Hallo Allemaal
Het is lang geleden heel lang geleden dat ik hier wat gepost heb.
Ik heb een vraag en wel het volgende…
Afgelopen maandag was mijn NOD, Toen ik s’ochtend naar het toilet ging verloor ik iets rozige afscheiding, ik dacht mooi mijn ongi is weer mooi optijd!
Niks bleek minder waar want s’avonds was het weg , ook gisteren heeft het niet doorgezet , ook nu nog steeds niet!
Ik slik al jaren geen pil meer, en heb een hele regelmatige cyclus van 28 a 29 dagen langer dan dat duurt het niet
Nu heb ik al vanaf zaterdag extreem pijnlijke tepels, voor mijn ongi heb ik wel eens last van pijnlijke borsten maar zoals nu… als ik het ook maar enigszins koud krijg kan ik wel huilen van de pijn zo zeer als het me dan doet…
Wie o wie kan bedenken waar dit mee te maken kan hebben, heb vanmorgen getest en die was net zoals bij debbie heeeeeeeel licht een streepje moest het venstertje er idd voor weghalen mocht ik wat zien Zoals ik dus nu denk negatief maar goed met venster er voor weg is het een licht streepje… Ook heb ik getempt van morgen en hij was nog steeds hoog.
Wie o wie kan mij advies/ verder helpen denken
Liefs anneke
anneke nog even afwachten tot zaterdag als ik jou was en nog een keer testen sommige mensen testen pas heel laat na hun nod positief!!
zolang er geen :twisted: is is er kans dat je zwanger bent!!
succes!!
(Wil je graag zwanger worden)??
Anneke, ook ik vermoed dan toch dat je zwanger bent…
Probeer het weekend nog eens een test. Ik weet niet welke je gebruikt hebt, ik zweer bij de apotheek test.
En niet duur 7,40 en bijv beter dan de etostest.
Succes meis. :hug:
Krijg uit je tekst niet erg de indruk dat je graag een kindje verwacht, maar misschien is dat mijn interpretatie na het lezen van je stukje :oops:
Zo zijn mijn beide zwangerschappen ook begonnen, dus ik zou als ik jou was gewoon nog een keer testen over een paar dagen.
Groetjes,
Heleen
Hallo
Bedankt allemaal… Lief dat jullie reageren… pff ik loop er de hele dag mee in mijn hoofd word er gek van :evil: nog niet gearriveerd, wel doen mijn tepels nog enorm pijn zoveel pijn aan mijn tepels heb ik nog nooit gehad.
Op de vraag of ik graag zwanger wil worden … Ja ik zou het super vinden aan de andere kant was het wat jaartjes geleden een grotere issue voor me, toen was de wens extreem groot, nu na al die jaren had ik me er bij neergeled dat ik niet meer spontaan zwanger zou worden.
Ooit heb ik eens verteld dat mijn man geen onderzoeken enz wil.Heb zelf al twee kinderen uit een eerder huwelijk.
Dus aan de ene kant vind het goed als het niet zo zou zijn de oudste is inmiddels al 12 , maar als het zou blijken dat ik wel zwanger zou zijn dan zal ik ook zeer zeker heeeeeel bij zijn.
Pff duurt nog wel lang hoor weekend pas weer testen … maar ik denk zelf ook dat dat idd beter is ik heb eigenmerk test apotheek gebruikt.
Heb er nog 1 liggen dus die bewaren we dan nog maar even.
En ik blijf gewoon tempen s’ochtens zodra hij laag is weet ik ook dat die dag de :evil: zullen komen.
Ik hou jullie op de hoogte meiden
Liefs Anneke
Spannend meid. :thumbup:
Goedemorgen allemaal
Hier nog alles wat hetzelfde, temp nog hoog vanmorgen, en nog geen :evil: te zien.
Tepels iets minder pijnlijk dus vaag heb ik het gevoel dat de :evil: Niet lang meer op zich laten wachten. Maar zolang ze erniet zijn is er toch nog wat hoop.
Drang was groot om vanmorgen te gaan testen maar toch nog maar niet gedaan, aangezien ik gisteren nog getest had.
We kijken het maar aan tot aan het weekend en dan maar eens weer testen.
Ik hou jullie op de hoogte ik ga maar proberen afleiding te zoeken…
Liefs Anneke
En? Weet je al wat meer?
Ik ben nu ook wel benieuwd!