Luiers vervangen is straf

Luiers vervangen is straf

15 november 2007, 19:27



ANTWERPEN (ANP) - Een rechtbank in Antwerpen heeft een man een opmerkelijke werkstraf opgelegd: hij moet de luiers van zijn toekomstige baby verversen. Dat meldden Vlaamse media donderdagavond.



De man en zijn hoogzwangere vrouw moesten voor de rechtbank verschijnen wegens een stevige ruzie. Ze hadden elkaar geslagen en verwond.





De twee hebben zich inmiddels verzoend en vroegen om clementie. De rechter ging daarop in, maar hij verplichtte de toekomstige vader wel om de eerste drie jaar na de geboorte de baby te verschonen

:roll:

wat een onzin!

moet die man niet gewoon werken dan of komt hij daar speciaal voor terug luierverlof ofzo :slight_smile:

@monique wrote:

:roll:

wat een onzin!

moet die man niet gewoon werken dan of komt hij daar speciaal voor terug luierverlof ofzo :slight_smile:




uh ik zou eerder zeggen: moet die man niet sowieso luiers verschonen omdat het zijn kind is??? Maar ik heb dan ook geen verstand van mannen in combinatie met kinderen en luiers en zo :angel:

@fiep klophout wrote:

@monique wrote:
:roll:

wat een onzin!

moet die man niet gewoon werken dan of komt hij daar speciaal voor terug luierverlof ofzo :slight_smile:




uh ik zou eerder zeggen: moet die man niet sowieso luiers verschonen omdat het zijn kind is??? Maar ik heb dan ook geen verstand van mannen in combinatie met kinderen en luiers en zo :angel:




ja daar heb je ook gelijk in, dat doe je toch ook gewoon als je thuis bent als vader zijnde. daar ging ik eigenlijk al van uit :wink:

:roll: