MAANDAG al!

:shock: Ik ben net gebelt, door de juf van de peuterspeelzaal…

Dat Thomas maandag al mag beginnen :shock: :shock: :shock: !

Nu twijfel ik enorm of Thomas er al aan toe is (en of ik er al aan toe ben :wink: ). Ik mag inprincipe maandagmiddag mee als hulp-ouder en dan ben ik dus bij hem…



Maar ik vind het eerlijk gezegt nog best wel vroeg en snel, had in mn hoofd dat hij er pas in januari heen ging…

Het gaat natuurlijk maar om twee halve dagen maar ik vond het idee van hem nog een paar maandjes thuis hebben wel lekker, had meer zoiets dat het zo moest zijn dat we er allebei echt aan toe zijn (dat ik de PSZ bel met de vraag wanneer hij alsjeblieft mag komen, en dat hij een nieuwe uitdaging nodig heeft). Ik vind 2 jaar toch best wel jong hoor… :think:



Ik moet haar nu maandagochtend terug bellen, zodat ik nog “rustig” ( :shifty: ) de tijd heb om na te denken en te praten met David (en mijn moeder).

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat ben ik een ezel geweest zeg bij het uitkiezen van de dagen :shock: :shock: :shock: , op maandagmiddag heb ik mn oppaskindje hier… :cry: :doh: .



:oops: Ik voel me nu ff heel dom :oops:

Ohoh,



Misschien dan toch maar even bellen om te ruilen??? (zwangerschapdementie? :wink: )



Verder moet je gewoon je hart volgen! Misschien gewoon een keertje kijken hoe zowel jij als je zoontje het vinden. Het kan natuurlijk dat hij het helemaal geweldig vindt?! En anders gewoon nog lekker even thuis houden!



Liefs Ingrid

Alleen was ik bij het opgeven van Thomas niet zwanger hahaha :roll: .

Maar dit zijn eigelijk de enige goede dagen, ik heb express maandagochtend en woensdagochtend NIET gekozen omdat mijn overbuurmeisje dan ook gaat, en de overbuuv op woensdag hulpmoeder is, en ik daar alleen al niet zo denderend over ben.

Op dinsdag en donderdag kan ook, maar dan kan mijn moeder hem bijvoorbeeld niet ophalen als ik ziek ben (of in het kraambed lig :wink: ).



Dus de dagen die ik nu heb (maandagmiddag en donderdagochtend) zijn het beste, maar dan zit ik dus alleen met de maandagmiddag… misschien kan ik wel wat regelen met de ouders van mijn oppaskindje.



Tjeemig, wat een gedoe :think: .

mmmm :think: ja, dat is dan waarschijnlijk wel de enige en meest logische oplossing!



Liefs Ingrid

kan je oppaskind niet mee om hem er heen te brengen?

dan hoef je alleen nog maar te regelen dat je op ma middag geen hulpouder kan zijn

Ja, dat kan natuurlijk ook… :wink:

of ik ben de 1e maand ofzo hulpouder, was de juf haar oplossing zodat ik er nog bij ben, voor Thomas (omdat ik me afvraag, losstaand van of IK er aan toen ben, of het Thomas al meerwaarde geeft… de PSZ).

Misschien kunnen de ouders van mn oppaskindje voor de 1e maand iets anders verzinnen, of wil mijn moeder zich een maandje opofferen om op oppaskindje (die zij ook goed kent - dus het voelt voor beiden wel vertrouwd dan).



Nou ja, moet nog ff veel regelen en nadenken dus, voor maandag.

(Hé Hed je bent weer terug… of was je dat al langer?! :wink: :oops: )

ik denk dat je altijd het gevoel hebt van nu al? zo vroeg?



het si altijd wennen voor jou en voor thomas.



ga maandag maar een halve dag kijken hoe thomas het vind en jij. mischien vind hij het hartsikke leuk. dan is het alleen maar beter.



ik begrijp je wel hoor. ik had dat ook toen ik werd gebeld. en luuk was wel iets ouder. ene paar maanden. maar ik had ineen keer dat zelfde gevoel ineens wer ik onzeker van is hij er wel aan toe.



maar toen ik hem opgaf kon ik niet wachten en toen!!! raar hoor.



maar het komt vast goed.

@Marite wrote:

(Hé Hed je bent weer terug… of was je dat al langer?! :wink: :oops: )




ben gisteravond thuis gekomen :wink:



uhm ,… zie de tijd eergisteravond :mrgreen:

WELKOM THUIS! :-*



En wij gaan morgen in elk geval ff kijken! :dance:

Thomas zei in elk geval heel blij; “JA!” toen ik vroeg of hij naar school wou! :wink: Alleen toen ik zei; “moet mama dan mee?” zei hij nee… hahahaha!