Luiers

Wat zijn jullie bevindingen over de verschillende luiers?

En welke gebruiken jullie?

Welke vinden jullie super…en welke juist helemaal niet?

Ik ben begonnen met Pampers, maar die lekten al snel door.

Daarna die van het Kruidvat, die waren prima, maar hielden ook niet heel erg goed 's nachts.

Even later kocht ik, omdat ze in de aanbieding waren, luiers van de C1000, en niet meer de newborn maar een maat groter, en die zijn perfect! Maar ik denk dat als ik ze van het Kruidvat gewoon een maat groter koop, dat die ook prima zijn.

HIer was t in het begin Pampers, maar ze lekte constant door tot compleet achter der oren :mrgreen: Bumblies hebben we ook geprobeerd, vond ik helemaal niets. Toen op aanraden van vele mensen hier overgestapt op kruidvat en tot nu toe vind ik ze geweldig.

Pampers kopen we af en toe, maar zelfs nu met maat 4 terwijl ze net 8 kilo is lekt ze erdoor bij zowel maat 3 als maat 4 en dat heb ik nou met de kruidvat luiers niet :thumbup:

Maat 4 kruidvat is qua beweeglijkheid net pampers active fit vind ik persoonlijk

Ik neem gewoon wat in de aanbieding is.

Pampers, huggies of de C1000 luiers. Die laatste vind ik ook erg

:thumbup:

Alle luiers doen het hier prima, geen klachten met lekken of wat dan ook. Bij beide kinderen overigens niet gehad…

Maar hier zijn trouwens al zoooooveel topics over geweest, met een

beetje zoekwerk zul je ze wel vinden.

Pampers :thumbdown:

Kruidvat en c-1000/ahmerk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vind juist die van de kruitbat wat stugger. Pampers krijg ik wat makkelijker/soepeler aan.

pampers :thumbup: :thumbup: :thumbup:

naq veel te hebben geprobeerd wat ook wel aardig was toch maar weer voor de echte gegaan ze zijn niet zo stug de zijkant rekt lekker mee niet zo dik dus lekker dun tussen de beentjes gewoon super!!!

en kwa geld vindt ik ze niet zo heel veel verschil maken

Hier ook pampers en het bevalt goed… :thumbup:

Pampers! Lekker inslaan als het weer 3 voor de prijs van 2 is. Onze zolder ligt weer vol na de laatste actie bij de Vomar!

Ik gebruik altijd Pampers anderen lekken door bij Quinten.

maar dat is per kindje verschillend gewoon uitproberen welke luiers bij jou kindje het beste werken

pampers en nog nooit doorgelekt!!

Kruidvat en luiers van Appie!!

pampers :thumbup: nog nooit doorgelekt hier.

ook wel eens kruitvat geprobeerd van een luiertaart die we kregen en die bevallen ook goed maar de pampers zijn dunner en dat vind ik prettiger

Kruidvat :thumbup:

Ben ik helemaal tevreden mee, stinken niet, lekken niet door, zitten goed.

Pamper :thumbdown: en Bumblies :thumbdown: , stinken allebei, lekken door en zitten niet goed. En van de pampers kreeg mijn dochter uitslag.

Hier alleen maar pampers :thumbup: Die van de AH zitten haar niet goed, bumblies zijn erg stug en dik, pamper zitten het soepelst en ze hebben bij ons nog nooit doorgelekt, terwijl we nog steeds de 1-tjes gebruiken met 8 weken oud. 2-tjes liggen inmiddels wel in de la.

Denk dat het ook aan de vorm kontje/buikje van de baby ligt. Vrees dat je het toch zelf uit moet proberen. Gewoon van elk merk 1 pak kopen en kijken welke het beste bevalt (of ff al je vriendinnen langs die verschillende merken gebruiken)

hier ook pampers nmr 4 active fit.bevalt prima .ze zijn lekker soepel dus ook erg fijn voor hem zodat hij lekker kan bewegen.het enige nadeel is dat ze idd snel ruiken als er een plasje in zit dat is dan iets minder.

maar hier nog nooit doorgelekt hoor.

Ik zelf adviseer in mijn werk altijd de kruidvat luiers…maar daar las ik online ook weer veel negatieve dingen over. Heb nu Pampers ingeslagen had ik nog 10 euro aan kortingsbonnetjes van…Dus heb verschillende maten ingeslagen…altijd goed lijkt mij!

@msbs wrote:

Ik gebruik altijd Pampers anderen lekken door bij Quinten.

maar dat is per kindje verschillend gewoon uitproberen welke luiers bij jou kindje het beste werken

Ik wist niet dat Pampers luierbroekjes verkoopt in maat 4?! :eh: :think:

Hier hebben we van alles geprobeerd en tja, klinkt cliche… maar we eindigen WEER bij de pampers. ze zijn in de aanbieding net zo duur als andere merken, alleen lekt Elise bij Pampers niet door ( tenzij ze een te klein maatje heeft, dat hebben we wel een tijdje gehad!) Enige nadeel tja… het plasgeurtje :?

Ik vond Pampers ook te goed absorberen. In de eerste week moest ik nog bijhouden hoeveel plasluiers Mara had en soms twijfelde ik gewoon of er wel een plasje in zat. Voordeel was dan weer dat ze doorlekten :lol:. Zo wist ik iig zeker dat ze geplast had :mrgreen:.

Nee, hier geen Pampers meer dus. Ik ben nu een proefpakket van Huggies aan het gebruiken en die bevallen goed. Verder gebruiken wij eigenlijk alleen die van de C1000. Altijd voor Nikkie gebruikt en nu voor Mara weer. Perfecte luiers! :thumbup:

Bumblies vond ik trouwens ook niks.