luiertas Bugaboo

is er hier ook iemand met een luiertas van Bugaboo? En dan bedoel ik dat oudere model, met die gekleurde flap? Zit eraan te denken en deze via MP te kopen. Is er toevallig iemand die een foto heeft of wil maken van de binnenkant van de tas, zodat ik kan zien hoe de verdeling is en hoeveel ruimte erin zit? :slight_smile:



Alvast heel erg bedankt!

jammer dat deze nu hier staat :frowning: Niemand die deze tas heeft?

Nee, helaas. Maar als je hem van iemand kunt/wilt overnemen is het dan niet handiger om diegene te vragen een foto van de binnenkant te maken :angel: of denk ik nou te makkelijk :think:

haha ja zou kunnen, maar ik wil hem eigenlijk eerst eens aan binnenkant zien voor ik hem echt over ga nemen :wink:

Mail je haar toch eerst met de vraag om een foto van de binnenkant :think: Kleine moeite voor haar als ze hem graag wil verkopen…

ja kan ja :slight_smile:

Ik heb hem!



Hij ligt ongebruikt op zolder omdat hij niet bijster handig is :oops:

Ik zweer bij mijn Oilily…

welke kleur is hij? En wat zou je er eventueel voor willen hebben? :slight_smile:

Betreft het zo’n tas?





Die heb ik namelijk niet bij mijn wagen gekocht, omdat hij mij zo ontzettend onpraktisch leek (en achteraf gezien lijkt mij dat zeker) Niet eens zozeer de indeling, maar het feit dat hij zo smal is en niet wagenwijd open kan staan, zodat je met al je zooi overzicht hebt.



Ik heb er toendertijd wel over nagedacht te kopen, omdat ik het wel leuk vond en zeker bij de wagen, maar dus niet gedaan.



Overigens had ik een andere vrij smalle tas die wel goed open kon, maar die heb ik bij de 2e verkocht en voor in de plaats een goedkope luiertas bij het kruidvat gekocht :thumbup: Regelmatig hebben ze er leuke tassen voor een stuk minder geld.

En er kan nu ontzettend veel in. Voor beide kids neem ik er zo een extra setje kleding in en slaapkleding ed. :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ja zo’n tas ja. Is dat echt zo onhandig? Heb nu ook een tas die niet helemaal open kan… Hoef er ook niet heel veel in, als straks mijn portemonnee mee kan, en volgend jaar extra luiers, setje kleding en billendoekjes :slight_smile: nu hoeven de luiers en billendoekjes niet meer mee :wink:

Die lange flap zit altijd in de weg, er zitten bijna geen vakken in…

Ik verkoop hem niet, dat doe ik tegelijk met mijn wagen over ongeveer een jaartje :wink:



Hij is trouwen zwart met rood!

aha ok :slight_smile:

mutsy heeft een soortgelijke tas. en indeling is ideaal (heb zelf 2 verschillende)



je kunt de tas doormiddel van een rits smaller maken, je kunt m ook aan het handvat klikken, ook weer zo;n ideale uitvinding…

@Amy82 wrote:

ja zo’n tas ja. Is dat echt zo onhandig? Heb nu ook een tas die niet helemaal open kan… Hoef er ook niet heel veel in, als straks mijn portemonnee mee kan, en volgend jaar extra luiers, setje kleding en billendoekjes :slight_smile: nu hoeven de luiers en billendoekjes niet meer mee :wink:
Ik vind het wel makkelijk als je snel wat nodig hebt of wat vergeten bent eruit te halen je het er alsnog met 1 hand er zo uit kan vissen (met 1 hand ivm ondertussen al luier verwisselen bv.)



En idd, zodra ik geen flesjes ed meer mee hoefde te nemen gingen de doekjes en 1 of 2 luiers gewoon mee in mijn handtas :lol: Al had ik wel de mazzel met Siep dat hij niet zo’n drinker is en hij dus ook geen kleddernatte luiers had of doorlekte. Hooguit een keertje extra verschonen ivm poepluier :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

nou, heb hem ondertussen via MP gekocht voor weinig. snap wel wat jullie bedoelen. nou ja, er gaat nu toch bijna niks in, vind zo’n tas altijd juist makkelijk voor portemonnee en sleutels, verder gaat er nu alleen een boxer en schone broek voor Jayden in mee, een koekje, boterhammetje, flesje voor mij en voor hem :stuck_out_tongue:



en tzt schone kleertjes voor beeb, luiers en billendoekjes :inlove:



en dan zie ik wel hoe hij bevalt, als het niks is verkoop ik hem weer :wink: