Luiers: Pampers maat 4 en 4+ maakt het veel verschil ?

Melinda draagt inderdaad maat 4+ ze is net een maand van de 4 af :slight_smile:

Ze weegt ook nog maar 9275 gram dus kan nog een poos met de 4+ doen :slight_smile:

Het is inderdaad wat babs zegt dat 4+ meer absorptievermogen heeft. Dit stond ook in de pampers folder die ik laatst binnen kreeg.



Mijn zoontje zit al een tijdje in maatje 5 omdat hij bij 4 en 4+ van die striemen kreeg.



Hij is 84 cm en weegt 12,5 kilo.

Lucas heeft ook 4+ (in de nacht 5), maar ik had echt het gevoel dat ze ook groter waren dan de 4… :think:





Ik dacht altijd dat er een 4+ was, omdat je maat 4 en 5 eigenlijk het langste hebt qua maat. 1, 2 en 3 ben je zo uit.

Op een gegeven moment kom je op een punt dat 4 net te klein is en 5 nog te groot en is er een tussenmaat gemaakt…



Maargoed, het werkt, dat is het belangrijkste…

Wij gebruiken hier ook 4+. nummer 4 is te klein en nummer 5 zit bijna tot onder de oksels haha

Mijn mannetje is 10,5 kilo en we zijn voor de nacht overgestapt naar maat 5 (deze sluit hoger op de rug aan waardoor Lars minder snel nat is). Overdag draagt hij maat 4+! Ik vond zelf dat er tussen 4 en 4+ niet veel verschil zit. Ik heb de luiers liever wat aan de ruime kant.