Luiers uitdoen

Hallo



Ik heb een vraag!Mijn kleine van 18 maanden trekt steeds zijn luiers uit!Snachts doen we hem gewoon een slaapzak aan.Maar soms is hij smiddags zo moe dat we hem dan gewoon zo op bed leggen en daarnet kom je zijn kamer in en zijn hij helemaal onder!



We hadden eerst normale luiers maar zijn al maanden geleden begonnen met instapluiers wat ik persoonlijk ook wel makkelijker vindt maar nog trekt hij ze uit en dat niet alleen ook al zijn kleren!



Iemand een idee,of is dit misschien een teken dat we al met een potje moeten gaan proberen??



Hij doet dit eigenlijk al echt een heel veel maanden!

Heeft hij geen romper aan? Of peutert hij die ook los… :think:

die peutert die ook uit :?

Anders in de middag ook maar een slaapzak aan, al is het maar een hele dunne…? Ik heb ook wel een gehoord dat die achterstevoren aan kunnen. Nooit geprobeerd want onze dreumes is zo wijs nog niet. :mrgreen:

en als hij wakker is wat zou ik dan kunnen doen??



Want hij staat dan ook vaak in zijn blote billetjes!

Hmmmm ff denken hoor… gewone luiers krijgt hij uit, luier broekjes ook… hmmmmm. Creatief kind heb je! 8) Ik weet het zo 1-2-3 niet… :think: Of toch proberen om met potje te beginnen. Ik weet niet of je werk ofzo, maar er zijn kinderen die het pikken op deze leeftijd.

nee ik ben gewoon huismama momenteel dus ik dacht misschien op die manier!

Ik dacht dat ze allemaal zo al waren op hun leeftijd???

Ze trekken kleding toch vaker uit??

ja hoor, volgens mij heb ik mazzel… :inlove:

Bofkont :stuck_out_tongue:

Jasmijn doet dat ook en hier gaat dus de slaapzak achterstevoren aan. Ook s’middags.



Een romper krijgt ze ook uit…niet de knoopjes los, maar ze wurmt haar armen eruit, zo gaat het ook :mrgreen:

Hier ook een meid die ook overdag een slaapzak aankrijgt en idd achterstevoren. Werkte prima, al krijgt ze nu soms ook op deze manier haar slaapzak los (maar gelukkig laat ze het daar dan bij). :o

luier dicht tapen met duktape??? :mrgreen:



nee kan je niet helpen, mischa heeft boxershorts met hemd aan, maar laat alles gewoon aan.

Mijn dochter deed ook haar pamper uit en wij doen de pamper achterste voren aan en plakband erom en ze doet hem niet meer uit.

Ik hoop voor je dat je iets vind zodat ze hem niet meer uit krijgt :pray:



groeten Robin