nee echt niet. Ik kan het ook niet bewijzen he. Maar ik ben echt thuis. Rond de 38 weken zei ik he.
@lydia wrote:
@Vicky wrote:37 weken :inlove: :dance:jaaa en dus
BIB. Of dib. Dochter in buik :dance:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
@fiep klophout wrote:
@marisca77 wrote:ja 37 weken
ik denk dat lydia dat stiekem online staat maar ondertussen mooi een dochter op de wereld aan het zetten is
en dat ze met haar mobieltje tijdens de ks onzin-posts blijft posten hier om er maar voor te zorgen dat wij vooral niet doorhebben dat er op dat moment een kind geboren wordt :mrgreen:
ze smst ook onder de douche dus waarom niet tijdens de keizersnee :mrgreen:
@marisca77 wrote:
@fiep klophout wrote:@marisca77 wrote:ja 37 weken
ik denk dat lydia dat stiekem online staat maar ondertussen mooi een dochter op de wereld aan het zetten is
en dat ze met haar mobieltje tijdens de ks onzin-posts blijft posten hier om er maar voor te zorgen dat wij vooral niet doorhebben dat er op dat moment een kind geboren wordt :mrgreen:
ze smst ook onder de douche dus waarom niet tijdens de keizersnee :mrgreen:
:mrgreen:
yay BIB! :dance:
:oops: hahaha maris maar toen was jij net bevallen en moest ik weten of Elin ook zoveel haar had
Het ziekenhuis belde net dat de gyn, mijn favo gyn die alle inns en outs kent, ziek is en de ks niet doet. Een ander neemt het over. Toevallig zijn eigen vrouw. Maar ik baal er wel van. Op de geplande dag hoef ik er niet zo vroeg te zijn maar twee uur later :?
Ow, das wel balen. :thumbdown:
jeetje Lydia, dat zal wel even wat omschakeling in je hoofd teweeg brengen…
aaah wat klote…
maar uh, als ze dat nu al weten,d at ie dan ook nog ziek is dan duurt het dus nog maar heeeel kort he!
@fiep klophout wrote:
aaah wat klote…
maar uh, als ze dat nu al weten,d at ie dan ook nog ziek is dan duurt het dus nog maar heeeel kort he!
gissen helpt niet hoor Voorlopig werkt hij niet meer…
Ik vind het echt heel erg stom :silenced:
balen lydia
dat is toch naar zoiets vlak voor de bevalling
@fiep klophout wrote:
aaah wat klote…
whahaha dat was gelijk mijn gedachte!
Lydia, sterkte meis, die 37 weken heb je iig gered! SUPER
haha, Lydia heeft er vast wel over nagedacht voordat ze dat hier neerzette.
Ze is niet achterlijk. 8)
Al is ze wel zwanger natuurlijk… :think:
Klute voor je Lyds…
Maar ik begrijp eigenlijk niet waarom de datum geheim is. Heb je daar een speciale reden voor?
@Madre wrote:
Klute voor je Lyds…
Maar ik begrijp eigenlijk niet waarom de datum geheim is. Heb je daar een speciale reden voor?
Dat bedacht ik me net dus ook…
Leeds… balen dat je vaste gyn ziek is… verandering in je schema… oew zou ik ook niet leuk vinden… :naughty:
:-*
Hoe was de controle vanmiddag?
@lydia wrote:
vanmorgen had ik toen ik ging plassen erg troebele urine, bijna rood met vlokjes.
Dat wilde ik oa bespreken met de arts.
De vorige keer had de gyn al gezegd dat ik altijd mocht komen voor evt. opname. Dat wilde ik toen helemaal niet, maar na de pijn van afgelopen tijd en die gekke urine had ik het gewoon wel gezien en had ik besloten dat ze me dan maar moesten houden.
Ik had helemaal geen zin in een opname maar deze pijn en vermoeidheid (en wat stress om die baarmoeder heen) was gewoon teveel.
Deze gyn van vandaag heeft meteen blaasontsteking uitgesloten maar hij heeft het verder niet meer over die urine gehad en ik ben het alsnog vergeten te vragen :wall:
Hij zei dus; 2 paracetamolletjes op een dag en daar de pijn mee uitzingen tot de ks.
Hij wilde het kindje nog niet halen (ik ook niet trouwens, rond de 38 wk is veel beter) omdat er gewoon te weinig bezetting is op dit moment en vanwege het kindje zelf.
Maar daar ging het me helemaal niet om, ik wilde gewoon blijven en slapen en rust en even geen pijn.
Plus dat ik gewoon niet blij ben dat er nu pas wordt gezegd: neem pijnstilling. Dat had ik liever 2 weken geleden al gehoord.
Overigens helpt het tot nu toe niet eens :silenced:
Plus dat ik het nou niet zo goed weet, waarom is die urine dan oranjerood etc. :think: word er een beetje onzeker van eigenlijk.
:hug:
Ik weet nog wel dat mijn urine ook verkleurde in de laatste weken.
Ik heb dat toen aan de vk gevraagd maar weet niet meer wat haar antwoord was. Het was iig niet erg en geen blaasontsteking.
Sterkte meid…
:-*
Lydia je kan altijd de verloskamer bellen, dag en nacht.
Gewoon zeggen dat je je erg zorgen maakt om die urine :hug:
Lydia heb je alweer gebeld? Ik lees je zorgen erg door je tekst heen en dat kan de bedoeling niet zijn! Ik zou bellen hoor al is het voor je gemoedsrust :hug: