maandagochtend

Vanochtend ging ik dousche meestal laat ik senna dan in zijn blote billen rond hobbelen.

Hij is al eens in zijn pyama bij mij onder dousche gesprongen.

Nu had hij de dousche deur dicht geslagen en ik hoorde hem zingen in zijn slaapkamertje en dan weer bij de deur.

Senna die was op een gegeven moment aan het bonken op de deur en ik deed de deur open

:shock: :shock: :shock:

hij zat van top tot teen onder de poep :wall: en hij niet alleen ook de vloer, deur, behang

hij heeft leuk lopen tekenen erg creatief hoor maar bah

ik heb hem maar gelijk onder de dousche gezet en alles even schoongemaakt

leuk zo’n maandag ochtend :mrgreen:

doen jullie dreumesjes nou ook zulke dingen

:shock: Dat was even schrikken. Heb je je behang nog een beetje schoon kunnen krijgen.

Gelukkig heeft Britt dit nog nooit gedaan… (afkloppen)

Annamarie

:lol: :lol: :lol: Ik zou niet meer bijkomen!!!

Oke ranzig klusje op de vroege ochtend maar toch :mrgreen:

Dit soort streken kan ik goed hebben.

Yuri heeft dit nog niet gedaan…

Oh jee Lizzy, die Senna :lol: :lol: . Nee sorry, geen ervaring mee, maar ik kan me jouw reactie helemaal voorstellen :mrgreen: .

ow getver :lol:

volgende keer toch maar de luier omlaten dus :mrgreen:

ow sorry, maar ik moet me toch een potje lachen hier!

hihihihihi oooooooooow lizzy :o :o :o :o :o

Rol een beetje onder het buro nu hihihi :oops: solly :mrgreen:

Maarreh, klopperdeklop nee sara heeft dat (NOG) niet gedaan. Wel een jongetje bij de GO. Die had ook het behang er onder gesmeerd 8) Gelukkig heeft sara dat niet gezien hihihi

waaaaahahaha die senna!

ik ken het gelukkig niet van sil , maar wel van mijn oude oppaskindje , ik hoorde haar op een bepaald moment ontzettend giebelen door de babyfoon, dus toch maar even weer naar boven … en ja hoor … had ze haar hele bed beklodderd met poep! en ze had me daar toch een lol ! :? :mrgreen:

WHOEHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Getsie! :o

Nee, gelukkig heeft Veerle fijn haar luiertje aan! :smiley:

:lol:

:shock: oh bah bah… :sick:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry… Ik MOEST even lachen… :mrgreen:

Waren het mooie tekeningen, trouwens? :angel:

Ik heb zoiets nog niet meegemaakt met Quentin, maar ik zou HELEMAAL in een deuk liggen, m’n baas opbellen, en zeggen: ‘Sorry pa, maar je kleinzoon heeft ons huis even een nieuw kleurtje EN geurtje gegeven… Zie je straks!’ :lol: :lol: :lol: :lol:

8)

Hahahahaha :mrgreen:

Ze gooit haar poep weleens uit de luier :mrgreen: , maar ze heeft nog geen tekeningen gemaakt. Hoop dat dat zo blijft.