Welke luiers gebruiken jullie??
Zelf heb ik nu pampers maar ze plast zoveel dat ze regelmatig nat is. Terwijl de luier wel goed zit.
Ze heeft nu al de luiers van 4 tot 9 kg ze is net 5 kilo. Dus dat zou toch goed moeten zijn denk je.
Hier de luiers van het merk bumblies. o.a. te koop bij de Jumbo.
Bevallen ons erg goed.
We hebben die van de lild ook gehad, maar vinden de bumblies toch beter.
Van pampers heeft onze zoon erge uitslag.
Pampers :thumbup:
Kruidvat :thumbup:
Pampers krijgt ze uitslag van en die blumblies lekken door en stinken :thumbdown:
Maar dit is heel persoonlijk he.
Aldi!
Net wat er in de bonus of aanbieding is.
Over het algemeen neem ik altijd Pampers in de reclame, anders ook
wel huggies of de luiers van AH. Laatst was ik eens een keer
bij C1000 en heb daar wat meegenomen.
Maar Anoek kan alles hebben dus tis maar net waar ik ben, hoe duur
ze zijn enzo…
Alhoewel het huismerk van Etos ons niet bevalt :thumbdown:
Op het moment heb ik pampers en C1000 luiers in huis, vind die van de C1000 niet echt geweldig.
Heb laatst ook die van de Aldi gekocht en die waren wel goed en ook niet duur.
Kruidvat vond ik goed totdat ze ze gingen “verbeteren” maar dat hadden ze naar mijn mening beter niet kunnen doen.
En bumblies heb ik ook al eens gehad maar ook daar hadden de kinderen lekkerij van heb nog ruim een half pak in de kast dus wie wil…en in Enschede woond kom maar halen
Aldi of kruidvat :thumbup:
Bumblies, bij ons een groot drama :roll:
Huggies of Pampers :thumbup: Koop altijd daar de aanbiedingen van.
De huggies nu in aanbieding bij AH 3 pakken voor maar 18 euro !!!
Ik koop wat in aanbieding is meestal pampers,huggies of etos :thumbup:
pampers helemaal top! :thumbup:
veel andere geprobeerd maar blijf toch bij de pampers!
100% pampers… alleen heb ik om eens te testen de hele reutemeteut uitgeprobeerd en kom op een goede 2e plaats uit voor de: LIDL :thumbup: :inlove: en ze zijn cheap…
Misschien een beetje raar, maar ik gebruik ze nu van de action :shifty: .
Ik had in het begin ook zoiets dat kan nooit wat wezen 32 luiers voor 2,89 maar tot nu toe nog geen natte broek gehad.Ook s’morgens niet na de hele nacht slapen :thumbup: .Ik heb wel gehoord dat als de kindjes wat groter zijn deze wel doorlekken, maar dan stappen we gewoon over op een ander merk .
Etos en lidl vind ik ook goede luiers hebben en pampers natuurlijk maar die vind ik een beetje duur :oops:
@mamma van sharondenise wrote:
Misschien een beetje raar, maar ik gebruik ze nu van de action :shifty: .
Ik had in het begin ook zoiets dat kan nooit wat wezen 32 luiers voor 2,89 maar tot nu toe nog geen natte broek gehad.Ook s’morgens niet na de hele nacht slapen :thumbup: .Ik heb wel gehoord dat als de kindjes wat groter zijn deze wel doorlekken, maar dan stappen we gewoon over op een ander merk .
Etos en lidl vind ik ook goede luiers hebben en pampers natuurlijk maar die vind ik een beetje duur :oops:
ik reken altijd om… 32 luires voor 3 euro… 64 voor 6 euro… dus als d epampers in de aanbieding zijn… zijn ze even duur als die van de action!
hier zijn die pakken van de action echt duurder… dus ik snap ook niet dat ze die dingen verkopen. Volgens mij zijn ze hier 4,89, zal morgen, als het droog blijft eens kijken.
k ga voor katoenen luiers. Ik gebruik nu in de zomer pampers omdat ze uitslg krijgt van die broeierige luiers en dat ze met een luier om helemaal niks doet… (lekke rlui beepje heb ik :oops: )
Ik heb ook verschillende luiers geprobeerd.
Tot nu toe bevalt pampers het best.
De kruidvatluiers lekken bijna door.
C1000 hebben we ook gehad, maar dat was in de kraamweek en toen heb ik zelf bijna geen luiers verschoond, dus weet ik eigenlijk niet hoe dat beviel.
Ik ben nog steeds luiers aan het “testen”, omdat ik pampers ook wel duur vind.
Nu heb ik DA en Bumblies in huis.
De luiers van Action durf ik niet zo goed te proberen, maar nu ik lees dat ze best goed zijn koop ik ze misschien ook wel een keer.
Bumblies en pampers hier 1 groot drama.
Tot nu toe bevallen de kruidvat luiers het beste. :thumbup:
pampers, huggies gehad maar die passen nu toch niet meer zo goed, etos luiers. maar pampers blijven favouriet.
Voor Rhodé altijd de kruitvat gebruikt (en nu alleen de luierbroekjes van de kruitvat voor 's nachts), maar bij Amélie zaten die echt niet. Ze lekte iedere poepbroek door :roll: alsof je nog niet genoeg was heb met en baby!
Nu dus over gegaan op pampers. Wel altijd een maat groter dan de kruitvat, maar super tevreden.
Ga wel na deze pakken weer eens een pak kruitvat proberen…scheelt toch een paar centen.
kruidvat :thumbup:
ik heb er een heleboel geprobeerd en ben nu pampers voor snachts en over dag krijgt ze een kruidvat luier om
huggies passen niet goed meer
bumblies lekken door
c1000 erg stug
lidl krijgt ze uitslag van
da nog niet geprobeerd en action ook niet
gr loessie