hee lydia, ben je er nog? 8)
joh, je bent niet nutteloos, een kindje uitbroeden is veeeeeeeeel belangrijker dan schoonmaken :lol: :-*
Ik denk vrijdag, dan is het precies 38 weken 8)
dib.
Ik blij dat ik een ks krijg daar in het zkh en geen maagverkleining :silenced:
Nog héél even meis, hier word flink aan je gedacht hoor :-*
@lydia wrote:
dib.
Ik blij dat ik een ks krijg daar in het zkh en geen maagverkleining :silenced:
Ligt eraan welke arts je krijgt :silenced:
Haha, nee dat komt vast goed :thumbup: succes alvast!
Enne…wat betekent dib eigenlijk? dog in buik? dier in buik? dinges in buik? duimelotje in buik? dinges in buik? aaaaaaarg ik weet ut niet!
@WoLa wrote:
Enne…wat betekent dib eigenlijk? dog in buik? dier in buik? dinges in buik? duimelotje in buik? dinges in buik? aaaaaaarg ik weet ut niet!
wat dacht je van… dochter in buik? :mrgreen:
ben je er nou nog? het is al 38 weken hoor
alvast sterkte meid :thumbup:
@Affie wrote:
@WoLa wrote:
wat dacht je van… dochter in buik? :mrgreen:
OWHHAHAHAHA wat dom :wall: :oops: dat ik dáár nou niet aan gedacht heb :doh: Zal wel aan de zwangerschap liggen
Ooow al bijna 38 weken, goed zeg!! :dance:
ik gewoon niet naar het journaal kijken en dan zien dat het ziekenhuis waar ik heen moet fouten heeft gemaakt he :shifty: das niet goed icm hormonen :wall:
@lydia wrote:
ik gewoon niet naar het journaal kijken en dan zien dat het ziekenhuis waar ik heen moet fouten heeft gemaakt he :shifty: das niet goed icm hormonen :wall:
ik zag het al :hug:
Maar is een andere afdeling en een ander arts, al weet je dat zelf allemaal ook, natuurlijk
Heb je daarna ook gezien dat ze delfzijl een stad noemden? 8)
Dat moet je juist als voordeel zien.
Ze zullen nu alles in het werk stellen om hun naam te zuiveren.
Dus daar wordt een prachtig meisje uit je buik gehaald. :thumbup:
Oooh 38 weken!! :o Hoop dat je snel een mooie foto kunt komen posten van DUB of DOB ipv DIB
En dat ziekenhuis…joh er werken mensen (ja sjocking 8) ) en die leren ook van fouten behalve dan dat ze ze heeeeel soms ook maken.
Dus wedden dat ze geleerd hebben en jij een koninklijke behandeling krijgt daar? Als jij hechtingen in roze wenst zou dat bv ook kunnen…maar eerst maar die kleine uit je buik en dan zsm gezond en wel lekker naar huis om te kramen! :-*
jonges ik begin het nou toch wel spannend te vinden… Rond 38 weken, dat is dus morgen of toch anders wel deze week nog… Vandaag zal het wel niet meer worden :mrgreen: .
Hoewistie ondertussen Leeds?
@lena3 wrote:
jonges ik begin het nou toch wel spannend te vinden… Rond 38 weken, dat is dus morgen of toch anders wel deze week nog… Vandaag zal het wel niet meer worden :mrgreen: .
Hoewistie ondertussen Leeds?
Lena is terug, nu mag het :dance:
Gaat wel goed, geef jezelf over aan het echte niks doen en uiteindelijk werkt dat. Ofzo. Maf… Zul je zien dat ik er straks helemaal aan gewend ben en dan mag ik een kind laten halen
Ik geloof nog steeds dat het morgen zo ver is :mrgreen: :inlove:
Heb nog niet gereageerd in dit toppic, maar ik wil je toch alvast veel succes wensen voor morgen.
Zet hem op Lydia, ik ben erg benieuwd naar je mooie dochter. Als ze maar half zo knap is als je andere kindjes dan is het al een plaatje :inlove:
Ik weet natuurlijk niet zeker of het echt morgen is, maar ik ga er gewoon vanuit dat het op 38 weken precies wordt gehaald.
Lydia: wanneer het dan zover is…heel veel succes iig!!!
en weer een dagje erbij :dance:
ik ga uit van vandaag of morgen…dussuh suc6 vandaag, hihi
@Kroes wrote:
en weer een dagje erbij :dance:
ik ga uit van vandaag of morgen…dussuh suc6 vandaag, hihi
Ik ook Kroes…Ik had een heel logische uitleg gisteren…
8)