ff vraagje
Ik had afegelopen week voor het eerst voor Melinda luiers van de AH appie heijn dus
Maar nu de laatste tig keren bij het verschonen kleven er gel korreltjes aan haar billetjes en zo…
Lijkt me dat het van de luier komt, maar dat is toch niet normaal
Heb het bij geen enkel merk luier nog gehad
komt idd van de luiers, dat zijn de absorptiekorreltjes… heb het hier ook eens gehad met de luiers van de Appie en heb ze nooit weer gekocht.
Als het aan mij ligt komen die luiers er hier ook nooit meer in
heb dit ook wel eens gehad, maar twijfel tussen etos of pampers. maar vlgs mij pampers en dat is in 2.5 jaar tijd 1x voorgekomen… dus blijf wel bij dit merk… toch een van de fijnste.
Hier komt het echt nu bijna wel een keer per dag voor :?
@San 27 wrote:
Hier komt het echt nu bijna wel een keer per dag voor :?
nee dat heb ik niet… maar heb nog nooit luiers van ah gehad. gebruiken alleen maar pampers en heb af en toe zo’n proefverpakking.
en pampers zijn vaak in de aanbieding.
@Pitje27 wrote:
@San 27 wrote:Hier komt het echt nu bijna wel een keer per dag voor :?
nee dat heb ik niet… maar heb nog nooit luiers van ah gehad. gebruiken alleen maar pampers en heb af en toe zo’n proefverpakking.
Volgens mij is pampers nu toch bij de kruid vat in de aanbieding???
@San 27 wrote:
@Pitje27 wrote:@San 27 wrote:Hier komt het echt nu bijna wel een keer per dag voor :?
Volgens mij is pampers nu toch bij de kruid vat in de aanbieding???
tot 10 feb meen ik… heb er zaterdag weer gehaald… scheelde 16.50 op een reuzepak. :mrgreen:
aaa oke alleen morgen nog dus