Ik ben over gestapt van Nutrilon op Similac, maar nu lijkt het net of de voeding stuk geslagen is als ik het klaar gemaakt heb… Blijven allemaal korreltjes aan de binnenkant van de fles zitten. Ik maak het net zo klaar als ik de Nutrilon klaar maakte, dus ik vraag me dan af of ik wat verkeerd doe,of dat het gewoon aan de voeding op zich ligt :think:
Het is ook veel vetter dan Nutrilon, maar goed dat staat er even los van, gaat me er even om of dit bij iedereen zo is of dat het aan iets ligt wat ik wel of niet doe :eh: :think:
hier had ik het ook met de similac dus ben maar weer teruggegaan naar de friso , vond het er gewoon niet echt smakelijk uitzien :oops:
Nee idd, ziet er niet echt hygienisch uit ofzo… Net of het niet goed oplost in het water, lijkt me toch ook niet goed voor een baby :think:
Misschien het water van tevoren warmer/heet maken, zodat de poeder beter oplost? Anders zou je misschien Similac zelf kunnen vragen of dit zo hoort of dat ze tips hebben?
Zit er in simulac niet een speciale olie? Olie lost niet zo goed op in water waardoor het misschien zo vies er uit ziet?
Heb al geprobeerd met warmer water, en met wat lauwer water, maar het wordt er niet anders van.
En er zit idd een ‘unieke oliemix’ in of zoiets, en dan snap ik die vettigheid ook wel, maar die korreltjes vind ik zo raar :think:
Toch maar 's naar Similac mailen idd!
En ik vraag woensdag wel 's bij het CB, mss weten zij er meer van
vreemd :think: ik geef al 4 maanden similac maar ik heb daar geen last van of het komt pomdat ik er ook nutriton doordoe. ik roer het meestal wel met een vorkje door omdat door de combinatie met nutriton klontjes ontstaan.
maar verder doet mijn dochter het erg goed op de similac
ik gebruik hier ook similac en heb er geen last van hoor moet de voeding wel heel goed schudden
merk wel als je niet goed schud er wel klonten in zitten
bianca
Heb met Similac gemaild, en ze zeiden dat er altijd wel een klein laagje achter bleef in de fles en het wel iets korrelig mag zijn, maar niet zoals ik beschreef. Moest doorgeven waar en wanneer ik het gekocht had enzo, en ze gingen het verder onderzoeken en dan zou ik weer van ze horen.