luiertaart maken

je rolt ze zoals ze uit dat pak komen, dus gevouwen, enne nieuwe biljetten is ook nog een optie 8)

ik zeggggggshoppuh shoppuh shoppuhhhhhhh :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

het gaat wel heel erg off topic :shifty: :oops:



:-*

als iemand mij een luiertaart geeft met in elke luier een briefje van 50 gerold… dan maakt het me werkelijk waar niet uit waar die briefjes gerold zaten.



Mocht ik het niet fris vinden kan er vast wel een euro of 8 af voor een nieuw pak luiers… ach wat, zelfs wel 10 voor een pak pampers dat niet in de aanbieding is :lol:

:lol: :lol: :lol:



Het was een duur taartje.

Er zat geloof ik 2.500 euro in uiteindelijk, ze wilde van tevoren weten hoeveel luiers erin gingen dan kon ze daar rekening mee houden i.v.m. geld opnemen.



Ik denk dat het voor haar dochter was.







Ik vouw ze altijd met het ‘plaatje’ aan de buitenzijde.

Ik zou wel even vragen of ze voorkeur hebben voor een bepaald merk luier en dan niet omdat ik denk dat iemand persee pampers of kruidvat ofzo wil… maar ik heb hier kinderen die allergisch zijn voor kruidvat luiers en voor beide kreeg ik een fikse luiertaart vol kruidvatluiers.



Dat is wel heel sneu, want ik kon er dus niks mee.



Ik heb er onlangs 1 gemaakt, maar toen heb ik even aan papa gevraagd welke luiers ze gebruikten…

Bleek c1000 eigen merk de voorkeur te hebben. Prima.

Maar van te voren weet je niet of een kind allergisch gaat zijn voor een bepaald merk? :wink: Ik zie zo’n luiertaart tenminste als kraamcadeau en die geef je over het algemeen vlak na de bevalling of zo snel er na dat je waarschijnlijk nog niet eens een voorkeur hebt ontwikkeld (allergie is natuurlijk wel snel duidelijk, maar verder…?)?



Ik heb pas een luiermotor gemaakt voor een vriendin die pas bevallen is (ze rijdt motor ;)). Ook leuk. :slight_smile: