Luiertaart maken

Ik zou zelf het volgende doen…


  • doe zowel onder als boven een elastiek om de luiers
  • zet de luiers in een bakvorm (verschillende maten) of andere ronde vorm
  • knoop een touwtje heel stevig om de luiers heen (je kunt nu de stiekjes verwijderen)
  • mooi lintje over het touwtje
  • stapelen maar hij valt echt niet om en als hij wel omvalt zit ie zo weer op elkaar


  • geen wattenstaafjes als kaarsjes doen :oops: geen idee of je dat als idee had :angel:



    ik doe zelf vaak doorzichtig folie eromheen, zo blijft ie ook goed bijmekaar.

oh dat bord hebben wij ook, daadwerkelijk om beschuit op te serveren gebruikt :wink: en de oudste had zijn traktatie er op mee naar school na de geboorte van de jongste.

Ik ga dinsdag even bij de xenos kijken voor zo’n bord of anders een ander bord voor kaarsen of iets die groot genoeg is. En op zoek naar blauw lint!

Noekie, hij word erg leuk! :slight_smile: Ben benieuwd naar het eindresultaat! Geen tips verder :oops:

Zo, vandaag op pad geweest op zoek naar lint en dingetjes en gevonden! En net lekker aan de slag geweest en dit is het resultaat. Er komt sowieso nog van dat doorzichtige folie omheen om het af te maken. Iemand nog ideetjes of issie zo wel af? :slight_smile:













ik vind hem errug leuk! :inlove:

Ik vind hem leuk!! :thumbup:

Hij is mooi geworden :thumbup:

Tnx!! Folie zit er inmiddels omheen en dat maakt het echt af! Mooi lint er nog aan gemaakt, echt leuk :smiley: Ben trots op m’n 1e luiertaart! Mn vriend vond hem ook erg leuk geworden! Zondag ga ik hem geven, ik denk dat ik hem maar de hele weg op schoot houd ofzo!

Wat leuk gedaan Noekie :thumbup: . Ik zou hem voor de zekerheid op schoot houden in de auto, dan weet je bijna zeker dat er niks mee kan gebeuren. Veel plezier met geven :slight_smile:

Kindje is 15 september geboren, dus a.s. zondag een maand en 1 dag oud :inlove:

Hoe vonden ze je luiertaart Noekie, is het vervoer goed gegaan :wink: ?

Heb je nog lekker met het babytje kunnen knuffelen?

Ze vonden hem erg leuk! En mn vriend heeft hem de hele weg op schoot gehad en hij was nog helemaal heel toen we aan kwamen :smiley:



En heeeeeeeeeerlijk geknuffeld met de kleine ukkepuk :inlove: Hij heeft 1,5 uur bij me liggen slapen :inlove: :inlove:

Wat heerlijk Noekie dat je lekker geknuffeld hebt en dat hij 1.5 uur bij je heeft liggen slapen :inlove:

Leuk dat ze je taart leuk vonden maar dat kan ook niet anders als ik de foto’s zie :smiley: