luiers in frankrijk

Wie weet er of ze in frankrijk ook pampers verkopen? En zo niet, welke luiers verkopen ze er dan die overeen komen met de pampers dry?

Wil nml op vakantie voorkomen dat mijn meisje pijnlijke billetjes krijgt.

misschien pak pampers mee nemen?



ik heb totaal geen idee hoe of wat in frankrijk :think:

ja heb ik ook over gedacht maar moet voor 3 wkn nogal wat meenemen dan, als ik nu weet wat ze wel of niet verkopen dan kan ik daar op inspelen. (is jammer als ik mijn auto vollaad met pampers en ze daar gewoon te koop zijn)

Ja, die verkopen ze in Frankrijk.

kijk das fijn te weten :mrgreen: dat scheelt weer ruimte in de kofferbak.

Thx!

Ik heb ook gewoon pampers in zuid frankijk kunne vinden. En ze zijn net zo goed als de pampers in Nederland.

Maar als je ruimte hebt zou ik wel wat meenemen, het is er namelijk niet goedkoop :shifty:

daar zat ik net over na te denken, maar zijn ze daar zoveel duurder dan hier ja? Tja frankrijk is zoiezo duurder natuurlijk he, ik heb nog 3 dichte pakken liggen en 3 open in de la, dus heb hier genoeg dat wel, ik ga kijken of het past, maar dan hebben we iig een backup plan als het niet gaat lukken.

Ik weet niet meer precies hoeveel duurder, maar ik weet dat ik nog wel ruimte in de dakkoffer had vorig jaar en het niet meenam en daar prijstechnisch wel van baalde. Maar wij gebruiken normaal Kruidvat of AH eigen merk dus Pampers is sowieso al duurder, en toen helemaal. Maar ik zou niet te moeilijk doen dan hoor, duur is het toch en het is vakantie, die paar pakken dat overleef je ook wel weer. Maar het was ook meer zo van dat je het weet…