maandverband zonder plakstrip

hoi hoi

Ben helemaal geen maandverband fan,maar denk dat ik er wel weer aan geloven moet binnenkort. De vorige keer had ik na die surfplanken uit het pakket een pak maandverband gekocht maar met plakstrip en op een of andere manier kan ik daar niet tegen.

Ik heb toen later maandverband gedragen zonder plakstrip.

Maar heb geen idee meer van welk merk of zo???

Bij navraag verschillende drogisterijen blijkt niemand van het bestaan af te weten :think: :think: Misschien iemand van jullie???

Alvasat bedankt

Op aanraden van de kraamhulp heb ik toen Kotex moeten gebruiken. Dit was de beste maandverband voor net bevallen vrouwen. Maar ik weet niet meer ofdat er een plakstrip onder zat.

Naar mijn idee zit er wel een plakstrip aan,maar zal zo nog even neuzen hier bij de drogist in de buurt. Moet toch nog even op pad namelijk.

Bedoel je echt de plakstrip aan de onderkant of zo’n plastic laagje er overheen? Als het dat laatste is, kan ik je de euroshopper variant aanrader :thumbup:

Groetjes,

Heleen

ik ben niet bekend met wegwerpmaandverband zonder plakstrip maar misschien is katoenen maandverband iets voor je?

http://www.xs4all.nl/~hhayes/ongesteld/Katoen.htm

Maandverband zonder plakstrip? Bestaat dat wel en hoe blijft dat zitten in je ondergoed dan?

@Mellie wrote:

Maandverband zonder plakstrip? Bestaat dat wel en hoe blijft dat zitten in je ondergoed dan?

Door je onderbroek hoog te houden :mrgreen:

volgens mij hebben de goedkope maandverbanden een ieniemini plakrandje en bedoel je die, vraag anders bij je drogist of gewoon proberen

volgens mij kun je bij de apotheek inleggers vragen

(we gebruiken ze op mijn werk ook, ze zijn alleen groter dan normale maandverbanden)

@Wawa wrote:

@Mellie wrote:

Door je onderbroek hoog te houden :mrgreen:

:mrgreen: ja maardat gaat toch evengoed schuiven als je loopt?

Na de bevalling heb ik na het kraamverband supergrote maandverbanden van Libresse night gebruikt. Echt een aanrader hoor, ze zijn lekker groot :thumbup:

Succes!

Alex

@Heleentje wrote:

Bedoel je echt de plakstrip aan de onderkant of zo’n plastic laagje er overheen? Als het dat laatste is, kan ik je de euroshopper variant aanrader :thumbup:

tjaaaa :think: :think: had in ieder geval een knap geirriteerde onderkant na gebruik van maandverband en ze dachten dat dat zou komen door het plakspul.
En waar vind ik de euroshopper :oops: ?

@Mellie wrote:

Bestaat wel want heb het eerder gehad en die tenten die je draagt (althans ik) net na de bevalling die houden zo`n maandverbandje wel op de plek!

@SeeSeeEm wrote:

volgens mij hebben de goedkope maandverbanden een ieniemini plakrandje en bedoel je die, vraag anders bij je drogist of gewoon proberen

Ja idd ik heb rond gevraagd,maar verder weet niemand wat.

Maar ik haal gewoon van alles in huis en dan zie ik wel wat wel en niet wil.

En wat ik allemaal overhoudt kunnen jullie dan mooi kopen hier bij aangeboden :smiley: :smiley: :smiley:

Dat het irriteerde komt waarschijnlijk van het broeien… (normaal heb je hooguit een week maandverband, nu wel wat langer…) door het plastic laagje wat er in zit (libresse, kotex enz.) volgens mijn kraamverzorgende moest ik de allergoedkoopste, in het onderste schap hebben (merk doet er niet eens toe), daar zit meestal geen plastic in.

ik kreeg in het ziekenhuis er ook zonder plakstrip maar weet niet wat merk die zijn…van die megalappen en ik deed die dan in zo een visnetachtig broekje en dat zat heerlijk :mrgreen:

Denk nu ook wel dat je eerder vd plastieklaag last krijgt dan van de kleefstrip.

@dietske wrote:

ik kreeg in het ziekenhuis er ook zonder plakstrip maar weet niet wat merk die zijn…van die megalappen en ik deed die dan in zo een visnetachtig broekje en dat zat heerlijk :mrgreen:

Denk nu ook wel dat je eerder vd plastieklaag last krijgt dan van de kleefstrip.

Dat denk ik ook, de plakstrip zit namelijk tegen je ondergoed dus ik snapte al niet hoe dát kon irriteren…

@Mellie wrote:

@dietske wrote:

Dat denk ik ook, de plakstrip zit namelijk tegen je ondergoed dus ik snapte al niet hoe dát kon irriteren…

Als je ze verkeerd om gebruikt misschien :wink: :wink: :wink:

whahahahaah ja geen idee dat er verder ook plastick in verwerkt zat eigelijk. Nooit zo bij stil gestaan.

Maar tip goedkoop onderste vakken ga ik onthouden :thumbup:

Idd die van euroshopper dan Schoen of gewone Kotex, die van Always bijvoorbeeld zijn idd met zo’n bovenlaagje, die zijn irritant en plakken best wel aan je.

@schoen wrote:

@Heleentje wrote:

tjaaaa :think: :think: had in ieder geval een knap geirriteerde onderkant na gebruik van maandverband en ze dachten dat dat zou komen door het plakspul.
En waar vind ik de euroshopper :oops: ?

't is zo'n herkenbaar verhaal, moet haast wel van het plastic laagje komen :wink:
Enneh.. euroshopper is het goedkoopste van AH :wink: