Luierprobleem

Sinds een paar nachten poept onze Stijn snachts.

What’s the problem hoor ik je denken…nou hij poept dus echt zijn luiers proppie vol met het gevolg dat meneer en zijn bed helemaal onder de poep zitten.

Eerder poepte hij meerdere keren per dag, ook vervelend maar nu moet hij standaard iedere morgen onder de douche en ik kan zijn hele bedspul eraf halen om die te gaan wassen.

We gebruiken hier de kruidvat luier maat 4+.

Iemand enig idee wat we hier aan kunnen doen??

Pampers New Baby, hier goede ervaringen met spuitluiers :mrgreen:

@Klaproos wrote:

Pampers New Baby, hier goede ervaringen met spuitluiers :mrgreen:

dat werkt vast niet meer in dit geval :lol:

Maar eh… grotere luier voor de nacht?

Grotere dan wel kleinere romper? (of als hij nu vanwege de warmte juist zonder romper slaapt die toch weer aan trekken?)

Mijn nicht trok hun oudste weleens een boxer over de romper heen aan… bleef het allemaal goed op de plek zitten :thumbup:

ik bedoel ook eigenlijk de nieuwe gele pakken van pampers… of is die niet in grotere maten?

@Klaproos wrote:

ik bedoel ook eigenlijk de nieuwe gele pakken van pampers… of is die niet in grotere maten?

volgens mij gaan die t/m maat 3

hihi ja die gaan tot maat 3…word het voor Stijn een stringetje…poept ie er zowiezo langs heen.

Afgelopen nacht heeft hij zonder romper geslapen…hele bed vies.

De nacht ervoor met romper…en moet zeggen dat zijn bed toen minder vies was…maar alles zat in zijn romper.

Dat van die boxershort vind ik een goed idee.

Mijn schoonmoeder zei vanmorgen…DUCKTAPE ROND OM hahahaha.

Riley heeft het ook gehad, wij hebben grotere maat luiers aangeschaft, een iets strakkere romper, en idd een boxertje/onderbroekje

Vanacht is het goed gegaan.

Een maat grotere luier en een boxershortje erover en meneer heeft het schoon gehouden!!!

Thanx voor de tips dames :-*

Wilde net een antwoord gaan typen, maar zie dat jullie al DE oplossing hebben. Toppie.

Al die derrie kan je zeker nu en zodirekt niet gebruiken.

:wink:

Succes, dikke knuf San

Ik ben normaliter een standvastig pamper gebruiker, maar we hebben voor suus in de kraammand een enorme berg kruidvat nr 1 gekregen en tja… dan gebruik je zo ook.

Buiten dat ze kleiner vallen, dus snel op moeten, vind ik ze nogal stug zodra er een plasje in komt… ligt dat aan mij??

Echt, de pampers blijven zacht en flexibel om d’r bipsie, maar die kruidvat worden een soort van klomp watten… stijf en stug.

Of doe ik iets fout… moeten ze eerst een soort van uitgeklopt worden voor je ze omdoet ofzo. :think: Dat ken ik wel van huggies bijvoorbeeld.

Vind ze nu niets en neig ernaar ze in de kliko te gooien aangezien ik ook niemand ken die 1 gebruikt hier in de buurt.

@meissie wrote:

Mijn schoonmoeder zei vanmorgen…DUCKTAPE ROND OM hahahaha.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

wel lastig zo’n nachtpoeper en dan ook veel meteen

goede pasvorm is wel wat nodig is

niet te groot en niet te klein

wat ik leer met grote mensen en luiers om doen is plasgootje vouwen

luier door de lengte vouwen en goed in de liezen

zorgen dat het in de rug goed omsluit en geen kiertjes zitten

en uhh matje in bed?

maar ja kids die zijn nogal bewegelijk in bed dus die blijven natuurlijk geheid niet op dat matje liggen

maar zou ook wel romper aan doen en die boxer vind ik ook wel eengoed idee

pijpjes afplakken met afplaktape? :mrgreen:

@Cell wrote:

Ik ben normaliter een standvastig pamper gebruiker, maar we hebben voor suus in de kraammand een enorme berg kruidvat nr 1 gekregen en tja… dan gebruik je zo ook.

Buiten dat ze kleiner vallen, dus snel op moeten, vind ik ze nogal stug zodra er een plasje in komt… ligt dat aan mij??

Echt, de pampers blijven zacht en flexibel om d’r bipsie, maar die kruidvat worden een soort van klomp watten… stijf en stug.

Of doe ik iets fout… moeten ze eerst een soort van uitgeklopt worden voor je ze omdoet ofzo. :think: Dat ken ik wel van huggies bijvoorbeeld.

Vind ze nu niets en neig ernaar ze in de kliko te gooien aangezien ik ook niemand ken die 1 gebruikt hier in de buurt.

Dat vind ik dus ook van die kruidvat luiers.ze zijn heel stug.pampers zijn een stuk soepeler en bijven dat ook.en worden idd niet zo dik na een plas.

Vind het trouwens wel een goed ideen met die boxer :thumbup: