maar goed ik wilde vragen of je momenteel aan het bevallen was, of aan het keizersneeen…maar ik heb idee van niet. (in de ok mag je geen mobieltje toch?)
even geen tijd, ik lig te keizersneeen :lol: rijmt wel op weeen trouwens.
Je moet even een sms sturen want ik heb je nummer niet in het geheugen staan op de een of andere gekke manier.
En nee op de ok geen mobielje. En geen bril. En geen sieraden.
Je mag je niet eens scheren van tevoren want dat doen zij, zonder scheerschuim :shifty:
maar goed ik wilde vragen of je momenteel aan het bevallen was, of aan het keizersneeen…maar ik heb idee van niet. (in de ok mag je geen mobieltje toch?)
Je moet even een sms sturen want ik heb je nummer niet in het geheugen staan op de een of andere gekke manier.
Je mag je niet eens scheren van tevoren want dat doen zij, zonder scheerschuim :shifty:
Dat ga ik dus wel doen van tevoren dus…
en lipstift, dat mag toch wel?
maar uh, welk deel scheren ze dan? :eh: je buikvachtje? (sorry ik heb er echt geen kaas van gegeten… van keizersneeen…wel van weeen overigens. staat het toch weer 1-1)
ik heb hier op werk geen bereik, zie motoren. dus laat me er later nog eens aan herinneren.
:o nee joh. Ik lig in bad. Dit hotel in emmen lijkt 2 kamers te hebben. De badkamer met bad. En de slaapkamer met bed. Blij dat h zijn moeder die tv toen won. Heb ik wat te kijken. Vanmorgen de smurfen :shifty:
:o nee joh. Ik lig in bad. Dit hotel in emmen lijkt 2 kamers te hebben. De badkamer met bad. En de slaapkamer met bed. Blij dat h zijn moeder die tv toen won. Heb ik wat te kijken. Vanmorgen de smurfen :shifty:
dib. We hebben een zeehond in huis. Hij blaft en er komt groen snot uit. En hij niest steeds in mijn gezicht. Overigens heet hij lev en veegt het snot het liefst in mijn nek :sick:
dib. We hebben een zeehond in huis. Hij blaft en er komt groen snot uit. En hij niest steeds in mijn gezicht. Overigens heet hij lev en veegt het snot het liefst in mijn nek :sick:
Volgens mij ken ik Lev niet anders. :mrgreen:
Nee jij hebt steeds pech
AS was gewoon echt altijd verkouden maar Lev vrijwel nooit, alleen we jullie zien toevallig weer wel :mrgreen:
En nu dus.
DIB hier.
Ik zat te denken.
De vorige keizersneetjes waren “ongepland” en dus wist ik van tevoren niet dat ik zou blijven. Dat weet ik nu wel.
En de vorige keren had ik echt wel dorst en heel veel trek maar dan kreeg ik de eerste dag vrijwel niets.
Wat zal ik in mijn tas gaan stoppen :drool:
Hier net beetje stom te actief geweest.
Opgeruimd, schoongemaakt.
Er komt vanmiddag iemand even kijken hier hoe het met me gaat, heel lief maar het is iemand die zelf heeeeeeeeel netjes is. Kan haar niks schelen hoor, een huishouden waarin geleefd wordt maar mij weer wel
En voor Tirsa, het is die dame waarvoor we al eens eerder zijn gaan ploeteren qua schoonmaak :mrgreen: :mrgreen: