luiers

hmm toch maar maatje 5 proberen als deze verpakking op is :slight_smile:

zou de lengte van de kindjes ook niet meespelen? als ik floris (lange pummel) een maatje 4 pamper aandoe dan zit het einde halverwege zijn achterwerk en heeft hij een echte bouwvakkers spleet.dan helpen ze natuurlijk ook niet goed

kan ook idd

melinda is ook een lange boom …

Denk dat ze nu zo een 84/85 cm is???

Idd, mijn zoontje is ook lang, dus de bovenkant van de luier zit dan te laag ofzo. Dan houdt de luier het prima, maar het komt er dan bovenaan uit en dan is zijn rompertje toch nat. Toen ik overging naar 4+ hielp dat wel. Maar nu zijn die denk ik ook te kort, ik ga toch maar op 5 over.

Bij ons hiel het om vlak voor het slapen gaan niets meer te drinken, want madame dronk zo een fles sap en dan nog een fles melk. Nu dus alleen nog melk (en Kruidvat luiers ipv pampers, 4+ is trouwens nog prima)

Melinda drinkt voor het slapen gaan vrijwel niks meer.

Het probleem zithet hem niet in de nacht maar in de dag :slight_smile:

Elise zit ook al heeeeeel lang in maat 5. Denk toch wel al een jaar hoor! Ik heb wel ontdekt dat de gewichten niet alles zeggen. Bij het begin van de kilo’s droeg Elise die maat al anders ging ze doorlekken. Zou gewoon maat groter proberen, of is het gebeurd sinds je een grotere maat romper hebt? Kan ook zijn dat de romper te groot is natuurlijk…

Hier zit ze in nr 4 en ik gebruik luiers van de aldi en ze is nog geen 10 kilo en is nog nooit door gelekt behalve als er dunne ontlasting bij zit zo als tanden/kiezen nu maar dat is nog maar 2 keer gebeurd!

Of misschien aldi merk eens proberen misschien helpt dat wel!

Inmiddels hebben we maat 5 al een maandje en van de A.ldi bevalt super :thumbup: :dance:

Geweldig toch meid! Ik zweer bij aldi luiers echt waar heb alles al geprobeerd en vind zelf die het lekkerste werken!

HIer ook geen last meer gehad, wij waren overgestapt van pampers naar die van t kruidvat omdat de pampers opeens erg lekten, met die van kruidvat geen een keer meer doorgelekt :thumbup:

Hihi Janneke… Femke en Lars schelen toch ruim een jaar en Lars draagt ook al nr 5. Hij plast zo ontzettend veeeeeeel. Hij heeft ze echt nodig!

Grappig dat iedereen zo verschillend denkt over de maat van de pampers.

Ik heb ze echt liever groter dan precies op maat.