luxe buggy of kinderwagen?

hoi allemaal,



Wij zijn ons aan het oriënteren op een kinderwagen voor ons derde spruitje.

Maar we twijfelen erg of we een luxe buggy of een ‘echte’ wagen willen.

Bij de buggy zou het gaan om de bugaboo bee (beetje aparte look… maar zag er erg handig uit) deze kan helemaal plat met babycocon erin. Of de phil and teds smart buggy. Deze heeft wel een reiswieg en met de verso adapter set kan het stoeltje naar je toe en bijna totaal plat.



Of… een mutsy slider.



We hebben zelf geen auto dus het wisselen met de maxi-cosi is voor ons geen pre. Ook het in- en uitklappen gebeurt dus niet heel veel.

Wel maken we heel veel gebruik van het openbaar vervoer met name de bus.

We wonen in de stad.

Bos en strandwandelingen komen voor maar daar hebben we dan ook weer een draagdoek voor.

De oudste 2 kids zijn 4 en 5 jaar oud zij lopen alles zelf. Er komt hoogstwaarschijnlijk ook geen 4e spruitje.



Ik weet dat we zelf moeten beslissen maar misschien hebben jullie nog argumenten waar wij niet over hebben nagedacht.

oei moeilijke keuze! Ik heb ze alledrie even opgezocht en ze zien er mooi uit! Gezien de wens van bos- en strandwandelingen zou ik kiezen voor een wat groter wiel, zoals de phil en teds of de mutsy. Al vraag ik me af hoe zwaar de mutsy is, omdat je ook in de bus wilt. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar de phil en teds (die is heel licht lees ik). Maarja, daar ben ik dan ook fan van, ik heb zo’n dubbele wagen ervan en die is helemaal super :thumbup:

zie net het verschil in gewicht: mutsy is 13,2kg met wielen en de p&t maar 8 kilo. Dat is nogal een verschil! De materialen van p&t spreken me ook erg aan, ventilerend, hypo-allergeen, niet giftig, waterdicht en isolerend :thumbup: Als ik het geld had wist ik het wel (al is hij in vergelijking met de anderen best goedkoop :wink: )

Ik zou wel eentje met een wagenbak kiezen.

Je gaat ook weleens bij iemand op visite toch?

Ik vond het toen altijd heel handig om gewoon iets bij me te hebben waar ik mijn baby in kon neerleggen.

of de topmark pop art… dat is feitelijk gewoon een buggy met een reiswiegje…



Maar ik vind de smart buggy van phil en teds in jullie geval denk ik wel t meest passend.



De slider is in wezen een gewone kinderwagen, lomp, zwaar en breed.



In het ov is dat niet heel handig lijkt me.

Ik denk dat Cell de x-adventure pop-art bedoeld? Die heeft wel weer wat kleinere wielen, maar ziet er verder ook handig en licht uit.

het is een mutsy 4rider geworden :smiley: Comfort van beebje was voor ons toch het belangrijkst.



Daarbij was ie lekker goedkoop via marktplaats… dus wie weet komt er later nog wel een luxe buggy bij :wink: :oops:

@Romayne wrote:

het is een mutsy 4rider geworden :smiley: Comfort van beebje was voor ons toch het belangrijkst.



Daarbij was ie lekker goedkoop via marktplaats… dus wie weet komt er later nog wel een luxe buggy bij :wink: :oops:




erg goede keuze… hebben m zelf ook… :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

@Romayne wrote:
het is een mutsy 4rider geworden :smiley: Comfort van beebje was voor ons toch het belangrijkst.



Daarbij was ie lekker goedkoop via marktplaats… dus wie weet komt er later nog wel een luxe buggy bij :wink: :oops:




erg goede keuze… hebben m zelf ook… :mrgreen:




Tis dat je al je keuze had gemaakt maar ik had je ook een mutsy geadviseerd, hierhebben we een mutsy transporter en die bevalt echt heel goed! :slight_smile: