ons vakantiekindje zat ónder de luizen toen ze hier kwam. We hebben haar en onszelf allemaal 2x behandeld met lotion en alle beddengoed etc in de was gegooid, kammen uitgewassen etc.
Nu heeft ze nog vreselijke jeuk en toen ik ging kijken zag ik dat er ook een soort vliegjes in haar haar zitten. Dus beestjes met vleugeltjes. Maar luizen hebben toch geen vleugels?
Ik wil haar er graag vanaf helpen, maar weet dus niet wat ik nu het beste kan doen :think:
Wij zelf en onze dochter hebben er gelukkig geen last van gekregen.
Jakkie zeg! En wat zielig voor dat kindje!
Misschien kan je het beste even langs de dokter gaan? Dan weet je het tenminste zeker…
Beestjes met vleugeltjes die maar niet weg gaan Echt zielig voor haar.
Maar wat ontzettend knap van jullie dat jullie als gezin hier voor open staan :thumbup: En dat ze ondanks dat welkom is bij jullie!
geen idde heb even gegoogled maar kwamniet zo ver
Idd maar even langs de huisarts of dermatoloog misschien?
ik kwam met google ook niet zover vandaar hier mijn vraag
Vandaag zag het er al een stuk beter uit, heb er nog een luis tussenuit geplukt.
Hopelijk gaat het nu dus de goede kant op. t Is triest om te zeggen maar de hygiene daar thuis was denk ik ook niet zo je van het. Het haar van dat kind stonk echt heel erg en dr kleren, ja eigenlijk alles gewoon :evil:
Weet je al wat die vliegjes waren?
Anna Sofie heeft ook wel eens iets met minivleugeltjes gehad. Gek he.
Luizen hebben met hygiene niet alles te maken he…
Die gaan vooral op schoon haar zitten (om maar even een misverstand uit de weg te ruimen)