Ivan slaapt de laatste tijd erg veel voor zijn doen. Normaal is hij rond 7.30 wakker. 's middags slaapt hij hooguit 1,5 uur tot 2 uur
Laatste 1,5 week slaapt hij tot 8.30/9.00 en 's middags slaapt hij met gemak van 3 uur soms nog langer. Hij gaat rond 19.30/20.00 naar bed. Ik hoor hem ook de hele nacht niet. En na 1,5 uur wakker zit hij alweer te gapen
MOet zeggen dat er bij hem tegelijk 4 kiezen door zijn gekomen. Hij eet zich trouwens ook helemaal in de rondte groeispurtje?
Reden tot zorg of gewoon van genieten?
genieten :thumbup:
Hij heeft altijd toch al veel geslapen???
nou… 's middags was het vaak bagger, hoogste uitzondering 2 uur. laatste weken werd hij 's ochtends ook rond 7 .30 wakker.
vandaar
geniet ervan zou ik zeggen
hier twee kids die bijna niet slapen.
T.ara wordt snachts nog zon 3x wakker om daarna om 6.00 ook al weer wakker te zijn, tussen de middag slaapt ze hooguit een uurtje.
y.ouri is ook standaard om 6.30 wakker.
dus ben jaloers.
het kan idd wel met een groeispurt te maken hebben
Geniet ervan hier nog zo een kindje
Gaat om 19.00 naar bed
Word tegen 7.30 wakker
Gaat smiddags tegen 12.30 naar bed tot ongeveer 15.30 soms 16 uur
Smorgens als ze een uur wakker is presteert ze het soms om te gapen :mrgreen:
Alleen hier eet ze met regelmaat weer slecht
Dan geniet ik er nog maar van kan zo weer omslaan natuurlijk. Inmiddels ligt hij ook alweer 2 uur op bed. EN was om half 9 wakker :oops: :oops:
Hier hetzelfde “probleem”
Onze dochter slaapt vaak tot een uur of 9.00, tegen 12.00 krijgt ze brood en gaat op bed
Vaak is ze dan pas om 16.00/16.30 wakker
Enne jaja ik hoor vaak van jeetje lekker toch moet je van genieten
Maar nee ik doe dat niet, ik kan zo nooit even ergens spontaan naartoe om een kopje thee te drinken omdat Myrthe dan nog slaapt en tegen 16.00 ga je niet meer ergens heen om thee te drinken omdat wij vaak tegen 17.30 eten
Maar goed onze dochter heeft dr slaap nu eenmaal nodig he dus wat doe je eraan
Ik denk ook gewoon dat je moet genieten hoor, hier heb ik ook een slaapkopje.
20:00 a 20:30 slapen
09:00 a 09:30 uit bed
14:00 slapen tot 16:30
Fenna slaapt ook erg veel. We maken haar sochtends altijd wakker om naar t kdv te gaan en binnen de kortste keren wil ze alweer naar bed.
Smiddags slaapt ze ook nog rond de 2 uur.
Ik heb er altijd maar van genoten
In t weekend leg ik haar na haar ochtendfles terug, woensdag (vrije dag) was t 10 uur dat ze wakker werd. :roll:
Lenn WAS ooit ook zo… met de nadruk op WAS
… dus geniet ervan zou ik zeggen :lol:
Heeeeerlijk! Doe mij ook zo’n lekker slaper!
Geniet er idd maar lekker van!
Karin, lekker van genieten! Niks om je zorgen over te maken.
Sommige kinderen slapen veel, anderen weinig. Als Ivan zoveel slaapt zal hij het ook wel nodig hebben.