Maak ijs van moedermelk

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2029039/Maak_ijs_van_moedermelk.html?p=12,1





Niet echt een haalbaar idee, maar het gaat om het principe hé :wink:

en hoe gaan ze aan de melk komen van de moeders?

Wat ik al jaren roep : Het is ook raar om koeienmelk te gebruiken!

@Karin2 wrote:

Wat ik al jaren roep : Het is ook raar om koeienmelk te gebruiken!




Ik denk ook dat DÃ?T het uitgangspunt is van PETA, ik kan mij niet voorstellen dat ze daadwerkelijk het idee opgevat hebben om moeders te gaan melken om ijs te maken :mrgreen:



Ik vind het wel de moeite waard om eens bij stil te staan.

Morgen bij Zoeyzo (3fm 12:00-15:00) gaan ze ijs van moedermelk maken. :lol: :lol: :lol:

“Hup dames, doorlopen!!

Zo, even de uiers wassen en floep aan de kolfmachine!!!”



Leuk!! :lol:



Grappig dat mensen er serieus op in gaan. Die reacties in de link 8) Denk wel dat ze weer een mooie manier hebben om eea aan het licht te brengen en publiciteit te vragen!! :wink:

Jeetje, vraag me echt af hoe het smaakt.

@Esther75 wrote:

Jeetje, vraag me echt af hoe het smaakt.




wil je best een bakkie brengen hoor… :stuck_out_tongue:

Oh gezellie Fai, mag ik ook een bakkie meedrinken? Is 'ns wat anders dan koffie…word je er wel wakker van? :stuck_out_tongue:

@jewel wrote:

Oh gezellie Fai, mag ik ook een bakkie meedrinken? Is 'ns wat anders dan koffie…word je er wel wakker van? :stuck_out_tongue:






Heb weleens bij Az in de koffie gedaan toen de cupjes opwaren… echt! :thumbup: :mrgreen:

@jewel wrote:

Oh gezellie Fai, mag ik ook een bakkie meedrinken? Is 'ns wat anders dan koffie…word je er wel wakker van? :stuck_out_tongue:






Heb weleens bij Az in de koffie gedaan toen de cupjes opwaren… echt! :thumbup: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Esther75 wrote:
Jeetje, vraag me echt af hoe het smaakt.




wil je best een bakkie brengen hoor… :stuck_out_tongue:




Ik heb wel eens mijn eigen ingevroren melk geprobeerd, maar dat versta ik dan weer niet onder ijs, daarom vraag ik me echt af hoe je daar dan ijs van maakt, want suiker hoeft er niet doorheen, is al zoet, afhankelijk van wat je gegeten hebt.

Het is toch al ijs als het ingevroren is? Dus in principe ligt hier de diepvries vol met kleine ijsjes :mrgreen:



Zie het helemaal voor me, alle mama’s in een ligboxenstal en 2x perdag worden ze gemolken :lol:

@Esther75 wrote:

@faizaa wrote:
@Esther75 wrote:
Jeetje, vraag me echt af hoe het smaakt.




wil je best een bakkie brengen hoor… :stuck_out_tongue:




Ik heb wel eens mijn eigen ingevroren melk geprobeerd, maar dat versta ik dan weer niet onder ijs, daarom vraag ik me echt af hoe je daar dan ijs van maakt, want suiker hoeft er niet doorheen, is al zoet, afhankelijk van wat je gegeten hebt.






Ik denk dat mijn melk meer naar zongedroogde tomaten en knoflook smaakt dan… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@jewel wrote:
Oh gezellie Fai, mag ik ook een bakkie meedrinken? Is 'ns wat anders dan koffie…word je er wel wakker van? :stuck_out_tongue:






Heb weleens bij Az in de koffie gedaan toen de cupjes opwaren… echt! :thumbup: :mrgreen:




Whoehhhhhhhahaha!!! Stiekempjes of wist hij het?

Ik kan me ergere dingen als moedermelkijsjes bedenken. Ik vind het wel lekker smaken. Het is al zoet, dus je kan er zo een toef slagroom opdoen, kers erop en scheppen maar.



Hmm, en ik maar denken wat ik met die laatste cupjes in de vriezer moest doen…

@Carenza wrote:

Ik kan me ergere dingen als moedermelkijsjes bedenken. Ik vind het wel lekker smaken. Het is al zoet, dus je kan er zo een toef slagroom opdoen, kers erop en scheppen maar.



Hmm, en ik maar denken wat ik met die laatste cupjes in de vriezer moest doen…






:lol: :lol: :lol: :lol: :thumbup: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ga B&J maar benaderen; nieuwste smaak, Mum’s deep frozen. Ik wil wel kolven hoor, als het een beetje schuift.