luxe vakantiehuis voor 10 a 12 personen

Wij willen gaan trouwen en na de trouwerij met een klein clubje (mijn ouders, plus getuigen en partners) een weekend of lang weekend ergens verblijven.



Ik zoek iets in NL of BE

  • voor 10 tot 12 personen (8 volwassenen en 4 kinderen (0, 2, 5, 8 jr).
  • zeer sfeervolle inrichting. Luxe, maar mag ook juist apart
  • met een hottub of bubbelbad in de tuin :mrgreen:
  • mag op een park, hoeft niet
  • leuke omgeving
  • geschikt bij minder mooi weer (het wordt wellicht najaar 2010 of winter 2010/2010)





    Wie weet iets leuks???

als je op google zoekt,

kom je best wel wat leuke dingen tegen in de ardennen…



met sauna en bubbeltjesbad… :smiley:

Vakantiepark weerterbergen (roompot) heeft ook grote huisjes met bruisbad en sauna. Verder vond ik het een leuk park voor zowel volwassenen als kinderen.

ik heb inderdaad ook al flink gegoogled, maar de meeste mooie locaties zijn of al behoorlijk volgeboekt te komende maanden of hebben alleen een bad binnen (wij willen lekker buiten relaxen met onze vrienden!! we zijn echte badliefhebbers…). Ik dacht, misschien weet iemand iets wat niet op de eerste bladzijdes van Google voorkomt!!!



Zit nu ook weer te zoeken. een fantastische locatie gevonden in duitsland (zelfs met bioscoopzaaltje)… maarja… VOL :frowning:



Roompot ga ik ook even bekijken!!

weet niet of dit op de eerste google-pagina’s voorkomt, maar zij hebben echt heel veel, van gewoon tot superdeluxe



***



Edit beheer commerciële link verwijderd

thanks! ik ga eens kijken!!

****



"t Is voor 8 personen, maar de kamers zijn zo groot dat je er misschien wel bedden bij mag zetten?? :think:



Edit beheer commerciële link verwijderd

wij hebben een huisje gehuurd in neede via bel villa

zou daar eens gaan kijken die hebben wel veel variatie





wij gaan met 12 volwassenen en 5 kids van 0 tot 3 jaar