mijn titel zegt het al een beetje.
ik heb begin mei een missed abortion gehad en heb uiteindelijk 2 dagen cyotec ingebracht om het vruchtje te verliezen.
de daaropvolgende controleecho, 1 daag na de laatste pil inbreng, gaf aan dat er niets meer zat.
toch heb ik sindsdien veel last van een vreemd gevoel in mijn buik. het speelt regelmatig op, maar vooral iets voor mijn menstruatie en rond mijn eisprong.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad, en vraag me nu toch wel af of dit normaal is? hebben meerdere dit rond die tijd en is het dus gewoon een “normaal” iets, of kan het komen door die pillen?? :oops:
Ik heb ook cyotec gehad en heb er geen last van, dus of het door de pillen komt valt dan te bezien. Maar goed wat de een niet heeft kan een ander wel hebben natuurlijk. Maar als je twijfelt of alles goed is, dan kun je toch bellen met de gynaecoloog die je begeleidt heeft op de poli toen? Leg je situatie en je onzekerheden voor en misschien dat ze alsnog een echo willen doen om te kijken of er misschien toch iets niet helemaal goed zit? Of misschien kan zij je gerust stellen :hug: Vind het wel kt voor je lieverd :hug: :hug: :hug: Je wilt zo graag verder en dat dit blijft sluimeren zo werkt daar niet aan mee :hug: :hug: :-
Lief knipoogje,
Ik heb inmiddels 2x cyotec gehad en ken die klachten ook niet. Bij de eerste keer bleef mijn buik wel gevoelig, maar er was ook een rest achtergebleven. De rest was op de echo niet te zien en bij de curetage kwam het er toch uit.
Ik zou de gyn bellen en je probleem voorleggen. Geef aan dat je het niet vertrouwd of dat je er niet gerust op bent.
Dring aan op verder onderzoek als je het niet vertrouwd.
Heel veel succes.