Lutje Potje

Ik ken ze.

Bij het kdv hebben ze ze ook,

en volgens mij sliepen er in de winter, als het niet TE koud was, ook wel eens kindjes in, wolletjes aan, wolletjes om, doek ervoor… sommige kinderen willen niet anders.

Mijn schuine overbuurvrouw had er eentje voor haar zoon.

Maar die lag er ook wel vaak in te huilen :eh: :think:

doen ze in bed ook.

Vreselijk, net een kippen- of konijnenhok!

In een kinderwagen slaapt een kindje net zo lekker en veilig volgens mij… Kan ook een muskietennetje overheen tegen de insekten!

@Liesbeth wrote:

Vreselijk, net een kippen- of konijnenhok!

In een kinderwagen slaapt een kindje net zo lekker en veilig volgens mij… Kan ook een muskietennetje overheen tegen de insekten!




Als daar een kat opspringt… of op zo’n huisje…

@Liesbeth wrote:

Vreselijk, net een kippen- of konijnenhok!

In een kinderwagen slaapt een kindje net zo lekker en veilig volgens mij… Kan ook een muskietennetje overheen tegen de insekten!


Dat vind jij.



Ik vertrouw mijn katten niet met een wagen hoor. Als die er in springt…

Ik wil niet weten wat er met de wagen gebeurt of met mijn kind er in.

Zo een hok vertrouw ik dus wel . Ik heb er geen ofzo hoor, zou me hele balkon in beslag nemen… maar toch als ik de kans had… En deze dingen zijn groter toch?



En het is jou mening over het uiterlijk natuurlijk.

in zo’n huisje kan je ze veel langer hebben liggen. Kinderwagenbak zijn de meesten met een maand of 5/6 wel uitgegroeid. Zo’n hokje kunnen ze veel langer in. Neefje is ruim een jaar en die slaapt er dagelijks (als een roos mag ik wel zeggen) in.

Bij ons op het kdv hebben ze dat huisje ook.

Mijn zoontje 6 maand wil niet zo goed slapen daar, maar in dat huisje wel

Weet even de naam niet meer :oops:



Ach en dat het er neit uitziet maakt mij niet uit. Als mijn zoontje maar happy is!

Ze hebben er ook nog ene skipakje voor als het koud is enzow.



Lekker in de frisse lucht beter kan niet lijkt me!

wij hebben ze ook op het werk

en echt super

hebben kinderen die slapen er gewoon 3 a 4 :shock: uur in helemaal geweldig :mrgreen:

Sorry mensen, ik heb een beetje verkeerde woorden gebruikt, het zou voor mij helemaal niets zijn, ik blijf het een soort konijnenhok vinden, maar prima als een ander het wel wil gebruiken. En het is inderdaad wel een voordeel dat je kindje er langer in kan liggen dan in de kinderwagen!

Voor mijn dochter zou het sowieso niets zijn, want die gaat niet slapen als ze in de herrie is, ze heeft een rustig plekje nodig; en dat is de achtertuin meestal niet… (buurkindjes die buiten spelen)

wij hebben ze ook.



en idd er zijn kinderen die er 3, 4 uur in slapen maar ook kinderen die er absoluut niet in slaap kunnen vallen…

wij laten ze tot 1 jr in slapen, daarna vinden wij ze te groot en is het risico dat ze door het gaas vallen te groot…

Ik snap het principe, frisse lucht enzo… Maar als ik het raam open zet heb ik ook frisse lucht op mijn dochters kamertje. En daar vind ik het veel veiliger voor haar. Omdat ik toch een beetje zat te twijfelen heb ik het met mijn man besproken, hij zei ‘jij gaat toch ook niet buiten slapen, helemaal in de winter niet’. Dat klopt!



Iemand zei ook, in de winter een warm pak aan en een deken ervoor. Dan zei ik de meerwaarde helemaal niet meer, want op die manier heb je ook geen frisse lucht.

Ik zou het in de winter ook niet doen. Inderdaad je kunt ook een raampje open zetten in de slaapkamer. Of vantevoren lekker luchten. In de lente/zomer is het wel lekker voor die kleintjes. Onze dochter kon er niet lekker in slapen, want die werd geprikkeld door alles wat er buiten gebeurde. Ze wilde er uit!

Maar ik zie veel kinderen op het kdv heeeerlijk tukken in zo’n ding. :slight_smile:



Nienke