Maansteen

Ik heb ook een hele tijd een maansteen gedragen. Ik heb trouwens wel gehoord dat het alleen werkt als je hem krijgt en niet als je hem zelf aanschaft.

Maar nu heb ik sinds september die steen aan de kant gelegd en vanaf dat moment is mijn cyclus helemaal in de war. Dus naar aanleiding van dit topic dacht ik er opeens weer aan en nu draag ik hem weer.

Hoop dat mijn cyclus nu weer een beetje op de rit komt. Als dat zo is dan ligt dat in mijn beleving echt aan de steen en zal ik het jullie laten weten…

Liefs,

Noortje

Dank je Chester :thumbup:

Mijn vriendin kreeg hem van mij toen ze al een jaar bezig was om zwanger te worden…helaas,ze draagt hem wel maar het is nu alweer 2 jaar geleden dus haar heeft hij niets geholpen…

@NoortjeP wrote:

Ik heb trouwens wel gehoord dat het alleen werkt als je hem krijgt en niet als je hem zelf aanschaft.

Liefs,

Noortje

:think: Hmmm, dan moet ik èèn van mijn vriendinnetjes maar eens lief aankijken :mrgreen:

@chester wrote:

@NoortjeP wrote:
Ik heb trouwens wel gehoord dat het alleen werkt als je hem krijgt en niet als je hem zelf aanschaft.

Liefs,

Noortje

:think: Hmmm, dan moet ik èèn van mijn vriendinnetjes maar eens lief aankijken :mrgreen:
Dat is onzin hoor…

Ik heb hem zelf gekocht en ik was snel zwanger…

Toen ik zwanger was voel de steen spontaan van mn nek door doormidden te breken

Toevoeging,je moet juist een steen kopen die bij je past,waar je een goed gevoel bij hebt…

NOG een toevoeging :oops:

Om de werking van je maansteen te doen versterken kun je er ook een bergkristal bijdragen :wink:

Sowieso kan bergkristal geen kwaad,het heeft een reinigende werking en houdt het ’ kwaad’ op afstand

Bedankt voor de tip Mojo :thumbup:

Ik heb het ook maar gehoord… :?

Ik heb het daardoor anders gedaan.

Stond bij de stenen, koos er één uit en liet mijn moeder betalen en zij gaf hem aan mij… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alle vliegen in één klap. :wink:

Kom op maansteentjes: doe jullie best!!! :-*

Hoi meiden!

Ik heb afgelopen zaterdag een maansteen gekocht (bij de Tuinen).

Maar ik vraag me af wanneer ik hem om moet doen: op de eerste dag van de cyclus of maakt het niet uit?

Wie kan me antwoord geven?

Groetjes van Aapje!

P.S. Door toeval heeft mijn vriendin betaald (storing met pin in de winkel) en later de steen aan mij gegeven. Telt dit ook? :lol:

Hoi Hoi,

Ik draag ook een maansteen, heb hem wel weer afgedaan. Heb het idee dat ie me tegen werkt.

Maar dat is voor iedereen anders. Sommige mensen worden er echt ziek/naar van, gewoon afdoen en kijken of het daar aan ligt!

Succes met zwanger worden.

Ik heb hier in de stad een winkeltje gevonden waar ze zich erg bezig houden met de werking van stenen. Ik wilde daar eens gaan kijken. Ik hoorde idd van een vriendin dat ze kunnen testen of een steen goed bij je past. Ik vind die tip van dat bergkristal wel een goeie. Die zal ik zeker meenemen. Ik hoop dat ze me daar iig goed kunnen adviseren.

volgens mij is dat krijgen ipv zelf kopen van toepassing op boeddha beeldjes… niet op stenen :?

Ik ken iemand die ook uitleg geeft over zulke stenen en hij zegt altijd, dat je niet eens zo zeer moet kijken naar het type steen, je moet een steen uitzoeken die je heel erg aanspreekt, of die je op de een of andere manier naar zich toe trekt.

Ik heb dan ook geen maansteen, maar een mosagaat. Die steen trok mij heel erg. Bij de maansteen voelde ik juist een soort tegenstand. De mosagaat staat voor innerlijke rust en vitaliteit (onder andere) Verder zou hij goed zijn voor je regelmaat…

Sinds ik de steen heb zijn mijn cyclussen gelijkmatiger geworden. Of dat aan de steen ligt, blijft natuurlijk altijd de vraag… De steen zit in mijn kussensloop. Hij vertelde me namelijk dat dat ook goed werkt. Tijdens je slaap staat je energieniveau meer open voor krachten, daarom zou hij dat ook goed werken.

Hij zegt ook dat de steen zelf aan geeft wanneer je hem niet meer nodig hebt, of hij niets meer voor je doet. Hij wordt dan dof, breekt, of je raakt hem ineens kwijt…