Joepie :dance: ze is er!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Salomé!! :inlove: :inlove: :inlove:
Wauw Salomé, wat luister jij al flink !
amper vier minuten na mijn post/oproep om ter wereld te komen, was je er al ! :lol:
Lydia en familie: van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter !
We wensen jullie een hele mooie en gelukkige toekomst toe !
Drie knappe kids: wat een rijkdom hé…
Geniet ervan !!!
liefs
Gerda
@lydia wrote:
@Affie wrote:@renzosmam wrote:500 kilo!!
Hahahaha.
En ik denk dat ze…brijdag haar beeb krijgt…09-10-09
Ohja das een mooie, I’m in voor deze datum
Hoe is het Lydia?
AS is van 02122001 (veel 012 dus)
Lev van 21072007 (0127)
091009 zou dan wel weer leuk zijn…
of 07102009 want dan zitten de 0217 er weer in he…
Wat een logica :lol:
H. is net richting Voorschoten gereden… Best ver eigenlijk :shifty:
Maar ik heb opvang voor het geval dat geregeld dus het moet goed komen.
Vannacht elk uur van de klok gezien, lag ik op links lag ik op een elleboog ofzo, lag ik op rechts lag ik op het ruggetje en lag ik op mijn eigen rug dan werd ik dizzy en misselijk en zweterig.
Heel fijn. Straks maar even weer plat.
Alleen is nu de hulp boven aan het werk en ik voel me vrij zinloos hier beneden :oops:
Of 7-10-2009…
Whhahhahahhah vuillak!
GEFELICITEERD!!
Prachtige naam…ik ken een meisje dat zo heet…past mooi bij jullie!
X Sas
ik heb al die tijd gezegd: rond de 38 weken. Daarmee bedoelde ik 38 weken rond :mrgreen: en nu ga ik slapen
:mrgreen:
hoest met je poppie? Heb je überhaupt kunnen slapen vannacht?
Lydia van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!
Je hebt iedereen lekker voor de gek gehouden. :mrgreen:
Geniet lekker van elkaar!
Gefeliciteerd hoor
7 oktober is de leukste dag om jarig te zijn. Dat is me gisteravond door Max verteld. ( toen hij heel moe in bed lag na zijn verjaardag :inlove: )
lieve lydia, harm, as, lev
van harte gefeliciteerd met de geboorte met jullie dochter en zusje
wat een mooie naam en wat een prachtige dochter.
hihi ik zei gisteren nog tegen heleen en dagmar ze zal van de week bevallen wie weet vanavond
even snel en het verhaal volgt nog lig nu met een soort kloon van as en lev in mijn arm. Veel gedoe vandaag met bv. Stroomt nog niet echt toe en salomé is wat lui 8)
ach, Salomé moet even op gang komen. Is ook zomaar opeens in de buitenwereld… :inlove:
Kun je een beetje slapen in het zh? Wanneer mag je naar huis?
Joh, ze is nog maar 2 dagen… Jelmer heeft er 5 dagen over gedaan het door te krijgen dus hou vol!!!
En een kloon van AS en Lev; komt helemaal goed dus :inlove:
Het adembenemend mooi zijn heeft ze al wel onder de knie… :inlove:
Heb het hele topic door gelezen.
Het hele gevoel van onzekerheid en spanning, de bed en badsessies, wat een raar eind van de zwangerschap. Wat was het spannend!
En morgen wordt ze 1 en is ons derde, laatste kindje geen baby meer maar een dreumes.
Haar eerste jaar was net zo relaxed als de zwangerschap
Zo klein, traag, altijd maar slapend. Met drie maanden 6 dagen ziekenhuis vanwege rs, toen met 4 maanden 10 dagen ziekenhuis met het noro-virus. Beide keren vechten om borstvoeding, beide keren aan de sonde, doodziek in haar bedje.
Dat heeft haar ontwikkeling wel geremd, ze bleef traag, slecht drinken, veel slapen.
Ze is nog niet groot, het is een fijn poppetje, een grote babypop, ze drinkt nog steeds borstvoeding, ze eet compleet met de pot mee, ze kan zelf gaan zitten en zich optrekken tot staan. Ze maakt weinig herrie, is een lief ideaal kind en bijna 1 dus.
Bedankt voor jullie support van toen :-*
Fijne dag morgen en vast gefeliciteerd :-*
Meis gefeliciteerd alvast voor morgen! :-*
Enneuh ondanks dat ze een keirelaxte grote babypop is hoop ik wel dat haar volgende jaar nog relaxter is en je geen ziekenhuis van binnen hoeft te bekijken. :thumbup:
Lydia Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Salome :inlove: :inlove:
gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
gefelicitieerd!
gefeliciteerd!
gefeliciteerd met haar 1e verjaardag!!!