Luiertas bevestigen aan de Stokke kinderwagen

Hallo Dames

Wij hebben een Stokke kinderwagen met de bijhorende luiertas. Maar met 2 kindjes vind ik de luiertas een beetje klein worden. Nu zou ik graag een grotere luiertas kopen maar welk model kan ik op dezelfde handige manier aan de stokke bevestigen. Nu hangt de luiertas netjes rond de middenstang. Ik zou de tas liever niet aan de duwstang bevestigen want volgens mij gaat de stabiliteit van de wagen dan te niet.

Iemand een idee welke luiertas?

Alvast bedankt.

Groeten

Isle

Ja indd die is wel heel erg klein die luiertas die erbij hoort.

ik heb deze: (zie foto)

Het moet dus wel een speciale zijn, want een normale luiertas kun je nooit aan de stokke stoel bevestigen.

Hallo Romata

Dank je wel voor je antwoord.

Is er geen probleem met de stabiliteit, want de tas is toch bevestigt aan de duwstand/handvat?

Welk merk is jouw luiertas?

Groeten

Isle

Nee hoor nooit geen problemen mee gehad, je kindje zit er tenslotte ook in.

Maar ook als ze er niet in zit, is er geen probleem terwijl die tas toch echt ontzettend zwaar kan zijn haha.

Dat zal ik straks even moeten kijken naar het merk, want kinderwagen ligt nu in de auto. Kom er straks dus even op terug :-*

Hallo Romata

Ik zie dat jij ook van die stroller clips hebt. Zaten die bij de luiertas of heb je deze apart gekocht?

Loop je neit met je knieen tegen de luiertas op?

Groeten

Isle

@Isle wrote:

Hallo Romata

Dank je wel voor je antwoord.

Is er geen probleem met de stabiliteit, want de tas is toch bevestigt aan de duwstand/handvat?

Welk merk is jouw luiertas?

Groeten

Isle

Ik ben helemaal vergeten te kijken voor je sorry, ik ga het vanmiddag even voor je doen :oops:

Maar ik moest ff opzoeken wat stroller clips waren, maar die heb ik niet.

Er zitten bij mij gewoon standaard van die drukknopen op.

Ik heb helaas geen duidelijke foto, hoop dat je het een beetje kunt zien op deze foto.

Maar ga straks ff kijken wat voor merk die tas is, hopelijk kan ik er dan een plaatje van vinden zodat het duidelijker is.

En nee ik heb nooit geen last van dat ik tegen de tas loop eigenlijk…

Heb even voor je gekeken en heb deze tas alleen een andere kleur.

Die is van little company

Dank je wel. Die luiertassen ben ik al tegengekomen.

En nu zie ik ook dat de lussen aan de tas zitten.

Ben luiertassen van het merk ‘Ju-Ju-be’ tegengekomen. die zien er gaaf uit :slight_smile: maar zijn ook wel prijzig :frowning:

Heel erg bedankt voor de moeite.

Groeten

Isle

Ik heb een Kipling luiertas en daar zitten aan de zijkant ook lussen waarmee je hem aan de kinderwagen kan bevestigen :wink:

Je kan gewoon alle tassen om het handvat van de stokke heendoen, maar je moet m op een bepaalde manier eromheen vouwen. Mijn handtas (wel met schouderband) hang ik er gewoon omheen, alle soorten luiertassen, het mandje in de supermarkt.

Je haalt je tas door het midden van de duwstang heen, dan vouw je m over de voorste stang en dan doe je de banden naar achter en hang je die over de stang heen. Ik zal eens kijken of ik er dit weekend een foto van kan maken.

O en mijn luiertas (die ik eigenlijk nooit gebruik, mn handtas is groot genoeg :wink: ) was ook van little company met drukknopen, alleen was mijn drukknoop niet sterk genoeg en viel mn tas alsnog van de wagen af. Toen ben ik dus gaan kijken of ik m er niet omheen kon vouwen en dat vind ik nu beter werken.