luiers ah

Hallo,

Hoe vallen de luiers van ah merk?

Ik heb nu de 1e pak nr5 gekocht bij aldi maar bij de ah zijn nu 2 pakken voor 10 euro maar ik zag alleen grote pakken in maat 4.

Hoe vallen ze?

Esmie

Ik denk dat ze hetzelfde vallen, dus 4 is dan te klein…

(lidl en ah vond ik hetzelfde nl, dus aldi zal wel niet veel afwijken?)

Ik heb ze ook gehad, een tijdje geleden weleenswaar, maar ik vond ze vrij groot :think:

ik vindt ze stinken,

en hier lekken ze erg door !

zelfde als kruidvatmerk…

@Gab wrote:

ik vindt ze stinken,

en hier lekken ze erg door !

zelfde als kruidvatmerk…

klopt!

ik heb altijd etos , nemen veel beter op :thumbup:

ik vind ze wel fijn. heb ze deze week ook. zat een mooie 35% sticker op maatje 5. zou eerlijk gezegd alleen niet wten of ze groot of klein vallen.

tov Pampers zijn ze iets groter, of zijn Pampers klein? :mrgreen:

Ik vind ze prima. Ik vind Pampers weer :sick: . Het is denk ik echt een kwestie van smaak en voorkeur.

promotie van de nieuwe ah luiers denk ik… De oude (vandaar de 35% sticker gaan eruit) en er zijn nieuwe…

Deze zijn dunner, iig de nr 2 wel…

Hier bevallen ze goed…

grts patricia

Heb het elders ook al geplaatst maar zoals Esmie aangeeft zijn nu twee grote pakken luiers maar 10 euro (dus bijv. 160 luiers maat 4 of 128 luiers maat 5)!

Heb net even een pak voor je opengemaakt (heb gisteren ook goed ingeslagen) Maat 4 van AH is nog net iets groter dan de 4+ van het Kruidvat. Heb geen Aldi luiers en ook nooit gebruikt dus weet niet hoe die vallen.

@Kira80 wrote:

Heb net even een pak voor je opengemaakt (heb gisteren ook goed ingeslagen) Maat 4 van AH is nog net iets groter dan de 4+ van het Kruidvat. Heb geen Aldi luiers en ook nooit gebruikt dus weet niet hoe die vallen.

ja, dus de 4 van AH is groter dan de 4+ van kruidvat? hmm dan is 4 toch gewoon een optie. zometeen maar eens kijken bij de AH!