Maaaaamaaaaa ik heb gepooooeeeeept!!

dat horen wij ongeveer elke dag rond 6.15. En hij kan boven niet goed bij het wc papier en vind het ook wel makkelijk geloof ik - op zich allemaal nog niet zo erg.



Maar Roel had vanochtend vroege dienst en ging net weg toen lasse op de wc zat en hij hoorde zijn zoon roepen - anderhalf blok verderop :shifty:



Tja met de lente in aantocht hebben we wat meer ramen open 8)

:lol: geweldig!!

Hier ook dezelfde riedel hoor als meneer klaar is alleen zegt hij dan:

Mama, ik heb gepoooooooept en geplasssssssssssst :mrgreen:

Hahahaha, nou mooi dat de mensen aan het begin van de straat ook op de hoogte zijn! :lol:

hahaha, hier doet Amy dat ook! En ook vaak rond een uur of 6!

Aparte stoelgang hebben ze :mrgreen:

toen ik de titel zag dacht ik al HERKENBAAR!!!



Sara gilt ook de hele straat bij elkaar dan 8) heb nu de afspraak met haar dat ze me waarschuwt vóór ze gaat poepen. Werkt beter 8) Maar…hoe krijgen jullie je kind zover dat hij/zij zélf de poepbillen gaat vegen? Sara weigert het pertinent. Ze is bang voor vieze handen zegt ze :roll: Terwijl ze volgens mij op de bso ook gewoon haar billen zelf veegt :wall:

Ik krijg hier standaard te horen: ik kan het niet!

En ze blijft gerust een half uur zitten, totdat ik het doe bij haar :roll:

Lasse moet het op school ook zelf doen en na een paar dagen school kregen we destijds een briefje mee of we wilden oefenen - maar mijnheer doet het dus altijd een half uurtje na wakker worden, als wij nog in bed liggen. Dus bij wijze van alternatieve wekker horen wij dus die zin telkens.



UIt gemaktzucht doen wij het dus soort van en op de wc boven is de wc rol houder kapot en niet handig voor hem maar beneden roept hij het ook.



Tja wat to do. Op een dag maar cold turkey besluiten het niet meer te doen :think:

Hahaha wat grappig!!

zo herkenbaar, wij hebben idd dezelfde wekker hier.

Ik heb nu de afspraak dat ik tot de herfstvakantie nog mijn bed uit kom maar daarna niet meer.

Hier worden billen zelf geveegd maar mama of papa moet er wel naast staan :?

En ik beheers me om de makkelijkste weg te kiezen en zelf zijn billen te vegen :wink: En 3 minuten eerder terug naar mijn bed te kunnen

In de bibliotheek weet onze kleine meid de wc al prima te vinden.

Ik stond aan de andere kant van de zaal mijn boeken uit te zoeken toen er opeens een kreet vanuit de wc klonk. Het was de stem van mijn meisje…

“mamma, ik heb gepoehoept!!!”



Terwijl ik snel richting de wc’s liep moest ik wel lachen om alle geamuseerde blikken van de andere mensen :smiley:

Vooral omdat de melding elke 3 seconden herhaald werd, steeds een beetje harder.