Luxe probleem opgelost: eten laten bezorgen, wat?

Vandaag eet ik alleen, maar heb niks in huis.

Boodschappen doen gaat niet, want ik heb vanaf vannacht al migraine. Daardoor ben ik heel duizelig en durf geen auto te rijden. Daarbij heb ik dus hoofdpijn en absoluut geen zin om me aan te kleden. (gelukkig niet (meer) misselijk)



De vraag lijkt me duidelijk:

Ik kan wat dingen bedenken om te bestellen, zoals pizza en shoarma.

Maar zijn er ook wat gezondere dingen te bestellen? Of minder gezond, maar wel lekker :mrgreen: ??

Het hangt er allemaal af wat er bij jou in de buurt is :mrgreen: , dus kijk eens hier of hierof hier en kijk wie wat bij jouw bezorgt.



Ik kies zelf meestal voor pizza of iets anders ongezonds, maar je kunt ook sushi of iets oosters bestellen. Eet smakkelijk :mrgreen:

Dankzij jouw website heb ik nu al iets in bestelling!!!

Lekker kip sate met stokbroodje en een maiskolf :drool: . Niet heel erg ongezond he :angel:

pinda’s zitten vol belangrijke voedingsstoffen :angel:



eet smakelijk :drool:

:mrgreen: smakelijk :smiley:





en heeft zelf nu ook een handig linkje 8) :-

Eet smakelijk! :smiley:

Het klinkt erg lekker en gezond, goed van je!

:thumbup:

En weet je wat helemaal knap is???



IK heb de ijsafdeling niet bekeken, daar staan Ben&Jerry’s ijsbakken… Zoooooo lekker :drool:



Maar goed, die heb ik dus niet besteld… :cry: :mrgreen:

Ze mogen van mij nu wel komen, even bellen waar ze blijven.

(Toch jammer dat je online besteld en dan 5 kwartier later toch nog moet bellen waar het blijft) :think:

Om 1900 gebeld, koerier (zoals zij het noemde) kan elk moment bij u zijn…

Goed het is nu 20 minuten later en nog niemand… :eh:



Ik heb nu toch wel heel erg veel zin in eten.

Hopelijk smaakt het wel lekker :shifty:

@Nicje wrote:

Om 1900 gebeld, koerier (zoals zij het noemde) kan elk moment bij u zijn…

Goed het is nu 20 minuten later en nog niemand… :eh:



Ik heb nu toch wel heel erg veel zin in eten.

Hopelijk smaakt het wel lekker :shifty:




Ehm, ik zou maar eens op de site kijken in welk tijdbestek ze MOETEN bezorgen, anders hoef je niets te betalen hoor…

Geweldig die bestelservice :shock: :shock: .



had zelf ook op de linkjes gekeken maar niets gevonden, dus een lekker tostie gemaakt.

En heeft het gesmaakt?



Wij bestellen vaak als we terug komen van vakantie. Want dan is het fijn om thuis te zijn, maar om dan eerst nog boodschappen te doen :roll:



Ik moet overigens toegeven dat ik wel op de sites kijk, maar meestal toch via de telefoon bestel :oops: , ben daar wel wat ouderwets in…

Er staat op hun website dat ze bezorgen tussen 45 tot 60 min. Maar het kan later zijn door drukte, dus had het kunnen verwachten :eh:



Oh komt ie aan!!!



Ja hoor, was ik al bang voor, sta ik in mijn pyjama, komt er een hele leuke jongen aan gelopen :oops:

Ben maar een beetje achter de deur blijven staan hahahaha

Niks daar: gewoon je mooiste glimlach :mrgreen: en mooie ogen maken :roll:



Eet smakelijk!