Hoi,
ik ben hier nieuw en zal mij dus even voorstellen ( wel zo netjes he?)
Ik ben 31 jaar, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Mijn dochter is net 5 geworden en mijn zoontje wordt in april 4. Ik ben net zwanger en dat is ook de reden dat ik op dit forum te vinden ben. Ik had het nog nooit gezien, maar werd er door een vriendin op gewezen. Op de echo bleek dat er twee vruchtjes in mijn baarmoeder zaten, maar van een was niet goed te achterhalen of het leefde. Ik zit dus in spanning te wachten op de volgende echo (2 april)
Ik hoop veel info te vinden over dit en andere onderwerpen en ga lekker rondneuzen. Wil je meer weten, pb mij dan maar even.
welkom en gefeliciteerd
welkom en gefeliciteerd
welkom en gefeliciteert :dance:
welkom hier.
Veel lees en schrijfplezier gewenst en idd wil het vaak wel lukken om hier antwoorden op je vragen te krijgen.
Gefeliciteerd met de zwangerschap en idd erg spannend nu tot aan 2 april zo wie zo.
Hoi Aagje, welkom op het forum. En uiteraard gefeliciteerd!
Spannend hoor! Veel succes 2 april :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Welkom en veel lees en schrijfplezier.
Gefeliciteerd en succes 2 april
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend, hoor… of het er 2 zijn!
Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier!
welkom en veel plezier :thumbup:
:: welkom en veel forum plezier ::
Gefeliciteerd, welkom en veel forum plezier
Gefeliciteerd en spannend dus…ik duim voor je!
Veel plezier hier!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt je echo inmiddels al gehad lees ik. Ben wel benieuwd of het nu 1 of 2 kindjes zijn die je bij je draagt.
En???
Weet je al meer Aagje?
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ben je al uit de onzekerheid? :shifty:
Jekka
oh wat erg. Ik heb hier niet eens neergeschreven hoe het afgelopen is. Schaam mij diep :oops: :oops:
Ik heb het wel in een ander topic geschreven, maar niet hier. Bij deze dus.
Helaas is het er eentje nu! De andere is niet verder ontwikkeld en zal waarschijnlijk gebasorbeerd worden.
Ik ben inmiddels 7 weken verder en het gaat goed met dat ene kindje voor zover dat bekend kan zijn natuurlijk. Ik heb in ieder geval geen miskraam gekregen waar ik wel bang voor was.
Op naar 26 oktober!!