn hoofd in mijn bloed krijg, denk ik dat ik na 20 jaar haar verven wel iets had gemerkt.

Dus ik eergister mijn haar geverfd. Het enige waar ik een beetje huiverig voor was, was dat het niet goed zou pakken. Maar het ziet er goed uit.

Maar als je je er niet zeker over voelt, gewoon niet doen. Haar is natuurlijk minder belangrijk dan je peanut!

Ja hier ook door de kapster!!

Heb eind Januari -voor de bevalling- nog even gauw een afspraak staan …

Wil er goed uitzien in mijn kraambed haha :think:

Heb het ook weleens gevraagt, kan geen kwaad!

Alleen de kans dat het verkeerd uitpakt is groter, succes ermee!!